push/pull-metoden metamfetamin

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
nyd denne "meth"od hehe :b original synth her, men jeg vil foreslå, at du bare holder dig til min ver, fordi jeg har lavet en masse grammatiske rettelser


sådan gør fzr96 push and pull: jeg bruger generiske 60 mg sudafeds fra walgreens. jeg smider dem i en blender, så smider jeg noget denatureret alkohol i. cirka 5 gange mængden af denatureret alkohol til piller. så tænder jeg for mixeren i cirka 2 minutter. så lader jeg det stå i cirka en time, og suger derefter væsken af. derefter bruger jeg 1 kaffefilter til at filtrere med. normalt skal jeg filtrere 3 til 4 gange, indtil væsken er klar. Hæld derefter væsken i en pyrex-tærteform. sæt den på komfuret ved lav varme, og lad en ventilator blæse luft hen over toppen. sørg for, at du ikke brænder din sudo. derefter kommer jeg sudo i reaktionsbeholderen, så rød p og så dH2O. lige nok dH2O til at fugte lidt. derefter tilsætter jeg I2 og lukker hurtigt reaktionsbeholderen, fordi reaktionen sker med det samme. sørg for at tape proppen godt til. Derefter omrører jeg reaktionsbeholderen hvert 5. minut i en halvanden time. så tænder jeg for den elektriske brænder, indtil 150 grader er nået, og placerer reaktionsbeholderen i en metalgryde ved hjælp af et sukkertermometer for at finde ud af temperaturen. derefter tager jeg varmen af hvert 5. minut og omrører reaktionsbeholderen. det gør jeg i en halvanden time, så skruer jeg op for temperaturen til 175 grader, tager varmen af hvert 5. minut og omrører reaktionsbeholderen. Jeg bliver ved, indtil jeg kan se røg i reaktionsbeholderen. Når det begynder at ryge, slukker jeg for varmen og rører rundt. Vandet begynder at trække. Jeg bliver ved med at røre rundt i ca. 15 minutter og lader derefter reaktionsbeholderen køle af i ca. 20 minutter. Forholdet er som følger: en del I2 til en del sudo til 1/2 del rød p. Med andre ord, lad os sige 28 gram I2 til 28 gram sudo til 14 gram rød p. Bland en dH2O-ludopløsning: 50 % dH2O til 50 % lud. bland godt, indtil luten er helt opløst. når du blander dH2O med lud, bliver det meget varmt, så lad det køle af. tilsæt dH2O til reaktionsbeholderen. jeg tilsætter den dobbelte mængde dH2O til reaktionsingredienserne, og ryst og rør derefter godt rundt i beholderen. kør derefter gennem kaffefiltre, indtil det har en gylden farve, og tilsæt 3 gange mængden af lightergas. tilsæt derefter dH2O-ludopløsning, indtil det nederste lag når en pH-værdi på 14. du behøver ikke at bekymre dig om for høj pH, fordi opløsningsmidlet beskytter dit honningvand. så bruger jeg en af de der håndjuiceblendere til at røre, det virker rigtig godt! rør i 2 minutter, og lad det derefter stå i 3 timer. så bruger jeg en sep-tragt til at hente opløsningsmidlet, tilsætter lige så meget dH2O, blander godt, tilsætter derefter dråber af muriatisk syre, indtil jeg får en pH på 6,8, fordamper derefter vandet med en varmelampe, og bingo, honning!


I2-genbrugsmetode, som jeg (fidelis) har lagt ud ^_^
 
Last edited:

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 28, 2021
Messages
37
Reaction score
18
Points
8
Har du gjort det med succes? Send venligst dit billede sammen ... det bidrager lidt til et meget spild af tid, energi og penge til at gøre noget, der virkelig er usikkert. Plus ikke engang sikkert, tror jeg....
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
desværre nej :c jeg har lige hentet denne synth fra et link, jeg fik fra vespiary. det er ikke min tekst, jeg deler den bare.
N51GhflrXv

her er det billede, der var på websiden ... jeg glemte at tilføje det til det oprindelige indlæg, min fejl :x
 
Top