Ilmaisia näytteitä BB Forumilta kaikille!

trixxx01

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 25, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Hei, saanko vielä vähän?:cool:
 

kheffer

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 5, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
Hei,

voinko silti saada ilmaisen näytteen? Minun huumausaineeni on metamfetamiini.

:) Kiitos,


Bo
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Meillä ei ole met :( Mutta meillä on jotain paljon parempaa. Odotamme sinua DM bro ;)
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
9bMFjGYeiR
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Tämä on näyte, jonka sain BB:n väeltä. 2 g 4mmc:tä tai "cat". Anteeksi, etten ottanut parempaa kuvaa siitä pussin ulkopuolella. Se oli enimmäkseen murskattu ja jauhemainen, joten ei paljon katseltavaa, mutta joka tapauksessa, ilmaisia huumeita, joten ei valittamista täällä (y). Tunnistan tuon hajun... kyllä... tuon selvän hajun... ja maun!. Tämä on enemmän tai vähemmän sitä, mitä oli liikkeellä "mollynä" minun alueellani noin ~10 vuotta sitten. Sitä voitiin pitää MDMA:na tai sen analogina sen antaman "rullaavan" vaikutuksen vuoksi.

Menin suoraan asiaan ja otin suonensisäisesti .3 tai jotain .. ja jep... se on sitä kamaa. Niille, jotka eivät tiedä, se on tavallaan kuin psykedeelinen amfetamiini on paras tapa, jolla voin kuvata sitä. Se on erittäin euforisoiva stimulantti, tarpeeksi suurella annoksella saat visuaalisia vaikutuksia. Käytetty IV se on melko voimakas korkea ~.25g ja ylöspäin sinun pitäisi nähdä visuaalinen vääristymä (riippuen painosta, olen noin 180lbs.) Saat voimakkaan euforian kiire noin 30 minuuttia ja sitten se alkaa pudota pois ja olet pilvessä noin tunnin ajan. Se eroaa muista stimulaattoreista, kuten kokaiinista tai deksamfetamiinista, koska se antaa sinulle tuon tunnusomaisen "rullaavan" tunteen. Sitä on vaikea selittää - se on erittäin stimuloiva, mutta samalla se tuntuu melkeinpä rauhoittavalta tai rentouttavalta... mutta se vain vetää sinua mukanaan. Se saa sinut tuntemaan olosi jotenkin "huumaantuneeksi", mutta se ei ole samanlainen kuin heroiinin nukahtaminen.
Jaoin loput siitä muutamalle ystävälle ja kysyin heidän palautettaan... hekin ottivat sitä suoneen, suunnilleen saman verran kuin minä. Heillä ei ollut oikeastaan muuta sanottavaa kuin "He pitivät siitä, ja se oli hyvää... ja onko minulla tai voisinko saada lisää." Toivoin jotain vähän enemmän, mutta ei voi todellakaan odottaa niin kaunopuheisia matkakertomuksia katunarkomaaneilta.
Annoin toiselle kaverille .8:aa laskuvarjohyppyyn (syömään sitä). Hän nautti siitä paljon myös. Hän sanoi olleensa helvetin pilvessä noin 3 tuntia, sitten laskeutui vielä 2 tunniksi ja palasi normaaliksi noin 6 tunnin kuluttua annostelusta. Hän halusi tietää, kuinka pian pystyin saamaan lisää myös. Tiedoksi siis, että tämä näyte otettiin hyvin vastaan, ja sitä tullaan kaipaamaan, koska kysyntä on hyvä, mutta tarjontaa ei ole.

Onko noista promo-syntetisaattoripaketeista kuulunut mitään? :B

Kiitos kaikille BB:ssä - ylläpitäjille, henkilökunnalle, kaikille käyttäjille. Kaikille, jotka tekivät tämän mahdolliseksi. Tämä oli todella siistiä ja jotain mitä ei näe... kuten ei koskaan?
Kuka antaa ilmaisia näytteitä pois eikä odota saavansa mitään vastineeksi? Erittäin mahtavaa... kiitos vielä kerran.
 
View previous replies…

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Suuri kunnioitus @Glitchy & bb 💞 💪🏻-tiimille, hienoa työtä, näytteeni oli loistava, kuten sanoit. 🔥⭐🙀
 

menpl

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Hän haluaa sitä myös. Alkuperäinen 4mmc, ei väärennöksiä!
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Unohdin mainita myös toimituksen/pakkauksen. Kesti noin viikon päästä Keski-Euroopasta Yhdysvaltoihin. Kesti vielä noin viikon ennen kuin se saapui minulle Yhdysvaltain koillisosaan.
Se tuli pienessä, postikortin kokoisessa kirjekuoressa. Kirjekuori sisälsi sinetöidyn mylar-pussin, joka sisälsi pienen omenapussin, kuten kuvassa näkyy (luultavasti koko 1515?).
Siinä ei selvästikään ollut mitään erityisen salakavalaa, mutta ei myöskään mitään tarvetta. Liiallinen salamyhkäisyys vain haittaa tässä tilanteessa, joten ei syytä huoleen. Jotain näin pientä ei tulla tutkimaan tai jahtaamaan. Sitä paitsi, ei ole mitään merkintöjä liiketoimesta, joten jos jotain, leikkikää tyhmää ja kieltäkää, kieltäkää ...kieltäkää.

Kiitos vielä kerran.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ayy kiitos tästä päivityksestä, olen itärannikolla USA vain enemmän alas etelään. Olen rehellisesti kompuroinut, jos se saapuu vai ei, ja tämä auttoi minua paljon. Siitä on jo jonkin aikaa, kun olen saanut mitään int.
 

mikeyoak

Don't buy from me
Resident
Joined
May 15, 2024
Messages
9
Reaction score
9
Points
3
Olisin ehdottomasti valmis kokeilemaan tätä. Olen Yhdysvalloissa, että on mahdollista.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Jo yhteydessä sinuun kaveri ;)
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Hei voinko saada näytteen meth maksaisin jopa etsin todella vahvaa methiä kuten 90-luvulla chenmeth nykyään en löydä sitä enää tai harvoin että se on niin vahvaa vaikka kivet ovat puhtaita mikä on syy ?
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Hei veli, meillä ei ole Meth-näytteitä.
 

JoshuaBiden

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
hi ovat ilmaiset näytteet edelleen voimassa?
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Hei veli! Jep. Odotan sinua DM: ssä jatkoyhteistyötä varten.
 

kicksonthemoon

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Hei, minäkin haluaisin kokeilla näytettä, jos niitä on vielä saatavilla.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Olemme jo yhteydessä sinuun DM-alkuisesti
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Haluaisin ilmaisen näytteen , etsin metamfetamiinia, jota oli saatavilla 90-luvulla Tšekistä nykyään, mikään metamfetamiini ei pääse lähellekään sitä, mitä sai Vietnamin markkinoilla tuolloin
 
Top