• Willkommen im Germany Teil des Forums. Denken Sie daran, dass das Posten von Kontakten (Jabber, Telegram, Signal und andere) zu einem permanenten Verbot führen wird! Wenn Sie sich entscheiden, etwas zu kaufen oder zu verkaufen, ohne ein Treuhandkonto zu benutzen und Geld verlieren, können wir Ihnen nicht helfen.

Dead Drop Dode druppels in Duitsland - Welke stad?

The best city for dead drops?

  • Berlin

    Votes: 12 23.5%
  • Hamburg

    Votes: 5 9.8%
  • Köln

    Votes: 11 21.6%
  • Frankfurt am Main

    Votes: 4 7.8%
  • München

    Votes: 8 15.7%
  • Stuttgart

    Votes: 5 9.8%
  • Düsseldorf

    Votes: 2 3.9%
  • Leipzig

    Votes: 1 2.0%
  • Dortmund

    Votes: 2 3.9%
  • Essen

    Votes: 1 2.0%

  • Total voters
    51

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Hé Breaking Bad-gemeenschap

Als je niet weet wat een dead drop is, lees dan hier: Dode druppels

Ik zou graag willen weten waar jullie geïnteresseerd zijn in het ontvangen van dead drops voor alle soorten producten. De poll is eerder locatie gerelateerd dan product gerelateerd.

Voel je vrij om je stem achter te laten in de poll, als je gebied/stad er niet bij staat kun je je feedback achterlaten in de commentaarsectie.

Groeten,

Gordon
 

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
33
Reaction score
8
Points
8
Hoe moet het precies begrepen worden? Als pure statistiek of als een overeenkomst? Anders zou het werk van Heisenberg tevergeefs zijn:)
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Eén ding tegelijk :D
 

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
33
Reaction score
8
Points
8
:) Jaja ok Mijn hoek ontbreekt volledig..... denk maar aan welke stad we nemen.....Ik weet tenminste van "horen zeggen" dat er daar ook veel klanten zijn....
Hannover/Brunswijk
 

BuddahBrot

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 21, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik heb Keulen gekozen, maar heel NRW zou perfect zijn. Veel grote steden liggen dicht bij elkaar. Goede infrastructuurverbindingen voor auto, bus en trein. :)
 

psychedeliclab

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 22, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Er zijn tal van mogelijkheden in Duitsland, hoe landelijker hoe beter - hier in mijn omgeving zijn er tal van objecten en plaatsen om uit te kiezen
 

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
33
Reaction score
8
Points
8
Waar is landelijk voor jou? vergelijkbaar voor mij, maar dan moet het ook kopers vinden.
 

psychedeliclab

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 22, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Ik kom uit de omgeving van ddorf waar we veel oude gebouwen hebben. Natuurlijk moet je de grote steden uit en dan vind je genoeg oude boerderijen en relatief ongerepte natuur. Maar ik denk dat als je goed genoeg zoekt en niet in het centrum van Berlijn bent, je genoeg plekken zult vinden die geschikt zijn als veilige dropping. Je kunt ook de urban explorer kaart gebruiken, waarop veel oude gebouwen en bunkers en dergelijke te zien zijn.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Ik moest ook denken aan geocaching. Er zijn eindeloze kaarten met vooraf ontworpen verstopplaatsen en dus over het algemeen gebieden die goed zijn om te verstoppen!
 

Dr.sins

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 22, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Neurenberg
Je wilt hier niet beroemd worden en een rapper worden. We werken in stilte en in het donker. We hebben geen aandacht of fans nodig, alleen de euro's tellen. Daarom komen hier geen rappers vandaan haha die zijn allemaal nog succesvol geïntegreerd in het systeem. Yalla stuurt dode Drop hierheen omdat we niet beschikbaar waren voor selectie.
 

MrStash

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 26, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Je zult het misschien niet geloven, maar Neurenberg heeft een zeer grote drugsscene. Je kunt hier veel geld verdienen. Naar mijn mening vooral met opiaten en dead drops.
Ik heb veel verslaafden gesproken en de meesten zouden wel bestellen, maar de post is te onvoorspelbaar. Als het dagen vertraagd is en al het geld zit in de levering dan is het klote. Daarom doen de meeste mensen het niet.
Maar als ze hun voorraden onmiddellijk van een postkantoor zouden kunnen krijgen, zou het er heel anders uitzien. Zelfs beter dan de dealer, die niet altijd tijd heeft.
 

DrGodMan

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 13, 2023
Messages
17
Reaction score
3
Points
3
:)
op het Noordzeeschiereiland Jeve , WHV , Leer wat ooit
 

micheldctor

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 4, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Goedemiddag, een vraag in Spanje, wilt u ook dead drops doen? Ik ben geïnteresseerd
 

QWERTZ8888

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 16, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Bittefeld Leipzig Krostitz Delitzsch - zonder eindvraag
 

wareyyk

Don't buy from me
New Member
Joined
May 13, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Mijn eerste gedachte was ook Berlijn, maar ik denk dat de concurrentie met taxi's daar veel te groot en gemakkelijker is voor klanten. Precies hetzelfde is bijvoorbeeld in Keulen. Je hoeft geen minuut te zoeken op Telegram en je hebt 20 mensen die het voor contant geld direct naar je toe brengen.
 
Top