- Language
- 🇷🇺
- Reaction score
- 54
Samaan aikaan kun kirjoitan tätä viestiä, saan jonkin verran matalaa tietoa helposta 0/day exp for SIM.
Riittää kun lähettää sinulle 1 tekstiviestin passiivisella hyötykoodilla ja lähettäjä pääsee kuulemaan kaikki puhelimessasi tapahtuvat asiat.
Et saa mitään ilmoituksia, edes tekstiviestejä, se on piilotettu.
Kun tekstiviesti on lähetetty, *hakkeri* saa puhelun, ja hän voi kuulla puhelimesi dynamiikan jatkuvan ääniliikenteen. (noin 1 tunnin ajan)
Testasin sitä itse ja olin järkyttynyt.
Neuvoja:
1. Älä puhu kenenkään kanssa työasioista, kun jokin puhelin on samassa huoneessa kanssasi!
2. Älä sano mitään salakavalia sanoja, jotka voivat tarttua laittomiin asioihin.
3. Päivitä puhelimesi heti, kun uusi päivitys tulee.
(Testattu Ukrainan gsm-verkossa, 2 puhelimestani).
Mutta se jopa toimii missä tahansa maassa, mutta rajoilla.
Riittää kun lähettää sinulle 1 tekstiviestin passiivisella hyötykoodilla ja lähettäjä pääsee kuulemaan kaikki puhelimessasi tapahtuvat asiat.
Et saa mitään ilmoituksia, edes tekstiviestejä, se on piilotettu.
Kun tekstiviesti on lähetetty, *hakkeri* saa puhelun, ja hän voi kuulla puhelimesi dynamiikan jatkuvan ääniliikenteen. (noin 1 tunnin ajan)
Testasin sitä itse ja olin järkyttynyt.
Neuvoja:
1. Älä puhu kenenkään kanssa työasioista, kun jokin puhelin on samassa huoneessa kanssasi!
2. Älä sano mitään salakavalia sanoja, jotka voivat tarttua laittomiin asioihin.
3. Päivitä puhelimesi heti, kun uusi päivitys tulee.
(Testattu Ukrainan gsm-verkossa, 2 puhelimestani).
Mutta se jopa toimii missä tahansa maassa, mutta rajoilla.