- Reaction score
- 30
Tarkoitukseni ei ole rikastua ja tienata rahaa, vaan tiedon tavoittelu. Aion tehdä vain pienimuotoista synteesiä esimerkiksi amfetamiinille, mdma:lle, ghb:lle, ehkä mefedronille ja joillekin tryptamiineille. Kaikki omaan henkilökohtaiseen käyttööni, joten kokeeni ovat pienen kokeen kokoisia.
Aion yrittää tätä synteesiä aluksi vain 5 g P2NP:llä:
bbgate.com
Riittäisikö 500 ml? Pitäisikö minun hankkia isompia lasitavaroita? Onko 500ml liian suuri? Pitäisikö minun mennä pienemmälle? Kuvittelen tekeväni vain pieniä kokeita, joten en vain yritä tehdä liikaa lasitavaroita.
Aion yrittää tätä synteesiä aluksi vain 5 g P2NP:llä:
One-pot-amfetamiinisynteesi P2NP:stä NaBH4/CuCl2:lla (1 kg:n mittakaavassa).
Reaktiokaavio: Laitteet ja lasitavarat: 50 L:n panosreaktori, jossa on refluksilauhdutin, yläsekoitin ja lämmityslaitteisto; tippusuppilo; tavanomainen suppilo; laboratorioluokan lämpömittari (150 °S:iin asti); useita ämpäreitä 10 ja 20 L:lle; mittasylinteri 1 L:lle; tyhjiölähde....

Riittäisikö 500 ml? Pitäisikö minun hankkia isompia lasitavaroita? Onko 500ml liian suuri? Pitäisikö minun mennä pienemmälle? Kuvittelen tekeväni vain pieniä kokeita, joten en vain yritä tehdä liikaa lasitavaroita.