Okei, tämä on minulle hyödyllistä. Nitrometaania on vaikea saada, joten en voi sanoa, että tuhlaisin sitä käyttämällä sitä metyyliamiinin valmistukseen, mutta
olen kuitenkin nähnyt synteettisen palomiehen, joka näyttää melko houkuttelevalta minusta OTC-ominaisuuksien kannalta.
Ollakseni oikeudenmukainen; tutkittuani asiaa voisin luultavasti itse asiassa tehdä vain sykloheksyyliamiinia ja jopa saada Zn:ää - ja itse asiassa tilasin juuri myös NiCl(II):n,
siitä.....
Todennäköisesti saisin paremmat saannot tällä tavalla - melko pitkälti koko primäärisen amiinin/katylistin synteesistä, jos käyttäisin sykloheksyyliamiinia.
Toiset ovat ehdottaneet myös ammoniumasetaatin käyttöä katylistina...
En tiedä, kumpaan suuntaan aion kääntyä, se riippuu siitä, kuinka paljon nitrometaania minulle lopulta jää. Minulla on nyt kuitenkin jonkin verran nitrometaania, joten etenen hitaasti mutta varmasti - valmistelen seuraavaa RXN:ää lähtöaineiden hankinnan kannalta.
Pankkiautomaatilla työskentelen tryptamiinin reduktiivisen aminoinnin parissa tryptofaaniksi, mutta minulla ei ole käteistä ja tarvitsen kuivajäätä.
Olen valmis myöntämään, että olen lykännyt minua työskentelemään n,n-DMT-synteesissä, joten minulla on varaa bitteihin seuraavaa varten.
Viikko tänään, saan jään... kuivajää, joka ei ole minkäänlaista nopeutta lol, vaikka oletan, että lopulta teen myös vastaavan TMA: n...