MDPM stimulantti . Miten lähetys tehtiin? Oliko paketin kanssa ongelmia?
Lähetys tuli kohtuullisen nopeasti tehokkaassa pienemmässä tavallisessa kuplamuovikuoressa, johon osoitteeni oli painettu hyvin ja postimerkit istuivat hyvin. Sisällä oleva MDPM-pussi oli kääritty paperiin. Täydellinen.
5 VALOKUVAA
1. Ei pussi paketissa vaan: Pakkauksen takapuoli.
2. Ei pakkauksessa vaan: Pakkauksen sisäpuoli.
3. Kuva hyvin merkitystä MDPM-laukusta mittakaavassani 1,50.
4. Huono kuva pussin takapuolelta, jossa on täydellinen näkymä ~1g MDPM:stä. (Vaikea saada valoa oikein).
5. Huono kuva viimeisestä 0,17 aineestani yhden pennin kolikon vieressä.
Unohdin lukea säännöt ennen ensimmäisiä kuvia, mutta kuvat nyt kirjekuoren takapuolelta ja sisältä tyhjänä. Aluksi en tiennyt kuka sen lähetti, koska sain narsit päällekkäin ja ei heads upia tästä (edelleen minun vikani). Tunnistin laukun tyylin lähteen jäsenen täällä tekemästä kuva-arvostelusta. Joten siksi en tehnyt kaikkia vaadittuja kuvia.
Yksityiskohtainen matkaraportti:
Aloitin murskaamalla kivipulveria morttelissa ja nuuskin muutaman ohuen rivin ilman vaikutusta. Folion polttaminen maistui pahalta. Joten tein 0,6 rektaaliliuoksen. Tapahtui vain heikko alku, joka loppui (dud). Loput 0,17 säästin heteroparille, joka bongasi sen kunnolla ja se antoi tuoreen huimauksen euforian. Heidän olisi pitänyt käyttää MDPM:ää minun sijastani. MDPM on lähellä tunnettua 3-FPM:ää, jota se yritti ennen kuin se oli myös arvoton (minulle). MDMP on niin heikko stimulantti, että jotkut eivät saa mitään vaikutusta, luin netistä.
Huoltovarmuus 9 (mutta kuka sen lähetti? Voisit laittaa "BB" sisään).
Toimitusnopeus 5 (riittää, se on ilmainen).
Tuotteen laatu 10
Kuinka hyvin odotuksesi täyttyivät? 0 surullinen nolla. Henkilökohtainen vaikutus. En ole oikea henkilö tähän.
EPILOGI
Odotin pitkään, että pari testaisi tätä. Arvosteluni kaikin puolin kesti aivan liian kauan julkaista, oli henkilökohtaisia asioita voitettavana, mutta nyt se on tehty valokuvien kerätessä pölyä. Olen tehnyt arvosteluni nyt, että voin seistä hieman hämmentynyt puuttuvista valokuvista, mutta ei ole aikaa saada se ylös, olen niin häpeissäni, ja myös kun Glitchy muistutti, että se kesti yli viikon siitä, että ei ole tilillä. Älkää lukittautuko hölmöläisten rattaisiin, kun pitäisi saada homma hoidettua ja vaikuttaa hieman ylimieliseltä. Korvaan Glitchylle jotain pitkästä odottelusta (oma nyrkkisääntöni). Minusta nämä tapahtumien käsittelyt sopivat siihen, että saa sen täydellisen:
VINKKEJÄ ARVOSTELUN TEKEMISEEN
Kun saat paketin, tarkista heti Glichyn threadstarterista arvosteluodotukset (säännöt). Tee hyvät kuvat niin nopeasti kuin mahdollista. Muista, että olet ilmaisen tavaran arvostelija, jotta voit selittää matkan näkökohdat. Tarvittaessa/mahdollisuuksien mukaan anna myös jonkun muun antaa toinen mielipide siitä. Olen varmasti iloinen, että tein muut testata hyödytön MDPM. Täyttäkää kaikki tarvittavat kohdat ja laittakaa se näyttämään esteettiseltä ja kieliopillisesti oikealta. Kirjoitan tekstini ensin Gmailiin, koska olen huono kirjoittaja ja kielioppi. Jos olet tiukassa paikassa niin parempi tehdä kuvat ja ok arvostelu vaikka vähän huolimaton ja ohut, mutta se on tehty ja pois selästä. Arvostelupyrkimyksesi kokonaisuus ratkaisee ja voit ottaa puutteet Glitchyn kanssa yksityisesti ja olet parhaimmillasi. Koskaan ei tiedä, jos menee rinteeseen kuten minä ja aikaa menee hukkaan. Laita arvostelu ylös kaikkiin vaadittuihin näytetestiin täällä tällä mukavalla sivustollamme.