Tämä on synteesi, jota olen halunnut seurata. Iv tilasi juuri 500g tryptamiinia, joten minulla pitäisi olla hyviä mahdollisuuksia epäonnistumiseen!!! Haha
Vaikka en tietenkään halua sitä, siitä oppii kyllä enemmän.....
Oletko itse seurannut Redditissä?
Hidastin myös Hamiltonin synteesiä - tai ainakin sitä hullua kolmisilmäistä kemistiä, jota hän haastatteli tehdessään n,n-DMT:tä.
Jotkut ovat sanoneet, että se ei ole oikein - OLEN kuunnellut sitä podcastia, josta henkilö puhui kommenteissa, mutta en muista mikä se on! Onko se se DMT:n olentojen tutkiminen, joka on melko tuore???
Olen VARMASTI varma, että ainakin 1 henkilö on tehnyt tämän täällä - en itse asiassa aio tuottaa niin paljon. Tekisin mieluummin muita asioita tryptamiinilla tbf, koska on vielä primaarisia tryptamiineja, joita en ole kokeillut - mikä on pohjimmiltaan syy, miksi perustin laboratorioni (poika oli / on, että WAY kalliimpaa kuin DMT: n uuttaminen!!) Olisin myös ostanut vähemmän tryptamiinia, mutta ollakseni rehellinen, kun toimituskulut ovat samat kuin mitä ostat, siitä tulee naurettavaa, joten jos joku haluaa kokeilla tätä synteesiä huutaa minua ja voin hyvin lähettää sinulle jonkin verran tryptamiinia. Tai myyn 50g tai mitä tahansa.
Olen kemisti MINUN itseni puolesta. En myy huumeita - halusin vain tehdä sen selväksi... ei vielä ha nah jk. Olen ollut siellä, tehnyt sen, saanut riippuvuudet...