Dette er den syntese, jeg har ønsket at følge. Jeg har lige bestilt 500 g tryptamin, så jeg burde have et par gode muligheder for fiasko !!! Haha
Selvom jeg naturligvis ikke ønsker det, lærer man mere af det....
Har du selv fulgt den på Reddit?
Jeg bremsede også Hamiltons synth - eller i det mindste den gale kemiker med tre øjne, som han interviewede, mens han lavede n,n-DMT.
Nogle mennesker har sagt, at det ikke er korrekt - jeg HAR lyttet til den podcast, som personen talte om i kommentarerne, men jeg kan ikke huske, hvilken det er! Er det den, der handler om at udforske væsener på DMT, og som er ret ny?
Jeg er sikker på, at mindst 1 person har gjort det her - jeg har faktisk ikke tænkt mig at producere så meget af det. Jeg vil hellere lave andre ting med tryptamin tbf, fordi der stadig er primære tryptaminer, jeg ikke har prøvet - hvilket grundlæggende er grunden til, at jeg oprettede mit laboratorium (dreng var / er det MEGET dyrere end at udvinde DMT !!) Jeg ville også have købt mindre tryptamin, men for at være ærlig, når forsendelsesomkostningerne er de samme som det, du køber, bliver det latterligt, så hvis nogen vil prøve denne synth, skal du råbe mig op, og jeg kan godt sende dig noget af tryptaminen. Eller sælge 50g eller hvad som helst.
Jeg er kemiker FOR MIG SELV. JEG SÆLGER IKKE STOFFER - det ville jeg bare gøre klart ... ikke endnu ha nah jk. Har været der, har gjort det, er blevet afhængig...