- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,215
- Deals
- 1
Ik denk dat de "koop niet van mij" moniker overbodig en ontmoedigend is. Iedereen die op deze site koopt, moet de regels hebben gelezen en daarin staat vrij duidelijk dat verkopers en fabrikanten de goedgekeurde verkopers zijn, dus iedereen die geen bordje toont waarop een van deze staat vermeld, wordt niet door de site goedgekeurd om te verkopen.
Ik voel me alsof ik de domkop heb gekregen en preventief in de hoek ben gaan zitten.
Ik voel me alsof ik de domkop heb gekregen en preventief in de hoek ben gaan zitten.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 3,051
- Deals
- 1
Je onderschat de goedgelovigheid en dwaasheid van mensen. We willen zulke mensen hier beschermen tegen elke vorm van oplichterij.
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 297
Geen probleem met de boodschap, maar de formulering is zeker ongelukkig, voor weldenkende mensen* kan dit enigszins oneervol klinken. De ervaring leert ook dat zulke dingen niemand met slechte bedoelingen afschrikken, maar wel de eerlijken irriteren.
*verstandige mensen is half Azië en heel Polen
*verstandige mensen is half Azië en heel Polen
- Reaction score
- 32
Ik vind het leuk dat je een titelstatus krijgt van koop niet van mij, het maakt duidelijk wie verkopers en fabrikanten zijn. Elke transactie die je doet met iemand die de status 'niet van mij kopen' heeft, is duidelijk op eigen risico en vertrouwen.
Daarnaast kijk ik ook naar hoe lang iemand al een account heeft. Zijn ze een inwoner of lid, dan welke activiteit ze hier hebben. De open aard van de profielen hier om die informatie te bekijken, kan helpen om iemand te vertrouwen. Zoals ik het zie zijn we meestal allemaal vriendelijke vreemden.
Dan is er nog het chemieaspect, mensen met weinig tot geen ervaring zouden op andere sites compleet vernederd worden. Hier is het veel vergevingsgezinder en gaat het om veiligheid, educatie en het niet uitsluiten van iemand die vragen stelt.
Daarnaast kijk ik ook naar hoe lang iemand al een account heeft. Zijn ze een inwoner of lid, dan welke activiteit ze hier hebben. De open aard van de profielen hier om die informatie te bekijken, kan helpen om iemand te vertrouwen. Zoals ik het zie zijn we meestal allemaal vriendelijke vreemden.
Dan is er nog het chemieaspect, mensen met weinig tot geen ervaring zouden op andere sites compleet vernederd worden. Hier is het veel vergevingsgezinder en gaat het om veiligheid, educatie en het niet uitsluiten van iemand die vragen stelt.