Fra L-meth til D-meth

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Selv om det ville fungere ... nogle af disse kemikalier er svære at få fat i eller kan være farlige som mit brugernavn, bør du i stedet bruge naproxen og bruge pope-peachy med NASID Naproxen. Jeg har lagt hele guiden ud nedenfor

View previous replies…

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Udarbejdelsen er blevet offentliggjort tidligere, men igen

Det er ....

Undersøgelse af mekanismen for den optiske opløsning af N-methylamfetamin via diastereoisomer saltdannelse ved hjælp af Pope-Peachey-opløsningsmetoden som diskuteret af retorten senere

https://sci-hub.wf/10.1016/s0957-4166(00)86170-4

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0957416600861704

refencer og noter
I.) Newman,P. Optical Resolution Procedures for Chemical Compounds, vols.l-3, optical Resolution Informztion
Catre, Manhattan College, New York, 1978-84;

2.) Jacques,J.; Collet,A.; Wilen,SH. Enantiomers, Racemates and Resolutions, Wiley and Sons, New York,
1981,378.p.

3.) Fogassy,E.; hs,M.; Faigl,F ; Rohonczy,J, Ecsery,Z. J.Chem.Soc.Perkin Trans.2, 1986, 1881
4.) Pope,W.J.; Peachey,S.J. J.Chem.Soc.,1899,75,1066

5.) 7,84 g (0,0525 mol) racemisk N-methylamfetamin og 9,73 g (0,0525 mol) racemisk N-
methylamfetaminhydrochlorid blev opløst i 70 ml abs. ethanol og 7,91 g (0,0525 mol) R,R-
tartaxinsyre i 56 ml abs. ethanol. Begge stamopløsninger blev opdelt i femten portioner efter volumen med en
burette og reagerede ved 22+1"C Blandingerne stod uforstyrret i 15, 90 minutter og 5, 24, 1 IS
timer, hvorefter bundfaldet blev filtreret og tørret. Fra 0,4 g af hvert salt blev basen frigjort ved hjælp af ccNaOH
og ekstraheret fra den vandige fase med dicblorometbane.
6.) Alle eksperimenter blev udført på den samme arbejdsbænk ved 2Ul'C stuetemperatur. Stamopløsninger af
racematet og opløsningsmidlet blev brugt for at undgå fejl i vægtmålingerne. Alle de anvendte kolber
havde samme størrelse og form.
7.) Indholdet af tartrat og hydrochlorid i saltene blev bestemt ved potenciometri med en RADIOMETER-
85 TTT automatisk titrator med 0,1 N NaOH og 0,1 N AgNO.
8.) De specifikke rotationer blev målt med en Perkin Elmer 241 polarhneter. Den specifikke rotation af
optisk ren R-N-methylamfetamin er [a]: - -18,90 (c 0,1, IN HCI).
9.) Saltene blev ikke vasket ved filtreringen. Den lille mængde hydrochlorid, der findes i saltene, kommer sandsynligvis
fra moderludden, der er klæbet og tørret til saltets overflade.
10.) Dette er i overensstemmelse med resultaterne3, at R-l II er et mere stabilt salt end S-1.11

Hvis du vil have mere, kan du også læse retorten nedenfor, alt skal være i https://sci-hub.wf i det store og hele dog ;)

I stedet bruges der i denne drejning kun en halv ækvivalent chiral amin. I stedet bruges en halv ækvivalent af en billigere, optisk inaktiv aminbase. Det gør ikke kun processen billigere, men resulterer også i en mere dramatisk forskel i opløseligheden. Den konjugerede base af den ønskede (d)-(+)-enantiomer krystalliserer ud med den konjugerede syre af den chirale amin med høj selektivitet. Dette efterlader det mere opløselige saltprodukt af (l)-(-)-naproxen og den achirale amin i opløsning.

Last edited:

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Jeg vil ikke gøre det nemt, du bliver nødt til at beregne dine mol.

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Du får brug for mange krystalliseringer alene af den grund, at der er mentol og kamfer i dit produkt.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Jeg har tidligere læst denne resolution, og det er den eneste, der siger, at ved brug af RR-vinsyre (d-vinsyre eller L+vinsyre) forbliver R-enantiomeren af N-methylamfetamin i det faste stof.
Jeg læste det igen mange gange for at forstå hvorfor, og jeg forstod det ikke endnu, de kan sige, hvad de vil i det eksperiment, men jeg kan forsikre dig om og bevise dig, at efter hundreder af opløsninger, at R-enantiomer af N-methylamfetamin ved hjælp af RR-vinsyre forbliver i væsken, det er en kendsgerning, selv dette eksperiment.

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Du savner et "twist" eller en retort, hvor du i stedet bruger naproxen, tror jeg? I stedet for at bruge -vinsyre eller L+vinsyre skal du bruge naproxen.

Det gør ikke kun processen billigere, men resulterer også i en mere dramatisk forskel i opløseligheden. Den konjugerede base af den ønskede (d)-(+)-enantiomer krystalliserer ud med den konjugerede syre af den chirale amin med høj selektivitet, hvilket efterlader det mere opløselige saltprodukt af (l)-(-)-naproxen og den achirale amin i opløsning.

Last edited:
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Jeg talte bare om dokumentet i det link, du sendte, ikke om naproxenprocessen.

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Det hele er baseret på pope peachy ... bare variationer og at det kan og er blevet brugt til at racemic meth tilbage fra L

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
I mit tilfælde handler det ikke om, at jeg kaster en mere logisk måde, vi vil se, om jeg opnår det helt, jeg har det delvist i øjeblikket.
Anyway her testet mange syrer selv naproxen og synes, at O,O'-dibenzoylvinsyre fungerer bedre( Jeg bruger ikke denne)

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Undskyld, jeg tror ikke, jeg forstod det helt. Jeg prøver ikke at opløse racemic i d- og l- og adskille dem. Jeg prøver at forstå, om det er muligt at genbruge l- til racemisk. Hvilket jeg stadig er forvirret over, da jeg ikke ved, om du har lavet en skrivefejl. Dette arbejde taler om at oplade med racemisk meth og erstatte vinsyre med 1 del HCl og 1 del naproxen for at adskille? Igen forsøger jeg at forstå, om det var muligt at omdanne l- fra nasale inhalatorer til racemisk ved hjælp af en erstatning for AIBN / Thiol. Undskyld venligst min forvirring. Tak skal du have.

View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Han sagde, at blot opvarmning af en isomerblanding fra den metode bliver racemisk.
Jeg arbejder med en anden mulighed

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Kommentaren nedenfor er korrekt. Men du skal bruge de relevante moler.

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Jeg prøver at forstå, om det er muligt at genbruge l- til racemisk

Ja, det har vi sagt.
Det kaldes RRR resolved racemate and recycle Resolution OR

Opløsning-Racemisering-Genbrug

Du adskiller med naproxen vs L + vinsyre

Varm væske af L meth med naproxen, og dette omdannes til DL meth over tid.

Adskil igen med naproxen

Genopvarm igen for at lave DL

Der er ikke brug for mere, og alt er beskrevet i rapporten. I stedet tilsætter du naproxen i de molære mængder i specifikationen, du bliver nødt til at læse både retorten og den originale pave peachy for at få ideen om, hvad du skal gøre

Opløsning-Racemization-Recycle
Det er ret klart, hvad man skal gøre. Jeg er ked af, at det ikke giver mening for dig, for det er allerede ret klart, hvad du skal gøre.

Der var MERE end nok information her til, at enhver NEWBEE kunne komme i gang.

Last edited:

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Hvis du copy-paster det en gang til, forstår jeg det måske. Måske skulle du have en nobelpris for din fantastiske opdagelse, eller måske skulle jeg bare spare mine penge og lade være med at spilde min tid. Tak for det.

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
7,84 g (0,0525 mol) racemisk N-methylamfetamin og 9,73 g (0,0525 mol) racemisk N-
methylamfetaminhydrochlorid blev opløst i 70 ml abs. ethanol og 7,91 g (0,0525 mol) R,R-
tartaxinsyre i 56 ml abs. ethanol. Begge stamopløsninger blev opdelt i femten portioner efter volumen med en
burette og reagerede ved 22+1"C Blandingerne stod uforstyrret i 15, 90 minutter og 5, 24, 1 IS
timer, hvorefter bundfaldet blev filtreret og tørret. Fra 0,4 g af hvert salt blev basen frigjort ved hjælp af ccNaOH
og ekstraheret fra den vandige fase med dicblorometbane.
6.) Alle eksperimenter blev udført på den samme arbejdsbænk ved 2Ul'C stuetemperatur. Stamopløsninger af
racematet og opløsningsmidlet blev brugt for at undgå fejl i vægtmålingerne. Alle de anvendte kolber
havde samme størrelse og form.
7.) Indholdet af tartrat og hydrochlorid i saltene blev bestemt ved potenciometri med en RADIOMETER-
85 TTT automatisk titrator med 0,1 N NaOH og 0,1 N AgNO.
8.) De specifikke rotationer blev målt med en Perkin Elmer 241 polarhneter. Den specifikke rotation af
optisk ren R-N-methylamfetamin er [a]: - -18,90 (c 0,1, IN HCI).
9.) Saltene blev ikke vasket ved filtreringen. Den lille mængde hydrochlorid, der findes i saltene, kommer sandsynligvis
fra moderludden, der er klæbet og tørret til saltets overflade.
10.) Dette er i overensstemmelse med resultaterne3, at R-l II er et mere stabilt salt end S-1.11

Hvis du vil have mere, kan du også læse retorten nedenfor, alt skal være i https://sci-hub.wf i det store og hele dog ;)

I stedet bruges der i denne drejning kun en halv ækvivalent chiral amin (naproxen). I stedet bruges en halv ækvivalent af en billigere, optisk inaktiv aminbase. Det gør ikke kun processen billigere, men resulterer også i en mere dramatisk forskel i opløseligheden. Den konjugerede base af den ønskede (d)-(+)-enantiomer krystalliserer ud med den konjugerede syre af den chirale amin med høj selektivitet. Dette efterlader det mere opløselige saltprodukt af (l)-(-)-naproxen og den achirale amin i opløsning.

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
I stedet var denne naproxen-forskning baseret på ... intet nyt, bare gamle ting, men læg 2 og 2 sammen, og bingo var hans navn - den ideelle pave. Denne opløsning kan have en praktisk anvendelse, fordi effektiviteten af opløsningen er i samme størrelsesorden som med vinsyre, men der kræves kun 0,25 molær ækvivalent af opløsningsmiddel til opløsning af 1 mol base. Chirality 11:373-375, 1999. © 1999 Wiley-Liss, Inc.

Du skal bruge mellem 0,5 og 0,25 mindre mol i forhold til vinsyre.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
@azides Jeg tror, du har svært ved at forstå dine egne oplysninger, mine eller denne tråd generelt. Det er BS, denne tråd var død for noget tid siden, jeg ved ikke, hvorfor du bliver ved med at sparke til den.

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Hvad er problemet mate.... ? selv om mononatrium-d-tartrat i opløsning så fortrinsvis danner et vandopløseligt salt med d-metamfetamin, mens l-metamfetamin (der stadig er tilbage i sin frie form) kan ekstraheres med et upolært opløsningsmiddel ...

Jeg tror, du har svært ved at forstå ... det er faktisk muligt

h ttps:// www.reddit.com/r/TheeHive/comments/18ycbjh
1Azole
- 6 dage siden

Naproxen ville være et interessant reagens til chiral aminopløsning

PsychedStrawberry
- 6 dage siden

Hvordan kan det være?

SunderedValley
- 6 dage siden

Det er blevet gjort før IIRC.
Jeg læste det ret hårdt, men konsensus syntes at være "fungerer meget godt, kan undertiden gøres endnu billigere ved hjælp af andre metoder". Bør være på enten her, drugnerds sub eller Vespiary.

1Azole
- 6 dage siden

Tilgængelig, enantiomerisk ren, nyttig carboxylsyrefunktionalitet, stort pi-system, arylmethoxy, alle disse får det til at virke som en nyttig kandidat med de sidste to deskriptorer som grunde til, at det kunne være særligt interessant

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Okay, jeg sender dig en PM, og så går vi videre, okay? Jeg har alt, hvad jeg behøver for at gøre dette, og intet bedre at lave, så lad os se, om jeg også kan blive troende.

View previous replies…

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Efter at have talt med soldadoDeDrogas er det ikke en ny bi. Men sandsynligvis en lærende larve. Ingen fornærmelse, vi startede alle i det store og hele fra strejker TS2 bøger. (Dette er for alle andre), da han allerede fik den dybtgående snak.

Under alle omstændigheder, når det kommer til denne reaktion, kan den bedømmes som halvnem og forståelig fra NEM til en som mig, hvilket er mellemnemt til svært for en nykommer.

Alt dette stammer fra et indlæg for 2 uger siden.

Ikke stoffer

For et stykke tid siden hørte jeg, at nogle laboratorier brugte Naproxen (som NSAID) som enantiopursyre. Men jeg har ikke været i stand til at finde nogen information overhovedet om denne metode, så jeg kan virkelig ikke sige med certianty

Jeg graver...

u/Notdrugs

Sandsynligvis baseret på dette svar? Som jeg sagde tidligere ... Tricket er at finde den billigste optisk aktive syre, der vil binde sig til den ene isomer, men ikke den anden, og som vil ændre opløseligheden tilstrækkeligt, så et af produkterne (det være sig den ureagerede freebase eller det reagerede amid, sulfonat eller hvad som helst) kan vaskes ind i et andet opløsningsmiddel (et, der ikke er blandbart med det første opløsningsmiddel), så du ender med en isomer opløst i det første opløsningsmiddel, den anden isomer opløst i det andet opløsningsmiddel. Hvad tror du ud fra det, der står her?

http://www1.udel.edu/chem/sametz/Sa..._Diastereomeric_Salt_Formation__Naproxen.html

Så svarer ikke stoffer...

Ikke stoffer

- 13 dage siden - Redigeret 13 dage siden

Det er virkelig interessant! Jeg kan se, hvordan disse advarsler gør kommerciel produktion meget lettere. Det er ikke så ofte, at vi får "bulkproduktionsdetaljer" beskrevet i en grundlæggende instruktion, så tak for det.

Senere i denne uge

selv om mononatrium-d-tartrat i opløsning fortrinsvis danner et vandopløseligt salt med d-metamfetamin, mens l-metamfetamin (som stadig er i sin frie form) kan ekstraheres med et upolært opløsningsmiddel ...

Jeg tror, du har svært ved at forstå ... det er faktisk muligt.

https://www.reddit.com/r/TheeHive/s/J1b0573Y7V

https://www.reddit.com/r/TheeHive/comments/18ycbjh
1Azole

- 6 dage siden

Naproxen ville være et interessant reagens til chiral aminopløsning

PsychedStrawberry

- 6 dage siden

Hvordan kan det være?

SunderedValley

- 6 dage siden

Det er blevet gjort før IIRC.

Jeg læste det ret hårdt, men konsensus syntes at være "fungerer meget godt, kan undertiden gøres endnu billigere ved hjælp af andre metoder". Bør være på enten her, drugnerds sub eller Vespiary.

1Azole

- 6 dage siden

Tilgængelig, enantiomerisk ren, nyttig carboxylsyrefunktionalitet, stort pi-system, arylmethoxy, alle disse får det til at virke som en nyttig kandidat med de sidste to deskriptorer som grunde til, at det kunne være særligt interessant

Så hvorfor er mit indlæg bedre

Nej, jeg vil ikke give detaljer som temp og tid, det er alt i den ORIGINALE pave peachy.

Nej, hvis du kan få DCM benzen osv osv, vil jeg ikke fortælle dig et passende opløsningsmiddel at bruge, da alt er BRUG DEN FUCKING SØGEMINDE Google, her hive osv ... vil have alle svarene.

Og nej, jeg vil ikke beregne dine mol. Og hvis der er en person mere, der spørger mig om detaljer, tid osv.

De vil blive ignoreret, alt er veldokumenteret.

Igen til alle 1 gang mere

Notdrugs

For et stykke tid siden hørte jeg, at nogle laboratorier brugte Naproxen (som NSAID) som enantiopursyre. Men jeg har ikke været i stand til at finde nogen information overhovedet om denne metode, så jeg kan virkelig ikke sige med certianty

Jeg graver...

u/Notdrugs

Notdrugs

- 13 dage siden - Redigeret 13 dage siden

Det er virkelig interessant! Jeg kan se, hvordan disse advarsler gør kommerciel produktion meget lettere. Det er ikke for ofte, at vi får "bulkproduktionsdetaljer" afgrænset i grundlæggende instruktion, så tak for det.

Igen teorien om L VICKS til D meth. Er det MULIGT, ja. Kan nogen, der ikke har udviklet en mdma-sti, der ikke er veldokumenteret, gøre det, ja. Kan nogen spørge, om de kan bruge 40% ethanol, DSMO vs DCM osv. osv. De er ikke klar.

Kan man lave MDA/MDMA af kaffe/koffeinsyre eller lignende... ja. Virker 12% udbytte til omkostninger levedygtigt, når piperonal acatate eller andre analoger er øre på $ og kan fremstille piperonal i 1-2 trin og derfra safrol eller isosafrol ... bare fordi du kan, betyder det ikke, at det at få 10 g vicks inhalatorer vil være "omkostningseffektivt".

Du skal muligvis grave efter nogen, der læser, men enhver med en forståelse af ts2 for at fremstille dine EGNE forstadier eller forstadier, dette giver mening. Hvis du fulgte det som et kort og kompas og ikke en opskrift

Mens alle ønsker, at det skal være A + B + væske + varme fremstiller kemikalie X, og det fungerer 0-80-95% af tiden.

Der er tidspunkter, hvor man prøver at lave kage, men laver brød.

Såsom at tilføje 1 for mange kulhydrater osv. osv. Omkrystalliseringer og adskillelser af polymorfisme eller separate helheder er en kunst i sig selv.

Desværre er mine ting NOVEL MDMA og MDP2P produktion og mindre chiral resulation, men jeg kan læse paven fersken nok til at stå ved med 99% opbakning, og hvis nogen vil stikke huller, så vær det. Og jeg vil tale, men vær venlig ikke hvad opløsningsmiddel spørgsmål eller beregninger af mols alt er sendt tidligere, og det er def levedygtigt

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Igen er alt lagt ud, alt er mere levedygtigt end AIBN, der blev lagt ud tidligere i en mindre ramme.

Men husk, at det er virkelig interessant! Jeg kan se, hvordan disse forbehold gør kommerciel produktion meget lettere. Det er ikke så ofte, at vi får "bulkproduktionsdetaljer" beskrevet i en grundlæggende instruktion, så tak for det.

Du har brug for bulkskala. Ikke 1,5 g vicks L. Brug beskidt eller bare knust naproxen. Bare køb det forbandede salt

Last edited:

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Enzymer som opløsende midler
En klasse af enzymer, der har fået særlig opmærksomhed i denne forbindelse, er esteraser,
som katalyserer hydrolysen af estere (afsnit 14.1C) for at give en alkohol og en carboxylsyre.
ylic acid. Vi illustrerer denne metode ved at beskrive opløsningen af (R,S)-naproxen. De
Ethylestere af både (R)- og (S)-naproxen er faste stoffer med meget lav opløselighed i vand.
Kemikere bruger derefter en esterase i en alkalisk opløsning til selektivt at hydrolysere (S)-esteren,
som ender i den vandige opløsning som natriumsaltet af (S)-carboxylsyren. (R)-esteren
(R)-esteren er upåvirket af disse forhold. Filtrering af den alkaliske opløsning genvinder
krystaller af (R)-esteren. Når krystallerne er fjernet, syrnes den alkaliske opløsning
for at udfælde ren (S)-naproxen. Den genvundne (R)-ester kan racemiseres (omdannes
til en R,S-blanding) og igen behandles med esterasen. Ved at genbruge (R)-esteren,
omdannes hele den racemiske ester til (S)-naproxen.

https://pa01000125.schoolwires.net/cms/lib/PA01000125/Centricity/Domain/366/Chap6%20Chirality.pdf

Elfspice antog fejlagtigt, at NaOH blev tilsat opløsningen for at freebasere det tilsatte aminhydrochlorid. Det er det ikke. Freebase-aminet skal bruges, og formålet med NaOH er at lave mononatriumsaltet af vinsyren (som er en dicarboxylsyre).

I opløsning danner mononatrium-d-tartratet så fortrinsvis et vandopløseligt salt med d-metamfetamin, mens l-metamfetamin (der stadig er tilbage i sin freebaseform) kan ekstraheres med et upolært opløsningsmiddel.

Grunden til, at alt dette sker, er, at d-vinsyre har en sådan molekylær form, at den i opløsning passer bedre sammen med d-metamfetamin end med l-metamfetamin, hvis den får valget (men vil frit danne et salt med begge former, hvis der er nok syre til stede, og derfor er en carboxylsyregruppe på hvert vinsyremolekyle 'deaktiveret' ved tilsætning af en ækvivalent tof NaOH).

I stedet bruges der i dette tilfælde naproxen, og det burde være fast, formoder jeg.

Last edited:

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Elfspice antog fejlagtigt, at NaOH blev tilsat til opløsningen for at freebasere det tilsatte aminhydrochlorid

Attachments

• DjhIJ016Pn.png
    DjhIJ016Pn.png
    191.3 KB · Views: 65