ARES MARKET EXIT SCAM - BLIJF UIT DE BUURT

moneysculptor

Don't buy from me
Member
Reaction score
4
Hé iedereen, ik ben opgelicht op de ARES-markt, ze doen aan EXIT-oplichting en ik raad je aan bij hen weg te blijven.
Hun verkopers reageren helemaal niet, mijn bestelling is al lang geleden geplaatst en is nog steeds niet verzonden, het personeelsteam reageert niet op tickets, ik heb geldige bewijzen geleverd aan de websites waarop ze adverteren en ze beginnen ze te verwijderen.

Momenteel zijn ze verwijderd van "Torhoo".

Link op Torhoo voor Ares markt: https://torhoo.com/reviews-guides/ares/

G1yC1n3

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Het lijkt op de Exit Scam. Ik heb de bestelling meer dan 4 weken geleden geplaatst. Ik denk dat het niet eens verzonden is. Verkoper Billflakes communiceerde niet slechts één bericht voordat hij de bestelling afrondde en zei: ,,ja indien niet aangekomen open aidpute''.
Ik betwistte dit en er gebeurde een week lang niets, toen opende ik een ticket met beheerder H0riz0n en hij/zij antwoordde helemaal niet maar sloot het ticket. Er zijn geen antwoorden van hen sindsdien.

moneysculptor

Don't buy from me
Member
Reaction score
4
Ja, het is, dezelfde shit gebeurde met mij met counterking, hij antwoordde een bericht voor een bestelling, maakte een bestelling, niemand reageren shit, tickets gesloten als na 4-5 uur, exit zwendel 1;1

penta

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Zijn er nog andere grote markten?