- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 3
Tämä on naurettava kiteytysmenetelmä. Metanoli ja vedetön asetoni tuottavat kauniita läpinäkyviä kiteitä, ja jos liuottamiseen käytetään myös hieman IPA:ta, voit odottaa todellisia huikeita. Pesu kylmällä vedettömällä asetonilla on hyvä käytäntö, ja se auttaa myös saostamaan enemmän emäliuoksesta.
Aika savuttamiseen voi olla 1-24 tuntia, nopeammin, jos asetonia lisätään lisää. Minulla ei ole koskaan ollut tuonväristä emäliuosta, näyttää karkealta keittämiseltä ja uuttamiselta!
Aika savuttamiseen voi olla 1-24 tuntia, nopeammin, jos asetonia lisätään lisää. Minulla ei ole koskaan ollut tuonväristä emäliuosta, näyttää karkealta keittämiseltä ja uuttamiselta!
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 2
Minulla ei ole kuitenkaan koskaan ollut tuon väristä emäviinaa, näyttää karkealta keittämiseltä & uuttamiselta!
Ehkä et ole koskaan altistanut ainettasi kuumuudelle pitkään, kuten kirjoittaja tekee. Se on kuitenkin tärkeä vaihe ketonijäämien poistamiseksi.
Ehkä et ole koskaan altistanut ainettasi kuumuudelle pitkään, kuten kirjoittaja tekee. Se on kuitenkin tärkeä vaihe ketonijäämien poistamiseksi.