P2P-syntese fra P2NP

G.Patton

🐝SuperModerator
Expert
🥷 RESIDENT 🥷
New deal
Solutions
3
Reaction score
3,856
Deals
Nej, i modsat fald kan reaktionskolben eksplodere med meget kedelige konsekvenser.
Du kan bruge ren HCl 37% syre og røre rundt indtil ph 6,5-7, hvis du ikke kan tælle.

New deal
Reaction score
1
W6ETu7WUsP

Efter tilsætning af saltsyre fik jeg en blålig farve i stedet for gul, hvad kan det skyldes?

吃肉的狼

Newbie
New deal
Reaction score
2
Er der nogen, der kan lære mig, hvordan man laver metamfetamin og metamfetamin? Den specifikke produktionsproces, reaktionen i hvert trin, den specifikke brug og dosering og listen over reagenser, der skal forberedes🧾 Forholdsregler⚠️ Jeg vil ikke have nogen uventede situationer

吃肉的狼

Newbie
New deal
Reaction score
2
Kan kviksølvklorid erstattes med kviksølvnitrat?

G.Patton

🐝SuperModerator
Expert
🥷 RESIDENT 🥷
New deal
Solutions
3
Reaction score
3,856
Deals
Dette emne handler om P2P-syntese. Stil dine spørgsmål i det relevante emne. Den bedste mulighed er at læse kommentarer, før du spørger, fordi dette spørgsmål allerede er blevet diskuteret 1 million gange ...

gmo

🥷 RESIDENT 🥷
New deal
Reaction score
6

Kan jeg bruge kloroform til ekstraktion?

wael gano

🥷 RESIDENT 🥷
New deal
Reaction score
41
Borehydrid er ikke tilgængeligt i mit land i øjeblikket
Jeg har nu tinchlorid og ethylacetat. Hvordan skal jeg arrangere trinene? Jeg har brug for råd fra en, der har prøvet at reducere p2np ved hjælp af tinchlorid.

Consider

🥷 RESIDENT 🥷
New deal
Reaction score
9
Jeg har brug for hjælp, jeg prøver at syntetisere P2P, mens jeg tilsætter hydrogenperoxid, jeg bemærkede en brandgnist, hvad kan årsagen være?