Geneesmiddelen per post

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Ik vroeg me af hoe dealers pakketjes kunnen versturen met drugs erin en niet alleen poeder, hoe verbergen ze paddo's of vloeistoffen?

Ik ben niet van plan om dat te doen, maar het is een vraag die ik heb.

Welke technieken gebruiken ze?
Ik weet dat sommigen azijn en pepers op de pakjes spuiten en inpakken met aluminium.
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Ik ben geïnteresseerd in deze vraag. Ik hoop dat sommige professionals willen antwoorden.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
Zou aluminium het niet verdachter maken? Dan is het duidelijk dat je iets verbergt. Maar ik zou het niet weten, ik heb nog nooit drugs opgestuurd.
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Ik weet dat sommige mensen de goederen in aluminium verstoppen en daarna stoppen ze het aluminium in een fles gevuld met shampoo (populair merk), maar ik weet niet of het werkt, ik heb het nog nooit geprobeerd.
 

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Veel mensen zeggen dat aluminium helpt bij het blokkeren van röntgenstraling, maar ik denk dat het een mythe is
Lood helpt bij het blokkeren van röntgenstralen door zijn dichtheid van 11400kg/m³, maar aluminium heeft slechts 2700kg/m³, dus ik denk dat het nutteloos is.
Alleen goed om de dope in te wikkelen
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Heb jij een beter idee om röntgenstralen te blokkeren?
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Onzin! Aluminiumfolie blokkeert geen röntgenstraling.
Jouw dope is een hoop organische moleculen. organisch ziet er anders uit dan metaal op röntgenstraling, en is te onderscheiden.
Als je röntgenstraling wilt blokkeren, moet je je dope onderdompelen in het gelijksoortige organische omhulsel om het eruit te laten zien als iets onschuldigs. maar op dit punt stop ik omdat ik niet bereid ben mijn eigen stealth methodes bekend te maken.
 

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
!!! Ik heb deze informatie nu pas gevonden, dus doe wat testen en je eigen onderzoek. Ik ben niet verantwoordelijk als je je dope of iets anders vernietigt !!!


Tin, antimoon, wolfraam en bismut zijn goed om röntgenstralen te blokkeren, maar niemand zal ze gebruiken om drugs te verbergen, dus heb ik iets beters gevonden;

Een bedrijf maakt coatings voor ziekenhuizen om röntgenstralen tegen te houden.
Ze gebruiken bariumsulfaat, ik vond een Franse website die het goedkoop verkoopt (15€/5kg)
(ze verkopen ook andere goedkope chemicaliën die je kunt gebruiken voor synthese)


Gebruik 5 kg bariumsulfaat en 2 liter water om je eigen coating te maken.

!!! Ik weet niet of de droge coating breekbaar is, dus probeer het eerst uit voordat je de verpakking insmeert !!!
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Bedankt voor je hulp, ik zal het testen
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
121
Reaction score
86
Points
28
Bedankt voor het onderzoek @HewHiSt, zeer gewaardeerd! Ik zal vandaag contact opnemen met dit bedrijf.

De Fransen zijn me nu al vaak voor geweest lol
 

Moonless

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 22, 2024
Messages
1
Reaction score
3
Points
1
De vloeistof is eenvoudig, een volle shampoofles, een vochtinbrengende crème
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Is dat alles? Gewoon een fles gevuld met shampoo?
 

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Ik denk dat het eenvoudig is
Je kunt shampoo of andere cosmetische producten gebruiken
 

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
goede vragen, daar ben ik ook benieuwd naar
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Ik heb ooit eens wat geleverd gekregen in een gloednieuw leeg verfblik. Vacuüm verzegelde zakken in dat verzegelde verfblik
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Ik heb ooit iemand gehad die een pakje vermomde als zaden met een "Welkom bij een of andere valse tuinclub" brief. Of een soortgelijke bestelling voor een kruidenpakket van een kookbedrijf. Ik heb kinderspeelgoed gehad dat eruitzag als een potlooddoosje waar ze het product in deden en vervolgens de verpakking weer verzegelden. Er zijn heel veel manieren. Ze hebben alleen een vermomming nodig. Een dollarwinkel is de sleutel voor dit spul
 

DieYoung

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 19, 2023
Messages
23
Reaction score
9
Points
3
Is er een manier om je pakket ondetecteerbaar te maken voor honden?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Honden vertrouwen op geur, dus verzegel het meerdere keren, was de buitenkant, houd medicijnen uit de buurt. Je kunt proberen de geur te bedekken, maar honden zijn soms getraind om alert te zijn op koffie of andere sterke geuren.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Als je naar douanefoto's en röntgenfoto's kijkt, dan hebben ze computergestuurde smokkeldetectoren. Ze kunnen aan de hand van de röntgendichtheid zien waar iets van gemaakt is en ze kunnen aluminium onderscheiden van staal van lood ECT. Een groot metalen ding dat iets verstopt in de post is niet moeilijk te zien. Het is beter om het iets goedaardigs te noemen dat erop lijkt dan het te verbergen.
 

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
61
Reaction score
43
Points
18
Deals
1
Je kunt x-ray niet verslaan, punt. Dat is niet mogelijk. Zelfs als het je lukt om de stralen te verbergen zodat je niet ziet wat er in de verpakking zit, zie je een grote lege plek. Dat is nog verdachter. Het is onmogelijk voor elk land om elk pakket te scannen, ze selecteren pakketten willekeurig en op basis van papierwerk. Ze kijken naar dingen als land, verklaring van het item, adres waar het naartoe gaat. Snelle visuele inspectie wordt veel meer gedaan dan röntgenstralen. Honden worden veel gebruikt.
 
Top