Okay, det er nyttigt for mig. Nitromethan er svært for mig at få fat i, så jeg kan ikke sige, at jeg ville spilde det ved at bruge det til at lave methylamin, men jeg
har set en syntese fra brandmænd, der ser ret tiltalende ud for mig med hensyn til OTC-ness.
For at være fair; efter at have kigget på det kunne jeg nok faktisk bare lave cyclohexylamin og endda have Zn på vej - og jeg har faktisk også lige bestilt NiCl(II),
om det....
Sandsynligvis ville jeg få bedre udbytter på denne måde - stort set hele vejen igennem fra syntese af den primære amin/katylist, hvis jeg brugte cyclohexylamin.
Andre har også foreslået at bruge ammoniumacetat som katylist ...
Jeg ved ikke, hvilken vej jeg vil gå, det afhænger af, hvor meget nitromethan jeg ender med. Men jeg har faktisk noget nitroethan nu, så jeg nærmer mig langsomt, men sikkert - og forbereder min næste RXN med hensyn til anskaffelse af forstadier.
ATM Jeg arbejder på reduktiv aminering af tryptamin til tryptofan, men jeg er løbet tør for penge og har brug for tøris.
Jeg er villig til at indrømme, at jeg har udskudt arbejdet med n,n-DMT-syntesen, så jeg har råd til bits til den næste.
En uge i dag får jeg isen ... tøris, der ikke er nogen form for hastighed lol, selvom jeg formoder, at jeg i sidste ende også vil lave den tilsvarende TMA