- Reaction score
- 9
Bentsaldehydien fermentointi... Kuulostaa siltä, että kaikki haluavat tehdä sitä, mutta eivät koskaan tee sitä. Ja monet teistä etsivät vastauksia, kun kukaan ei pysty antamaan tosielämän vastauksia. Kuten kaikessa käymisessä, kaikki riippuu väliaineesta, hiivasta ja lämpötilasta. KAIKKI LUETTELOIDUT AINESOSAT ON PUNAISTU JA LAIMENNETTU VEDESSÄ 800 cm:n VALMISTELUA VARTEN.
Väliaine A Väliaine B Väliaine C
PEPTONI 4.8g PEPTONI 4.8 HIIVI-ERITE 4.8g
NATRIUMPYRUVAATTI 49.3g YLÄKORKEUS 80g YLÄKORKEUS 80g YLÄKORKEUS 80g
SITRIINIHAPPO 8,4g SITRIINIHAPPO 8,4g AMMONIUMSULFAATTI 7,32g
MAGNESIUMSULFAATTI 0,4g PH TARVITSEE 4,5 KUMPAAN A JA B KALIUMDIHYDROGEENIFOSFAATTIIN .8g
PH:N ON OLTAVA 5,5
Väliaine A Väliaine B Väliaine C
PEPTONI 4.8g PEPTONI 4.8 HIIVI-ERITE 4.8g
NATRIUMPYRUVAATTI 49.3g YLÄKORKEUS 80g YLÄKORKEUS 80g YLÄKORKEUS 80g
SITRIINIHAPPO 8,4g SITRIINIHAPPO 8,4g AMMONIUMSULFAATTI 7,32g
MAGNESIUMSULFAATTI 0,4g PH TARVITSEE 4,5 KUMPAAN A JA B KALIUMDIHYDROGEENIFOSFAATTIIN .8g
PH:N ON OLTAVA 5,5
- Reaction score
- 43
Voisitko selittää perusteellisemmin koko menettelyn ja asiat helpommin ymmärrettäviksi kaltaisilleni idiooteille kuin minä?
Medium A mitä se. Koostuu
Medium B sama kuin edellä
Medium C sama kuin edellä
ja koko menettely, kuinka kauan pitää jättää kukin väliaine, mitkä lämpötilat ja niin edelleen, maallikon kielellä...
Olen kiitollinen tiedoistanne ja haluaisin tuottaa oman norephin...
Medium A mitä se. Koostuu
Medium B sama kuin edellä
Medium C sama kuin edellä
ja koko menettely, kuinka kauan pitää jättää kukin väliaine, mitkä lämpötilat ja niin edelleen, maallikon kielellä...
Olen kiitollinen tiedoistanne ja haluaisin tuottaa oman norephin...
↑View previous replies…
- By azides
Minun päässänivaikka ihmiset ovat saattaneet tehdä sitä aiemmin, toivon todella, että ihmiset tiesivät, mitä he tekevät. Tai sitten olen lukenut tämän väärin eikä ole mitään pelättävää... joka tapauksessa varomattoman tutkijan ei pitäisi edes työskennellä syanogeeniasidin, tai syanogeenibromidin tai minkään vastaavan kanssa, mutta koskaan ei voi tietää, mitä hölmöt saavat aikaan. Yhdisteellä on kirjallisuudessa noin sata viitettä, joista suuri osa on teoreettisia ja laskennallisia. Suurin osa muista on fysikaalista kemiaa, jossa tutkitaan sen hajoamista ja reaktiivisia ominaisuuksia. Törmää kyllä muutamaan artikkeliin, joissa sitä todella käytetään reagenssina synteesissä, mutta uskon, että ne voi laskea sormilla, mikä on hyvä tilaisuus muistuttaa itseään siitä, miksi ne kaikki ovat edelleen kiinni.
https://www.science.org/content/blog-post/things-i-won-t-work-cyanogen-azide
Kuvittelen, että joku haaksirikko vähemmän he eivät vältä vettä ja vahvoja happoja, jotka voivat johtaa hydratsoiinihapon muodostumiseen, joka on erittäin myrkyllistä, haihtuvaa ja räjähtävää. Mutta tiedättehän, että ajattelen vain ääneen...
https://www.science.org/content/blog-post/things-i-won-t-work-cyanogen-azide
Kuvittelen, että joku haaksirikko vähemmän he eivät vältä vettä ja vahvoja happoja, jotka voivat johtaa hydratsoiinihapon muodostumiseen, joka on erittäin myrkyllistä, haihtuvaa ja räjähtävää. Mutta tiedättehän, että ajattelen vain ääneen...