Kemiallinen panosreaktori

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Solutions
2
Reaction score
11
kiitos 👍 en ole vielä kokeillut sitä, vain päässäni. mutta minusta tuntuu, että se ei tule olemaan ongelma. tiedättehän, kenen kanssa olen kokeilemassa, hän on kemisti. kun välineet saapuvat ja valmistamme jotain herkullista, haluan seistä siinä kuin joku, joka tietää, mitä tekee, mitä tekee, mitä kysyy... mutta ensin se on varmasti pieni askel. Teen ensimmäisen yrityksen videon ja kuvauksen ja lataan sen ylös.

runforestrun

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Hei veljet, onko tämä reaktorikattila hyvä adb-b-tuotantoprosessiin. minulla on esiaste ja muita ainesosia.

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
69
Patton, ovatko jotkin tässä luetelluista panosreaktoreista hyviä jalometallikatalyyttien käyttöön?

Tiedän, että parr-reaktoreita käytetään yleisesti painereaktioihin, mutta mietin, kelpaavatko nämä.

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
37
Hei G.Patton.

Im ajattelen ostaa yksikerroksisen lasireaktorin, koska sen on helpompi hallita lämpötilaa laittamalla silikonia erään. Reaktorin lisäksi on tarpeen ostaa tyhjiöpumppu ja veden jäähdytin, eikö niin?

Mikä on jäähdytys- ja lämmityslämpötilan säätölaite vaippalasireaktorissa? En ymmärrä viestisi ''lämmönvaihtimen'' toimintaa.

Kiitos.

humax

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Mielenkiintoista. Kiitos tiedosta, jota toimitat tällä foorumilla. Olen kiitollinen siitä, että olen törmännyt tähän paikkaan.

Kiitos

Que!

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Arvostan tätä, se on erittäin hyödyllinen