- Reaction score
- 3
Jeg er nybegynder, kan jeg lave mine egne psykedeliske stoffer, som psilocybe, LSD, mdma? sådan her
↑View previous replies…
HIGGS BOSSON
Expert
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 719
De enkleste psykedeliske stoffer til syntese er meskalin og TMA.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
Interessant, jeg har aldrig kigget på Mescaline Synthesis, men det er lidt mærkeligt, at man ikke ser meget af det på gadeplan, når det er det mest simple psykedeliske stof at fremstille.
Jeg synes, at meskalin er et af de sværeste molekyler at få fat i. For at være ærlig kunne jeg ikke finde det for 10 år siden, så jeg begyndte at dyrke og indsamle aktive kaktusser dengang. Jeg har en ret syg kaktushave og har uendelige forsyninger af min yndlingsmedicin.
Jeg går ud fra, at da det er det mest simple psykedeliske stof, er det ret svært at få fat i, hvilket gør det til et sjældnere stof at se?
Jeg synes, at meskalin er et af de sværeste molekyler at få fat i. For at være ærlig kunne jeg ikke finde det for 10 år siden, så jeg begyndte at dyrke og indsamle aktive kaktusser dengang. Jeg har en ret syg kaktushave og har uendelige forsyninger af min yndlingsmedicin.
Jeg går ud fra, at da det er det mest simple psykedeliske stof, er det ret svært at få fat i, hvilket gør det til et sjældnere stof at se?