- Reaction score
- 5
Dette er rent teoretisk, men vil i løbet af ca. 2 måneder finde ud af de nøjagtige reaktionsbetingelser.
Jeg vil gå mere i detaljer i den vedhæftede fil. her er bare et kort overblik.
kemikalier:
Senere får du brug for det:
i vedhæftet fil er der reaktionsskemaet for n-ethylpentedron, men også alle de andre derivater. Jeg vil bare ikke medtage alle R1'erne og R2'erne, for hvis du vil gøre det, ved du allerede, hvad du skal gøre
Edit: jeg har ved et uheld byttet R1 og R2, så hvis du vil have hexedron med R1 = n-butan, hvis du vil have pentedron, skal du gå med R1 = n-propan
Jeg vil gå mere i detaljer i den vedhæftede fil. her er bare et kort overblik.
kemikalier:
- Benzen
- pentanonansyre (Valericacid)
- polyfosfocirkelsyre (PPA)
Senere får du brug for det:
- Brom (til bromering)
- Ethylamien, hvis syntese jeg går dybere i vedhæftet fil. Du er velkommen til at rette mine reaktioner, så ja Da ingen nogensinde taler om NEP her, besluttede jeg at lave dette lille indlæg ^ ^
i vedhæftet fil er der reaktionsskemaet for n-ethylpentedron, men også alle de andre derivater. Jeg vil bare ikke medtage alle R1'erne og R2'erne, for hvis du vil gøre det, ved du allerede, hvad du skal gøre
Edit: jeg har ved et uheld byttet R1 og R2, så hvis du vil have hexedron med R1 = n-butan, hvis du vil have pentedron, skal du gå med R1 = n-propan
Attachments
Last edited: