Vrienden... MIJN PAKKET IS AANGEKOMEN!!! Prachtig, prachtig 4MMC uit Duitsland. Ik wil mijn buitenlandse vrienden bedanken voor hun steun bij het opsturen. Mijn butthole klemde een beetje toen ik zag dat het een minuutje werd vastgehouden bij de douane, maar er was geen reden om me zorgen te maken. De verpakking was zeer professioneel, er was geen hond die eraan snuffelde, en het is stinkend dus ik ben erg onder de indruk.
Ooit keek ik net als jij jaloers toe hoe anderen hun product ontvingen, maar NOOIT MEER! En ik verzeker je, als je hier om een 'gratis medicijn' vraagt, zul je niet teleurgesteld worden! Je zult het krijgen, het geduld is moeilijk maar het is het waard!
Dit heeft echt een banaan nodig voor de weegschaal lol, dat zal ik de volgende keer rechtzetten, maar het is ongeveer 2,5 gram en dit is nadat ik twee vrij grote stenen heb fijngemalen!
Ik heb mezelf een goede neus gegeven en ben een prachtige natuurwandeling gaan maken, het voelde alsof ik de hele weg zweefde
Ik zit hier met een hele goede buzz en heb goede hoop dat wanneer ik begin met koken mijn product ook maar half zo goed is! Ook een geweldige toevallige situatie, aangezien ik met 4MMC ga beginnen!
Nogmaals dank aan het hele team hiervoor
@Glitchy, dit is echt de volgende generatie van de substantiemarkt en vanaf nu zal ik altijd zeggen dat BB de enige site is die er echt toe doet op het Dark Web. Het is erg frustrerend dat we ons allemaal als criminelen moeten voelen terwijl deze middelen zoveel mensen op zoveel manieren helpen.
Dankzij deze site zal ik binnenkort zelf ook 'liefde' verspreiden. Deze site is echt een geweldig leermiddel en hulpbron.
Ik dank de Goden/Godinnen dat ik BB heb gevonden!!!
(het is gewoon een geweldige bonus dat Breaking Bad toevallig mijn favoriete serie aller tijden is, lol)
P.S. en onthoud kinderen: gebruik altijd een programma zoals ImageOptim om de metadata van je foto's te verwijderen voordat je ze uploadt! (Deze had de exacte lengte/breedte er op staan! Vertel me alsjeblieft of je die info op de een of andere manier nog kunt zien thaaanks
)