Question Dekstroamfetamiini

oon1

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Miten amfetamiini uutetaan deksteoampetamiinitableteista & väkevöidään?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
66
Hei, se riippuu pillerityypistä eri pillereissä on erilaisia sideaineita ja inaktiivisia ainesosia, nykyään käytetään paljon sideaineita, joita on tarkoituksella vaikea erottaa. Dekstroamfetamiini voidaan yleensä uuttaa murskaamalla pillerit ja liuottamalla ne polaariseen liuottimeen, kuten asetoniin, DCM:ään, DMFO:hon jne., jolloin muodostuu kaksi kerrosta, ja dekstroamfetamiini on vesikerroksessa, joka on erotettava erotussuppilolla tai kalkkunanpoistosuppilolla. Orgaaninen kerros pestään 2 - 3 kertaa ja asetetaan sitten suureen haihdutusmaljaan, jolloin liuottimen pitäisi haihtua ja saostuma muodostuu maljan pohjalle.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Liuota pillerit DI- tai tislattuun veteen. 10 ml jokaista 100 mg kohti. Sekoita niitä muutaman kerran varmistaen, että ne kaikki ovat murskautuneet mahdollisimman hienoksi. Suodata kiinteät aineet pois (kostuta suodatin ensin). Amph on vedessä. Tee happo-emäsuutto sen uuttamiseksi. Käytä hyvin vähän liuottimia, ellei sinulla ole suuria määriä pillereitä. Täällä on ohjeita amfetamiinin puhdistamiseen ABE:n avulla. Noudata niitä melko pitkälti. Et koskaan saa puhdasta tuotetta vain pesemällä pillerit liuottimilla.

oon1

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
KIITOS!!! Monet ihmiset ovat käskeneet minua vain pesemään sen liuottimilla ja haihduttamaan sen & tein sen, mutta kuten sanoit, en saanut puhdasta tuotetta, jonka olen perässä. Minulla on 10lbs pussi 10mg oransseja tabletteja. voinko korottaa sitä vaikuttamatta puhtauteen? Toimiiko mikä tahansa liuotin? Onko suosituksia? Kiitos vielä kerran ajastanne vastauksenne kanssa.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Muutamia asioita, jotka on syytä pitää mielessä:
Tarvitaan 100 10 mg:n pilleriä enintään 1 g amfetamiinin uuttamiseksi.
Tämän sanottuasi, kun olet suodattanut pillerimassan vedestä, ei ole huono idea antaa suuren osan vedestä haihtua ennen ABE:n aloittamista. De ionisoitu vesi tekee parhaan työn. Varmista, että uuttamisliuottimesi on vedetön. Haluat työskennellä pienillä tilavuuksilla bc, koska saannot ovat pieniä. Joten pienet lasitavarat ovat välttämättömiä.
Kun suolaa poistetaan, varmista, että happosi on hyvin lähellä puhdasta. Laimenna se 1/10 asetonilla (vedetön) tai IPA:lla. Olen saanut parempia tuloksia sekoittamalla IPA:ta ja asetonia yhdessä hapon kanssa, koska se kestää kauemmin ennen kuin keltainen sävy näkyy. Hitaasti pisara kerrallaan happoliuosta tasaisesti sekoittaen ja PH-arvoa tarkistaen. Paras lopettaa noin 6-7, kun työskentelet pienillä määrillä, koska voit nopeasti ylihyödyntää sen. Jos et ole mukava suolata tällä tavoin, voit tehdä L/L-uuton liuottimesta käyttäen de-ionisoitua vettä tai tislattua vettä. Jos tarvitset siihen ohjeita, kerro minulle. Jos et myöskään tyhjiösuodatusta, varmista, että se neste, jonka aiot siirtää suodattimen läpi, on kostutettava samalla nesteellä (mutta ei reaktionesteestäsi), ennen kuin kaadat sen läpi, tai voit menettää saantoja. Toivon, että kaikki kääntyy sinulle.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Kyllä voit upscale... kun teet skaalata vettä 7 ml per 100 mg. Käytin DCM:ää tai eetteriä vapaana olevan emäksen uuttamiseen. Jos käytät DCM:ää, muista kuitenkin kerätä alempi taso.