Ystävät... PAKETTINI ON SAAPUNUT!!! Kaunis, ihana 4MMC Saksasta. Haluan kiittää ulkomaisia ystäviäni heidän holhouksestaan tämän lähettämisessä. Persereikäni puristui hieman, kun näin, että sitä pidettiin hetken aikaa tullissa, mutta ei ollut syytä huoleen. Pakkaus oli erittäin ammattimainen, yksikään koira ei haistanut tätä, ja se on HENGITTÄVÄ, joten olen erittäin vaikuttunut.
Olin kerran kuten sinä, katselin kateellisena, kun muut saivat tuotteensa, mutta EI ENÄÄ! ja haluan vakuuttaa teille, että jos pyydätte "ilmaista huumetta" täällä, ette tule pettymään! Saatte sen, kärsivällisyys on kovaa, mutta sen arvoista!
Tämä todella tarvitsee banaania mittakaavassa lol korjaan sen ensi kerralla, mutta se on noin 2,5 grammaa ja tämä on sen jälkeen, kun olen murskannut kaksi melko suurta kiveä!:
Sain itselleni hyvän nenän täyteen ja menin ihanalle luontokävelylle, tuntui kuin leijuisin koko matkan
Istun täällä todella hyvässä pörinässä ja toivon vain, että kun aloitan ruoanlaiton, tuotteeni on edes puolet yhtä hyvä! Myöskin loistava sattumanvarainen tilanne, kun näkee, että 4MMC on se, jolla aloitan!
Kiitos vielä kerran koko tiimille tästä
@Glitchy, tämä on todella seuraavan sukupolven ainemarkkinat ja tästä lähtien sanon aina, että BB on ainoa sivusto, jolla on oikeasti merkitystä Dark Webissä. On hyvin turhauttavaa, että meidän kaikkien täytyy tuntea itsemme rikollisiksi, kun nämä aineet auttavat niin monia ihmisiä niin monin tavoin.
Tämän sivuston ansiosta aion pian levittää "rakkautta" itsekin. Tämä sivusto on todella hämmästyttävä oppimisväline ja resurssi.
Kiitän jumalia/jumalattaria, että löysin BB:n!!!!
(se on vain hämmästyttävä bonus, että Breaking Bad sattuu olemaan kaikkien aikojen suosikkisarjani lol).
P.S. ja muistakaa lapset: käyttäkää aina ImageOptimin kaltaista ohjelmaa poistamaan metatiedot kuvistanne ennen niiden lataamista! (Tässä kuvassa oli tarkat lat/pituusluvut! Kertokaa mulle jos jotenkin vielä näette tuon tiedon thaaanks
).