Question Apparatuur en glaswerk controleren 4mmc

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
34
Reaction score
3
Points
8
heb ik alles voor synthese 4mmc? Ik ga "madre" synthese volgen

En ik heb ook iemand nodig die me kan helpen tussen de synthese zodat ik het niet verknoei.
Is er iemand die kan helpen?
4LvREcu8b2


1nIzFqBuXD


T8BkEFPgw6


7DSekWjKnb



De helft van de spullen is afgeleverd
 

Attachments

  • 0Ax1TtJbLK.jpg
    0Ax1TtJbLK.jpg
    789.8 KB · Views: 44
  • gB897zjMIw.jpg
    gB897zjMIw.jpg
    618.2 KB · Views: 41

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
Hey :) Ik zou willen voorstellen (een beetje gemakkelijkere manier) om gewoon direct al gebromeerd product 2b4m te gaan, dat kun je kopen uit China of van lokale verkoper.
Heb je een uitlaat? Dat is erg belangrijk. Het is broom waar u mee te maken krijgt. Als u niet voorbereid bent, zult u schade oplopen.
Als je een 3m masker hebt, koop dan ABKFG (of zoiets - naam) filters, die zijn voor amoniak en zuren.
Als je wilt beginnen met glaswerk, heb je klemmen nodig en ook wat staven, reservebekers (ze breken vaak). Rondbodemkolf + reservekolf (bij voorkeur met meerdere nekken, om thermometer en condensor in te plaatsen als dat nodig is).
Barkers + thermometers zijn altijd beter om als reserveonderdelen te hebben :)
50ml, 250, 400-500 ml, 1000 ml is een goede set.
50ml voor het afmeten van zuren (als je 100g 4bk batches kiest)
250 voor MA 40 % aq als je die richting kiest
400-500 voor oplosmiddel, en 1000 staat in de koelkast als laatste.
Dat was mijn manier

Anders is een trechterscheider handig om lagen te scheiden, de rest kan in een fles of rondbodemkolf en voeg langzaam meer glas toe aan de verzameling als je voelt dat het nodig is. Over het algemeen kun je 4mmc zonder glas doen. Richt je op de uitlaat, een 50 euro van PP-ventilator zal zijn werk doen, zorg er alleen voor dat het PP-materiaal is, dat het resistent is (ten minste PP).


Maar waarom heb je voor deze manier gekozen? Ik bedoel, waarom wil je 4MP bromineren. De eerste keer zal het makkelijker zijn om een kant-en-klaar product te gebruiken, zoals ik hieronder al zei. Dan hoef je minder moeite te doen en is het meer "fouten afstraffen" als er een paar gebeuren.
Je kunt "shake and bake" doen, alles wat je nodig hebt is 4 bk (2b4m) oplossen in een niet-polair oplosmiddel, zoals toyleen, ethylacetaat, afhankelijk van wat je eenvoudig kunt kopen, een andere stap is MA 40% erin gieten, als je een verwarmde roerder hebt, kun je het dezelfde dag nog doen, zo niet - dan kun je het een paar keer per dag schudden en na 24-48 uur (als je bijvoorbeeld toyleen kiest - maar dat is plakkerig en daar houd ik persoonlijk niet van). Daarna gebruik je een trechterscheider om succesvol aan te zuren. Je moet ook een thermometer aanschaffen om te controleren welke temperaturen je vriezer biedt, je moet aceton daar bewaren en 4mmc na het aanzuren. :)
 
Last edited:

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
34
Reaction score
3
Points
8
Kunt u me helpen wanneer ik alles krijg?
 
View previous replies…

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
Mijn kennis is beperkt, maar ik denk dat ik je kan helpen met toulene :) ik met succes achievie schoon product op elk moment
Toptech-coco ik beveel verkoper van 4bk (2b4m) hij heeft lijst in reagentia
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
Maar ik geloof dat ik hetzelfde heb geprobeerd, om mezelf uit te rusten met broomsynthese, nadat ik contact had opgenomen met experts omdat ik een aantal vragen had, hebben we een andere start gemaakt, maar eerst moet je een plaats hebben om het uit te voeren, en ook een afzuigventilator.
En als je niet gelooft dat het echt nodig is, koop dan ma 40% aq en open het om te zien wat er gebeurt. :)
 

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
34
Reaction score
3
Points
8
Ja, ik heb een genrische afzuigventilator, ik ga dit uitvoeren in mijn huis, er is wat ruimte achter mijn kamer, dat is volledig verpakt met muur van alle 4 de kant, maar er 1,5 meter lange lege ruimte op het dak ( dit is er geïnstalleerd ) Ik zal mijn afzuigventilator daar passen
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
Ja, we kunnen privé praten
Je moet het zeker afsluiten, je kunt een eenvoudige constructie maken van tuinfolie, of een cannabis kweektent kopen, het moet afgesloten zijn, je kunt niet ontsnappen aan deze dampen. Voor een 2x2 ruimte gebruik ik 530 m3h ontluchting en soms kunnen ze ontsnappen - een MA40% 200ml wanneer het in een kolf wordt gegoten bijvoorbeeld, maar de juiste installatie van ontluchtingskanalen net boven de kolf zal zijn werk doen.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
Zal zijn werk doen. btw wanneer je links plakt voor clearnet, kun je gewoon de 1e fase van de link kopiëren zoals https://www.amazon.in/Almonard-Heavy-Single-Phase-Exhaust/dp/B06W5GWSMW
de rest van de link is tracking etc, het is goed om de rest niet in de sties te plakken zodat ze het kunnen zien en nog veel meer :)
je kunt een aantal plugins in je browser installeren die dit automatisch doen.
Ik denk dat de beste manier om te zien of de ventilatie ok is dat je geen geur buiten het werk merkt nadat je een MA 40% hebt gebruikt die de meeste geur heeft, buiten je ruimte. :)
 

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
34
Reaction score
3
Points
8
Is het zo slecht? De geur? Ik hoop dat mijn buren niet geïrriteerd raken omdat we van muur tot muur _|_ delen en een van hun familieleden op het dak slaapt. Is er een manier waarop ik de geur kan stoppen of minder effectief kan maken?
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
Ja, het is heel slecht. Als je een drukontluchter koopt en de slang ervan in een emmer met water legt, filter je de geurtjes uit een andere ontluchter met koolstoffilter. Dit heet een tweetraps ontluchter.
 

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
34
Reaction score
3
Points
8
Kan ik luchtverfrisser of iets dergelijks gebruiken om de geur te verdrijven? Of iets goedkoops om de geur te verdrijven?
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
Het is niet duur, maar je moet het zelf bouwen:
1. De 1e trap is een drukontluchter die de dampen uit de reactiekolf haalt.
2. vervolgens worden de dampen in een watertank geleid
3. boven de watertank zit een koolstoffilter.
4. daaruit komt de normale ontluchter die buiten ontlucht.
 

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
34
Reaction score
3
Points
8
Ziet eruit als veel werk en toch moet ik er wat geld in investeren, dat heb ik nu niet, ik ga voor een zeer kleine batch, zou de chemische geur nog steeds erg slecht zijn?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
je hebt een druknivellerende druppeltrechter nodig voor HBr of Br2
 
Top