Hvorfor er jeg stadig træt, når jeg tager speed?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Det er nødvendigt at holde pause mellem indtag af stoffet, du bør ikke tage amfetamin for at øge din egen produktivitet i lang tid. Hold en pause på mindst 1 måned.
 
View previous replies…

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
10
Points
8
Hold øje med

Vores krop og centralnervesystem og lymfotiske blodbærende system
er en ULTRA fabrik indeni


alle eksterne og interne indsprøjtninger af pseudo-glæde deprimerer og gør dig

Syg og træt af livet
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
10
Points
8
Den bedste tilstand er ædruelighed og balance

MUSIK er nøglen

#MZK
 

cannedgoodsvendor

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 7, 2024
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Jeg er enig, tag en pause og find en anden måde at forblive koncentreret på. Jeg håber, at du i dag er i stand til at være så fokuseret, som du har brug for.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Jeg vil også gerne tilføje, at der er stor forskel på Adderall og Meth
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Ikke rigtig, især ikke mundtligt. Der er meget større forskel på racemiske og dextro-varianter af enten
 
View previous replies…

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Tak for et interessant emne. Kan du komme med en konklusion om en perfekt ration til nutidens tendenser?
 

Suriv01

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 9, 2023
Messages
23
Reaction score
71
Points
18
Deals
16
Er der nogen, der leder efter 30 mg Adderall B974?
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Det er ikke så svært at sove, når man har indtaget speed.

Har du nogensinde prøvet at sove, når du er på en G-Rebound, f.eks. et par timer efter at have indtaget 20 ml GBL?
 

lasta123

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 22, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
Så har du dårlig hastighed, hvis det ikke er svært 😆
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Jeg har fået ordineret 40 mg dextroamfetamin, som tages to gange dagligt i doser på 20 mg, og som påpeget er dannelsen af tolerance den mest sandsynlige årsag til denne effekt. Jeg sover efter at have taget 30 mg dex, når jeg har været hårdt på min medicin, jeg tager regelmæssigt pauser fra dexierne for at hjælpe med at bekæmpe dette problem, en anden bivirkning ved langvarig brug er irritabilitet og irrationel tankeproces, som når du prøver at holde dig vågen, uden glæde fører til at tage mere af stoffet. Som en anden person sagde sammen med en tolerancepause, hjælper det virkelig at tilføre ekstra vitaminer og mineraler i din kost.
 

Miranda Porche

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 22, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
En bemærkning fra min personlige erfaring med denne sælger, som jeg skriver til alle potentielle købere:

Jeg vil starte med at sige, at min første oplevelse med denne sælger var helt fremragende. Forsendelseshastigheden, produktets kvalitet og kommunikationen var alle førsteklasses - en af de bedste oplevelser af denne slags, jeg nogensinde har haft.

Derefter begik jeg, som helt ny på dette forum, en begynderfejl med den escrow/passcode-metode, der anvendes her - en fejl, som jeg tog og stadig tager det fulde ansvar for, og som jeg også undskyldte skriftligt over for både sælger og administrationen af dette forum. Fejlen skabte forvirring, men den kostede ikke en eneste krone af nogens penge.

Jeg kommunikerede derefter med sælgeren via telegram og undskyldte igen (vi havde kommunikeret via telegram i forbindelse med vores første transaktion, der som sagt var førsteklasses på alle måder). Efter gensidig aftale sendte jeg derefter 850,00 dollars i btc til denne sælger via en telegramtransaktion og modtog fra sælgeren følgende besked på Telegram: "Vil blive sendt i morgen."

Det var for over en måned siden. Jeg har aldrig modtaget noget af produktet, jeg har heller ikke modtaget noget svar, og jeg har heller ikke modtaget nogen form for refusion, selv ikke delvis.

Jeg gentager: Det er $850,00 i btc, som jeg sendte til denne sælger, og som denne sælger anerkendte at have modtaget. Jeg har også skærmbilleder og transaktions-ID'er, der beviser, at btc'en blev sendt til den rigtige adresse og bekræftet.

Der er gået over en måned, og jeg har stadig ikke fået noget svar eller noget produkt.

Efter sådan en fantastisk første oplevelse er jeg mildest talt utrolig skuffet.

Men der er et andet aspekt af denne populære teknik med ghosting, som vi kalder selektiv scamming, hvor jeg kommer fra:

Når en sælger, som først leverer førsteklasses service og kommunikation, skriver "Sender i morgen", og der så aldrig kommer noget produkt og ingen tilbagebetaling, og sælgeren så forsvinder helt, begynder man at bekymre sig om andre bekymrende faktorer. Såsom retshåndhævelse. Og det er derfor, jeg betragter ghosting som den værste og mest uforskammede af alle mulige forretningsmetoder. Det er det mest uhyrlige ved den trendy metode med ikke at svare. Det er efter min mening endnu værre end selektivt at snyde en person for $850,00, som denne sælger gjorde mod mig.

At kaste nogen ud i en tilstand af bekymring over mulige juridiske forhold, fordi du foretrækker ikke at skrive et par ord som svar, er ikke bare en usmagelig forretningsmetode. Det er indbegrebet af hensynsløshed. Og det er for slet ikke at tale om selektivt at snyde for 850,00 dollars.

Denne sælger, som har bevist, at han eller hun kan være usædvanligt kompetent, burde kende til dette. Og det burde alle potentielle købere også.

Jeg betragter denne sælger som en tyv (det er helt sikkert) og en mulig FBI-agent.
 

Miranda Porche

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 22, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Mine kommentarer repræsenterer i øvrigt de delvise konsekvenser, der opstår, når sælgere træffer en bevidst og kalkuleret beslutning om selektiv svindel.

Det faktum, at BBgate ikke tillader sletning af konti, er et andet stort rødt flag.

Stort, gentager jeg.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Jeg er ked af at høre om dine problemer, fuck røde flag. Alt er noget svømning sagde så?
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
82
Reaction score
49
Points
18
Jeg vil sige, at du skal prøve at lave en meget, meget stor linje på det ønskede tidspunkt af dagen, personligt gør jeg det ved 11-12-tiden. På den måde får du fuld effekt, og effekterne holder meget længere, afhængigt af kvaliteten og renheden af det produkt, du bruger. Prøv det i stedet for at lave meget små linjer og dosere ofte, for min erfaring er, at den måde at bruge produktet på er mindre kraftfuld. Hvis du nogensinde prøver det på denne måde, så svar mig og fortæl mig om din oplevelse, og om det virkede, jeg vil meget gerne høre din feedback.
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
103
Reaction score
64
Points
28
Tag en pause, eller gør som jeg, gå til din læge og bed om en recept på Modafinal, farmaceutisk fremstillet medicin har en tendens til at være af renere kvalitet. Fortæl lægen, at du enten arbejder delt, har dobbelte nattevagter, eller at du har brugt amfetamin til at nå dine arbejdsmål, men ønsker at stoppe, Modafinal kan hjælpe med at stoppe brug/overforbrug af amfetamin.
Der findes også en letforståelig syntese på YouTube.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Prøv at holde en pause fra amfetamin i ca. 2 uger til 1 måned. Køb derefter Robotablets og prøv 75-90 mg dextromethorphan to gange om dagen (med 12 timers mellemrum) i 5-15 dage. Tolerancen bør derefter falde til omkring 1/2 til 1/3 af, hvad den var. Dextromethorphan er en NMDA-antagonist.
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8

Bortset fra alle ovenstående kosttilskud kan du prøve 5-HTP.
Og fra personlig erfaring kan jeg fortælle, at magnesium virker, men det er vanskeligt, først og fremmest for at blive absorberet ordentligt skal det være i korrekt forhold med kalium, så det er sandsynligvis bedst at bruge en kombination kaldet ZMA, og da jeg brugte magnesium i meget høje doser, gjorde det mig lidt tåget groggy, og det påvirkede stærkt, hvordan stimulanser fungerede for mig.
2. ting, som jeg opdagede, at stimulanter fungerer mere effektivt, da jeg brugte Piracetam dagligt.
3. ting konstant re-dosering eller tvangsmæssig re-dosering får mig til at føle mig mentalt træt, og selvfølgelig øges tolerancen på ingen tid bogstaveligt talt.

PS. Ikke at gøre hastighed som en første ting om morgenen lige efter at have vågnet hjælper med at opretholde et godt toleranceniveau efter pause ;)
PS2. Buffing er en nøgle! ;)
 
Top