Geneesmiddelen per post

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Zou aluminium het niet verdachter maken? Dan is het duidelijk dat je iets verbergt. Maar ik zou het niet weten, ik heb nog nooit drugs opgestuurd.
 

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Veel mensen zeggen dat aluminium helpt bij het blokkeren van röntgenstraling, maar ik denk dat het een mythe is
Lood helpt bij het blokkeren van röntgenstralen door zijn dichtheid van 11400kg/m³, maar aluminium heeft slechts 2700kg/m³, dus ik denk dat het nutteloos is.
Alleen goed om de dope in te wikkelen
 

Pororo

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
79
Reaction score
35
Points
18
Deals
11
Onzin! Aluminiumfolie blokkeert geen röntgenstraling.
Jouw dope is een hoop organische moleculen. organisch ziet er anders uit dan metaal op röntgenstraling, en is te onderscheiden.
Als je röntgenstraling wilt blokkeren, moet je je dope onderdompelen in het gelijksoortige organische omhulsel om het eruit te laten zien als iets onschuldigs. maar op dit punt stop ik omdat ik niet bereid ben mijn eigen stealth methodes bekend te maken.
 

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
!!! Ik heb deze informatie nu pas gevonden, dus doe wat testen en je eigen onderzoek. Ik ben niet verantwoordelijk als je je dope of iets anders vernietigt !!!


Tin, antimoon, wolfraam en bismut zijn goed om röntgenstralen te blokkeren, maar niemand zal ze gebruiken om drugs te verbergen, dus heb ik iets beters gevonden;

Een bedrijf maakt coatings voor ziekenhuizen om röntgenstralen tegen te houden.
Ze gebruiken bariumsulfaat, ik vond een Franse website die het goedkoop verkoopt (15€/5kg)
(ze verkopen ook andere goedkope chemicaliën die je kunt gebruiken voor synthese)


Gebruik 5 kg bariumsulfaat en 2 liter water om je eigen coating te maken.

!!! Ik weet niet of de droge coating breekbaar is, dus probeer het eerst uit voordat je de verpakking insmeert !!!
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Bedankt voor het onderzoek @HewHiSt, zeer gewaardeerd! Ik zal vandaag contact opnemen met dit bedrijf.

De Fransen zijn me nu al vaak voor geweest lol
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ik weet niet wat ik nog meer moet doen, behalve vacuüm sealen voor honden. Ik zou ook zeggen: zorg ervoor dat de buitenkant van het pakket er ook normaal uitziet. Als je doet alsof het afzenderadres een bedrijf is, zorg dan dat het pakket er ook zo uitziet. Geen handgeschreven adressen. Houd het scherp. Als je adres van een valse woning is, laat het er dan ook zo uitzien.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Dus paddenstoelen worden ook gebruikt om te koken, toch? Schrijf een nep welkomstbrief voor kookclubs met een voorbeeld van een gedroogd soeppakket als welkomstgeschenk
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Dat is eigenlijk een geweldig idee. Het is overal anders, maar in de Verenigde Staten is er geen enkele illegale paddenstoel. Een paddenstoel is illegaal als hij positief test op drugs. Om beschuldigd te worden van drugsbezit zou de wet de paddenstoelen in beslag moeten nemen en testen. Ik ken bijna alle bekende paddenstoelenmensen en ik zal je vertellen: agenten, advocaten, rechters. Dokters. Geen van hen is het waard om paddo's te identificeren en ik breng ze vaak in verlegenheid.
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Krijgen sommigen misschien een boost wanneer ze een pakket nodig hebben en wat is het gevolg ...
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ik pleit er altijd voor dat mensen hun eigen onderzoek doen en een röntgenfoto van de post maken. ECT röntgenfoto's van de douane. Op Google afbeeldingen of wat je ook gebruikt. Lees 20 paragrafen van een verhaal dat erover gaat. Nadat ik dat zelf heb gedaan, ben ik ervan overtuigd dat het heel moeilijk is om drugs te verbergen in de post, als het door een röntgenapparaat gaat, dus je kunt het maar beter faken
EZDJ3yk6B2

KnFMmE53xz
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Het hangt af van het land van bestemming. Maar een goede verpakking en kleine hoeveelheden verhogen je slagingskans aanzienlijk.
 
Top