Escrow

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Jeg har set prøvebetalingssystemet, men jeg forstår ikke, at køberen betaler pengene, så hvad sker der, hvis produktet ikke når hans hånd, jeg kunne ikke forstå den del, fordi sælgeren tager pengene fra de sidste faser
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Det er op til køberen at beslutte, hvornår pengene skal frigives til sælgeren. Ellers er administrator inviteret til handlen
 
View previous replies…

Bmth

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Kan vi spørge sælgeren om emballage inden afsendelse (manipulation med emballage)?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Du kan spørge sælgeren om alt, før du køber.
 

Bmth

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Oke Ok, jeg vil prøve med en lille prøve først Sir, der vil være en stor forretningsmulighed, som er bæredygtig, hvis leveringen af pakken lykkes.
 

Elinabb

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Jeg ved ikke, hvordan man skubber BTC i tegnebogen, der ikke har en tegnebogsadresse, hjælp mig venligst
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Prøv det igen. Jeg har tjekket, at alt fungerer fint.
 

dombo

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Joined
Jul 25, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hvordan sender jeg min adresse til sælgeren?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
Overvej at sende ham adressen på det forladte hus på den anden side af gaden eller den gamle dame 2 blokke længere nede eller en videresendelsestjeneste eller din bedstemors hus. hvis du giver ham din adresse, så brug ikke dit navn, og fortæl for guds skyld ikke nogen, at det er din adresse. Brug ikke dit navn, og hvis postbuddet banker på og vil have en underskrift, så sig, at det ikke er adresseret til dig, og at du ikke kender personen og ikke kan tage imod post på deres vegne, fordi du ikke kender dem. (En almindelig taktik er, at en betjent klæder sig ud som postbuddet og afleverer brevet, og så snart du har skrevet under, tager de håndjernene på). Risikoen er ganske vist ret lav, men første gang bliver sidste gang, hvis du ikke beskytter din identitet.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
Jeg vil sige, at det virkelig kommer an på, hvilken af disse måder der skal bruges. For eksempel ved bestilling af medicin mener jeg, at en eksisterende adresse, men ikke en eksisterende lejlighed, er den bedste måde at aflevere på, eller bare diskutere med en sælger, hvilken leveringsmetode han har, og i mellemtiden etablere relationer med kurerer i byen eller noget, for at ringe til dem og afhente på den adresse.
 

Elinabb

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Jeg har allerede begået en fejl, men det vil ikke ske igen
 

93sonnyd

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Jeg har betalt for min ordre, men jeg forstår ikke, hvordan jeg skal sende min adresse i en krypteret besked. Jeg har downloadet Open Keychain, men jeg er så forvirret. Jeg undskylder for min uvidenhed... Vær venlig at rådgive
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
Bare skriv beskeden og klik på boksen for besked efter nøgle, så får du en streng, som du skal beholde. Det er dybest set en pgp-nøgle, samme type teknologi. Kun folk med nøglen kan afkode den.
 

93sonnyd

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Tak for hjælpen, skal jeg skrive beskeden her eller i min nøgleringsapp?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
Jeg har sendt dig en besked. Hvis sælgeren foreslog en bestemt app, så brug den, men denne sides chat er lige så sikker som alle andre.
 

93sonnyd

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Tak igen, jeg har fundet ud af det. Jeg sendte ikke besked til sælgernes DM, så ligesom i dette svar er der ingen mulighed for at sende med nøgle.
 
Top