Question Dextroamfetamine

oon1

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hoe haal ik de amfetamine uit dexteoamfetaminetabletten en hoe concentreer ik het?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
66
Hallo, het hangt af van het type pil, verschillende pillen hebben verschillende bindmiddelen en inactieve ingrediënten, tegenwoordig gebruiken ze veel bindmiddelen die met opzet moeilijk te scheiden zijn. Dextroamfetamine kan meestal worden geëxtraheerd door de pillen fijn te maken en ze op te lossen in een polair oplosmiddel zoals aceton, DCM, DMFO, etc. Er vormen zich dan twee lagen en de dextroamfetamine bevindt zich in de waterlaag die moet worden gescheiden met behulp van een scheitrechter of een pipet om kalkoenen te wassen. Was de organische laag 2-3 keer en plaats deze dan op een grote verdampingsschaal, het oplosmiddel moet verdampen en het neerslag zal zich vormen op de bodem van de schaal.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Los de pillen op in DI of gedestilleerd water. 10 ml voor elke 100 mg. Roer ze een paar keer rond om ervoor te zorgen dat ze allemaal zo fijn mogelijk worden gemalen. Filter de vaste deeltjes eruit (maak je filter eerst nat). Je Amph zit in het water. Doe een zuur-base extractie om het te extraheren. Gebruik zeer minimale hoeveelheden oplosmiddelen, tenzij je een grote hoeveelheid pillen hebt. Er staan hier instructies voor het zuiveren van amfetamine via ABE. Volg die in grote lijnen. Je zult nooit een zuiver product krijgen door de pillen te wassen met oplosmiddelen.

oon1

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
BEDANKT!!! Veel mensen hebben me verteld om het gewoon te wassen met oplosmiddelen en het te verdampen & dat heb ik gedaan, maar zoals je zei kreeg ik niet het pure product dat ik zocht. Ik heb 10lbs zak met 10mg oranje tabletten. Kan ik het opschalen zonder de zuiverheid te beïnvloeden? Werkt elk oplosmiddel? Zijn er aanbevelingen? Nogmaals bedankt voor uw antwoord.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Een paar dingen om in gedachten te houden:
Er zijn 100 10mg pillen nodig om maximaal 1g amfetamine te extraheren.
Als je de pillenmassa uit het water hebt gefilterd, is het geen slecht idee om een groot deel van het water te laten verdampen voordat je met je ABE begint. Geïoniseerd water werkt het beste. Zorg ervoor dat je extractievloeistof watervrij is. Je zult met kleine volumes willen werken omdat de opbrengst klein is. Klein glaswerk is dus een must.
Zorg er bij het uitzouten voor dat je zuur heel zuiver is. Verdun het met 1/10 aceton (watervrij) of IPA. Ik heb betere resultaten gevonden bij het mengen van IPA en aceton samen met het zuur, omdat het langer duurt voordat de gele tint zichtbaar wordt. Ga langzaam druppel voor druppel te werk met de zuuroplossing terwijl je blijft roeren en de PH controleert. Je kunt het beste stoppen rond 6-7 als je met kleine volumes werkt omdat je het snel te zuur kunt maken. Als je het niet prettig vindt om op die manier te zouten, kun je een L/L-extractie van het oplosmiddel doen met geïoniseerd water of gedestilleerd water. Als je daar instructies voor nodig hebt, laat het me weten. Als je niet vacuümfiltert, zorg er dan voor dat de vloeistof die je door het filter wilt laten gaan nat is met dezelfde vloeistof (maar niet van je reactievloeistof) voordat je het filter erdoorheen giet, anders kun je opbrengst verliezen. Ik hoop dat alles goed uitpakt voor je.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Ja, je kunt opschalen... als je dat doet, breng dan het water terug tot 7 ml per 100 mg. Ik heb DCM of ether gebruikt om de vrije base te extraheren. Als je DCM gebruikt, vergeet dan niet het lagere niveau op te vangen.