Question Les herbes légales vous font planer ?

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Bonjour, je cherche des plantes légales qui me feront planer. J'ai pris de l'herbe à chat en infusion et cela m'a vraiment endormi et calmé. Connaissez-vous d'autres plantes ou mélanges psychédéliques ? S'il vous plaît, faites en sorte qu'ils soient faciles d'accès. Je vous serais très reconnaissant si vous pouviez m'aider.

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
77
Une combinaison de lotus bleu, de thé à la valériane et de thé à la passiflore pourrait avoir des effets. J'ai l'habitude d'en boire et bien que cela ne me fasse pas planer, cela me détend tellement. Certaines personnes rapportent également des effets psychédéliques de cette combinaison de lotus bleu et de passiflore, en particulier lorsqu'elle est mélangée à du cannabis.

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Je vous remercie. Je vais essayer. Combien de grammes de ces trois herbes dois-je ajouter ? Avez-vous des suggestions ?

View previous replies…

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
77
Oh shit I'm gonna try it tomorrow...not sure what substances I get to do this evening so don't want to take any maois, today

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,313
Deals
1
Theres also a couplemof foods tomavoid ifnyou take an maoi. Inwant tonsay tryptophan, like turkey is high in. Its been a long time since i even playednwith that stuff. 1 ounce of prevention is worth a pound of antitidote though, so you should ask Alexa, Siri, or whoever ease-drops your conversations

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
77
Lol I'm paranoid and don't use those things, maybe the phone

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,313
Deals
1
Salvia? I wouldn't. Again but you can try it. What country are you in. Ill tellmyoun2hat plants will get you high there, its december, so not a great time for foraging, but you might findnsomething. Hownabout some sassy bark tea?