Hvordan har du hørt om os? Det er vigtigt for os.

Ogny1423

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2021
Messages
1
Reaction score
3
Points
3
Ser du, jeg kedede mig og stak bare næsen i alles sager i håb om, at jeg faldt over noget nyttigt, som helt sikkert ikke er fup, og som ville få FBI til at sparke min dør ind og hive mig ud af sengen igen midt om natten.
 

MsContingency

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 10, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
lol det samme med at kede sig, men ikke at FBI banker på min dør, fuck det, jeg har været igennem det lort 🤦🏻‍♀️
 

StormManPan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 22, 2023
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
Jeg tænkte på, hvordan man kan sætte gang i dead drops, hvor jeg bor. Mange universiteter omkring mig har klubber, der gør det. Jeg vil gerne starte dead drops her......sommeren er på vej. Jeg bliver nødt til at kontakte dig eller Madre inden udgangen af februar.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Jeg hørte om jer på r/theehive (eller r/bizzybees, det har jeg glemt). Jeg er alligevel ikke særlig aktiv på reddit, og denne side giver mig stort set alt, hvad jeg ønskede derfra, men bedre. :p
 

infochem

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 2, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
En dag ledte jeg efter nogle opskrifter, og det var virkelig heldigt, at jeg fandt denne hjemmeside😇. Jeg kan virkelig godt lide at være her.
 

Zyn_Laden

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 6, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
duckduckgo.

Jeg ledte efter HouseOfSpirits vejledning i at lægge blotter og faldt over et tek om at dyppe blotter i dette forum.

Jeg følte, at jeg opdagede Alexandrias bibliotek.
 

Mybell420

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 12, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Jeg har modtaget en dm fra en ukendt konto på Reddit, og jeg er meget glad for, at jeg klikkede på det skitseagtige link.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
370
Reaction score
181
Points
43
Jeg ville gerne se serie 3 off braking bad, men stødte på denne side lol kun for sjov gammelt hive-medlem informerede mig om, at BOSS er tilbage 🏆 🙌
 

Polysubx100

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 27, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Jeg fik en besked via Reddit for over et år siden på grund af min interesse for syntese og ekstraktion. Men det er et fantastisk fællesskab.
 

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 19, 2024
Messages
17
Reaction score
11
Points
3
Reddit, da jeg fandt syntesen af Methylphenidat, var der nogen, der sendte linket.
 
Top