Venner... MIN PAKKE ER LANDET!!! Smukke, vidunderlige 4MMC fra Tyskland. Jeg vil gerne takke mine udenlandske venner for deres støtte til at sende den. Mit røvhul knugede lidt, da jeg så, at den blev tilbageholdt i tolden et øjeblik, men der var ingen grund til bekymring. Indpakningen var MEGET professionel, ingen hund snusede til den, og den er STINKENDE, så jeg er meget imponeret.
Jeg var engang som dig og kiggede misundeligt på, da andre modtog deres produkt, men IKKE MERE! og lad mig forsikre dig om, at hvis du beder om et 'gratis stof' her, bliver du ikke skuffet! Du vil få det, tålmodigheden er hård, men det er det værd!
Jeg har virkelig brug for en banan som målestok, det vil jeg rette op på næste gang, men det er ca. 2,5 gram, og det er efter, at jeg har knust to ret store sten!
Jeg fik mig en god næsefuld og gik en vidunderlig tur i naturen, følte at jeg svævede hele vejen
Sidder her med en rigtig god summen og håber bare, at når jeg begynder at lave mad, er mit produkt bare halvt så godt! Også en fantastisk heldig situation, da 4MMC er det, jeg vil starte med!
Tak igen til hele teamet for dette
@Glitchy, dette er virkelig den næste generation af stofmarkedet, og fra nu af vil jeg altid sige, at BB er det eneste sted, der virkelig betyder noget på det mørke web. Det er meget frustrerende, at vi alle skal føle os som kriminelle, når disse stoffer hjælper så mange mennesker på så mange måder.
Takket være denne side vil jeg snart selv sprede 'kærlighed'. Denne side er virkelig et fantastisk læringsværktøj og en ressource.
Jeg takker guderne/gudinderne for, at jeg fandt BB!!!
(Det er bare en fantastisk bonus, at Breaking Bad tilfældigvis er min yndlingsserie nogensinde, haha).
P.S. og husk børn: Brug altid et program som ImageOptim til at fjerne metadata fra jeres fotos, før I uploader dem! (På dette billede stod der sgu nøjagtig længde og breddegrad! Sig endelig til, hvis du på en eller anden måde stadig kan se den info, tak
)