- Reaction score
- 3
im begginer at this, can i prepare my own psychedelic, like psilocybe, LSD, mdma? thing like this
↑View previous replies…
HIGGS BOSSON
Expert
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 719
Yksinkertaisimmat psykedeelit synteesiä varten ovat meskaliini ja TMA.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
Mielenkiintoista, en ole koskaan tutkinut meskaliinisynteesiä, mutta jotenkin outoa, koska se on yksinkertaisin psykedeeli valmistettavista aineista, eikä sitä näy paljon katukauppiailla.
Minusta meskaliini on yksi vaikeimmista molekyyleistä hankkia Rehellisesti sanottuna en löytänyt sitä 10 vuotta sitten, joten aloin kasvattaa ja kerätä aktiivisia kaktuksia silloin. Minulla on melko sairas kaktuspuutarha ja minulla on loputon määrä suosikkilääkettäni.
Oletan, että koska se on yksinkertaisin psykedeelinen aine, sen hankkiminen on melko vaikeaa, mikä tekee siitä harvinaisemman aineen?
Minusta meskaliini on yksi vaikeimmista molekyyleistä hankkia Rehellisesti sanottuna en löytänyt sitä 10 vuotta sitten, joten aloin kasvattaa ja kerätä aktiivisia kaktuksia silloin. Minulla on melko sairas kaktuspuutarha ja minulla on loputon määrä suosikkilääkettäni.
Oletan, että koska se on yksinkertaisin psykedeelinen aine, sen hankkiminen on melko vaikeaa, mikä tekee siitä harvinaisemman aineen?