- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Hej glitchy, jeg er super interesseret i dissoserne, jo bedre sikrere og nyere, jo mere lanceret er jeg mod at forstå værre end en; der stadig ser tv regelmæssigt. Giv mig en pm, jeg er ikke sikker på, hvad du har adgang til, jeg hælder meget mod hxe eller oxo pce-kombinationerne. Og jeg er også i os. Jeg har studeret kemi, planter svampe siden jeg var 12, ja jeg kender næsten hver eneste fn plante <~mit navn Jeg kan ikke køre min bil uden at identificere hver træbusk, der tænker på mine apoc-samlinger, hvilket minder mig om, at jeg skal gå en 10 mile gåtur for en masse lort. (Mine øjne bevæger sig bogstaveligt talt gennem linjerne af planter), og det er sådan, du kan fiske mig op, hvis du nogensinde støder på mig. Jeg går og kigger ned og hen mod den næste række af planter. Så min interesse er naturlig og meget aggressiv. Thx og held og lykke håber at modtage en besked snart.
- Language
- 🇺🇸
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 35
Damn, plant guy, sounds a lot like me.
I can spot various herbs in the wild, can spot trichocereus cacti in people's yards, at 40mph. And I sometimes go into fits of nerdiness, telling people "it looks like a moss but it's a lichen, and it is nature's antibiotic, and just have a cup of tea. The active chemical is called usnic acid, bro it's amazing"
I can spot various herbs in the wild, can spot trichocereus cacti in people's yards, at 40mph. And I sometimes go into fits of nerdiness, telling people "it looks like a moss but it's a lichen, and it is nature's antibiotic, and just have a cup of tea. The active chemical is called usnic acid, bro it's amazing"