2C-fenyylietyyliamiinien synteesit

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Voisitteko kertoa, mitä laboratoriolaitteita tarvitaan 2-CB:n kemialliseen synteesiin?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
kaikki riippuu synteesin tavasta. tarvitset lähtökohdan ja polun, jota haluat seurata.
 
View previous replies…

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Henryn reaktio, kolvi, refluksilauhdutin, lämmitettävä magneettisekoitin, vesihaute (tai tee se mikroaaltouunissa), mittalieriö, tyhjiösuodatin Buchnerin suppilo ja Bünsenin kolvi ja itse suodattimet, kuumuutta kestävät dekantterilasit matala kaatonokka
Pelkistäminen litiumalumiinihydridillä on aivan sama, tarvitaan vain jäätä ja tippusuppiloa styreeniliuoksen tiputtamiseen, ja sitten tiputetaan etyyliasetaattia tai etyylialkoholia ylimääräisen litiumalumiinihydridin käyttämiseksi.
Bromaus on sama
vaa'at ja vastaavat.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
litiumalumiinihydridi ei pidä vitsejä ja tykkää räjähtää ja sytyttää liuottimia. sitä ei voi sammuttaa vedellä, hiilidioksidilla, muuten hän ei pidä peroksidista ja vedestä THF:ssä.
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Olisi siis parempi käyttää kemiallista reaktoria, jotta se ei räjähtäisi ja vahingoittaisi minua? Ja jos näin on, minkä kapasiteetin kemiallisen reaktorin pitäisi olla?
Oletko tehnyt 2C-B:tä aiemmin?
Kiitos!
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
miten reaktori auttaa sinua? toimii oikein litiumalumiinihydridin kanssa, kaikki on mahdollisimman kuivaa, hyvä jäähdytys, liuottimessa ei ole peroksidipitoisia epäpuhtauksia.
Tein sen tavallisessa kolmikaulaisessa kolvissa jäähauteessa, joskus räjähdyksiä ja tulipaloja, ensimmäisissä synteeseissä, sitten opin =)
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Olisi parempi olla käyttämättä THF:ää, jos kysyt tällaisia kysymyksiä.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
huono neuvo) Voin jo kuvitella, miten kuivaa styreeniä sekoitetaan alumiinihydridin kanssa (dioksaanissa on samat ongelmat fluorin ja thf:n kanssa).
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
kaveri, minulla ei ole aavistustakaan kemiasta, yritän oppia, mutta se on turhauttavaa, liikaa tietoa, en vieläkään tiedä, mihin kemialliseen synteesiin pysyisin ja keskittyisin siihen, ajattelen joko 2-CB:tä tai MDMA:ta, paitsi jos muutan mieltäni, aluksi halusin tehdä LSD:n synteesin, mutta olen nähnyt, että synteesi vain LSD:n esiasteen, lysergihapon, valmistamiseksi on hyvin monimutkainen ja vaatii monia reagensseja ja kemiallisia reaktioita.
Kiitos!
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Ystäväni, mistä ostit (CAS: 93-02-7)?

2,5-dimetoksibentsaldehydi

Löysin alibabasta myyjän, joka oletettavasti myy sitä, mutta miten voin varmistaa, että se on kyseistä ainetta, kun saan sen?
Ja mitä eroa on sillä ja tällä 2,5-dimetoksi-beta-nitrostyreenillä?
Kiitos! ja anteeksi, mutta minulla ei ole aavistustakaan kemiasta.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
ensimmäinen on aldehydi, toinen on nitrostyreeni. ero sen lisäksi, että kaavassa niillä on erilaiset fysikaaliset ja kemialliset ominaisuudet.
tarkista sulamispiste
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Minulla on sekä styreeniä että aldehydiä myytävänä, jos olet kiinnostunut.
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Ongelmana on se, että en tiedä, että 100 g:lla kuinka paljon 2-CB:tä saan
 

Sonnettales

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2022
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
Olen tällä hetkellä keskellä 2c-b-synteesiä ja olen törmännyt direktiiviin, jossa sanotaan seuraavaa

"250 ml:n RB-kolviin täytettiin 16,6 g 2,5-dimetoksibentsaldehydiä,
1,6 g NaOAc ja 50 ml nitrometaania. Refluksoimalla 4 tuntia saatiin uudelleenkiteytyksen jälkeen 14,4 g vastaavaa nitrostyreeniä [1].
5,0 g 2,5-dimetoksyylifenyyli-2-nitroeteeniä lisättiin liuokseen, jossa oli 4,0 g natriumboorihydridiä 100 ml:ssa isopropanolia. Näin saatiin 4,2 g keltaista öljyä.
senjälkeen kun ylimääräinen borohydridi oli hajotettu ja sen jälkeen tehty tavanomainen käsittely (B).
2,5-dimetoksifenyyli-2-nitroetaani liuotettiin 100 ml:aan isopropanolia, jossa oli 8 molaarista ekvivalenttia Zn:ää ja 3,5 molaarista ekvivalenttia HOAc:tä (suhteessa Zn:n määrään). Näin saatiin 2,0 g 2,5-dimetoksifenyylietyyliamiinia heikosti keltaisena öljynä (C).

Tarvitsen apua alleviivaamaani lauseeseen. Mitä tämä tarkalleen ottaen tarkoittaa. Ennen kuin aloitin, ymmärsin sen tarkoittavan, että öljy pestään etikkahapolla ja erotetaan sekvenssisuppilolla. Nyt kun olen keskellä synteesiä, en ole enää niin varma. Olisin kiitollinen kaikesta avusta, jota voin saada keneltäkään tässä asiassa.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
yleensä ylimääräinen borohydridi hajotetaan hapolla ja suolat suodatetaan pois.

Olen huolissani siitä, miksi Henryn kondensaatiossa käytetään natriumasetaattia, enkä ymmärrä, miksi ensin palautetaan kaksoissidos ja sitten erikseen nitroryhmä. Styreenit pelkistyvät sinkillä suolahapossa (kaksoissidos ja nitro-ryhmä), tämä ei toimi nitropropeeneille.

Tai voit käyttää natriumboorihydridiä kuparikatalyytin kanssa.
 
Last edited:
View previous replies…

Sonnettales

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2022
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
Kysymys teille, herra, koska näytätte tietävän enemmän kuin minä ja olette olleet avuksi. Minulla on myös palladiumia hiilellä %10. Oletan, että tämäkin voisi olla järkevä reitti, mutta joudun joskus vaikeuksiin, kun oletan. Sinkin ja hcl:n sijaan.
 

Melv99

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2023
Messages
31
Reaction score
11
Points
8
En myöskään tunne tätä tiettyä synteesiä, mutta näin K2CrO4:n myytävän suositulla kotitiedesivustolla. En ole varma, onko se sitä, mitä etsit.
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Mistä ostit 2,5-dimetoksibentsaldehydiä?
 
View previous replies…

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Kysyin orgaanisen kemian professori, jos joku, jolla ei ole aavistustakaan kemian voisi seurata resepti kemiallisen synteesin ja hän sanoi kyllä, siksi liityin tällä foorumilla, olen hukassa, en tiedä, mitä synteesi aloittaa, ja teen sen voittoa, voin sijoittaa aikaa ja rahaa oppia, tavoitteeni on valmistaa suuressa mittakaavassa ja myydä tukkukaupassa, mutta näen, että tämä ala on hyvin vaikeaa, ei vain tehdä kemiallinen synteesi, mutta myös saada tarvittavat kemialliset reagenssit ja esiasteet, Suosituksia siitä, mitä synteesi tehdä? kiitos!!!
 

nujrc

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Wut. Jos teet sitä pelkästään voiton tavoittelemiseksi, miksi edes vaivautua 2c-sarjan kanssa... Ei riippuvuutta aiheuttavat, kapeat huumeet. Saat paremman voiton kasvattamalla ruohoa.
 
Top