Van L-meth tot D-meth

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Hoewel het zou werken... sommige van die chemicaliën zijn moeilijk te krijgen of kunnen gevaarlijk zijn, zoals mijn gebruikersnaam. In plaats daarvan moet je naproxen gebruiken en de pope-peachy met de NASID Naproxen. Ik heb de volledige gids hieronder geplaatst

View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Naproxen lijkt niet het beste oplosmiddel te zijn:
https://www.designer-drug.com/pte/12.162.180.114/dcd/pdf/meth.chiral-sep.distn.pdf

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Ik heb nooit gezegd dat het dat was, ik zei dat het het meest toegankelijk was en beter dan gewoon wijnsteenzuur. ;)

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Ik begreep dat was beter voor de resolutie en dat alleen het verwarmen van de L-meth verkregen uit deze resolutie wordt het racemisch Im sorry als ik het mis had.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Oké, ik stuur je een PM en dan gaan we verder, oké? Ik heb alles wat ik nodig heb om dit te doen en niets beters te doen, dus laten we eens kijken of ik ook een gelovige kan worden.

View previous replies…

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Na een gesprek met soldadoDeDrogas is geen nieuwe bij. Maar waarschijnlijk een lerende larve. No offense we zijn allemaal begonnen door in grote lijnen van stakingen TS2 boeken. (Dit is voor alle anderen) aangezien hij het diepgaande gesprek al heeft gehad.

Anyways als het gaat om deze reactie dit kan worden beoordeeld semi-gemakkelijk te en te begrijpen van EASY voor iemand als ik die tussenliggende gemakkelijk tot moeilijk voor een nieuwe commer.

Dit komt allemaal uit een post.2 weken geleden

Notdrugs

Een tijdje geleden hoorde ik dat sommige laboratoria Naproxen (zoals de NSAID) gebruikten als het enantiopure zuur. Maar ik heb helemaal geen info kunnen vinden over deze methode, dus ik kan het echt niet met zekerheid zeggen.

Ik ben aan het graven...

u/Notdrugs

Waarschijnlijk gebaseerd op dit antwoord? Zoals ik al eerder zei... De truc is om het goedkoopste optisch actieve zuur te vinden dat aan één isomeer bindt maar niet aan het andere en dat de oplosbaarheid voldoende verandert zodat een van de producten (of het nu de niet-gereageerde freebase is of het gereageerde amide, sulfonaat of wat dan ook) in een ander oplosmiddel kan worden gewassen (een oplosmiddel dat niet mengbaar is met het eerste oplosmiddel) zodat je eindigt met een isomeer opgelost in het eerste oplosmiddel en het andere isomeer opgelost in het tweede oplosmiddel. Wat denk je op basis van wat hier staat?

http://www1.udel.edu/chem/sametz/Sa..._Diastereomeric_Salt_Formation__Naproxen.html

Dan niet-drugs reactie...

Notdrugs
- 13 dagen geleden - Bewerkt 13 dagen geleden

Dat is echt interessant! Ik kan zien hoe die kanttekeningen commerciële productie veel makkelijker maken. Het gebeurt niet al te vaak dat we "details van bulkproductie" in een basisinstructie krijgen, dus bedankt daarvoor.

Later deze week
zelfs als het mononatrium d-tartraat in oplossing is, vormt het bij voorkeur een in water oplosbaar zout met d-methamfetamine, terwijl de l-methamfetamine (die nog steeds in zijn vrije basevorm is) kan worden geëxtraheerd met een apolair oplosmiddel...

Ik denk dat je het niet goed begrijpt... het is inderdaad levensvatbaar.

https://www.reddit.com/r/TheeHive/s/J1b0573Y7V

https://www.reddit.com/r/TheeHive/comments/18ycbjh1Azool
- 6 dagen geleden

Naproxen zou een interessant reagens zijn voor chirale amine resolutie

PsychedStrawberry
- 6 dagen geleden

Hoezo?

SunderedValley
- 6 dagen geleden

Het is al eerder gedaan IIRC.
Ik heb het vrij snel gelezen, maar de consensus leek te zijn "werkt heel goed kan soms zelfs goedkoper worden gedaan met andere methoden". Zou of hier, de drugnerds sub of Vespiary moeten staan.

1Azool
- 6 dagen geleden

Toegankelijk, enantiomeer zuiver, nuttige carboxylzuur functionaliteit, groot pi systeem, aryl methoxy, dit alles maakt het een bruikbare kandidaat met de laatste twee descriptoren als redenen waarom het bijzonder interessant zou kunnen zijn.

Waarom mijn post dan beter is

Nee, ik geef geen details zoals temp en tijd, dat staat allemaal in het ORIGINELE bericht.

Nee, als je DCM, benzeen enzovoort kunt krijgen, ga ik je niet vertellen welk oplosmiddel je het beste kunt gebruiken, want alles is te vinden in USE THE FUCKING SEARCH ENGINE Google, here hive enzovoort hebben alle antwoorden.

En nee, ik ga je mollen niet berekenen. En als er nog 1 persoon is die me specifieke tijden etc. vraagt...

Zullen ze genegeerd worden alles is goed gedocumenteerd

Last edited:

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Na een gesprek met soldadoDeDrogas is geen nieuwe bij. Maar waarschijnlijk een lerende larve. No offense we zijn allemaal begonnen door in grote lijnen van stakingen TS2 boeken. (Dit is voor alle anderen) aangezien hij het diepgaande gesprek al heeft gehad.

Anyways als het gaat om deze reactie dit kan worden beoordeeld semi-gemakkelijk te en te begrijpen van EASY voor iemand als ik die tussenliggende gemakkelijk tot moeilijk voor een nieuwe commer.

Dit komt allemaal uit een post.2 weken geleden

Notdrugs

Een tijdje geleden hoorde ik dat sommige laboratoria Naproxen (zoals de NSAID) gebruikten als het enantiopure zuur. Maar ik heb helemaal geen info kunnen vinden over deze methode, dus ik kan het echt niet met zekerheid zeggen.

Ik ben aan het graven...

u/Notdrugs

Waarschijnlijk gebaseerd op dit antwoord? Zoals ik al eerder zei... De truc is om het goedkoopste optisch actieve zuur te vinden dat aan één isomeer bindt maar niet aan het andere en dat de oplosbaarheid voldoende verandert zodat een van de producten (of het nu de niet-gereageerde freebase is of het gereageerde amide, sulfonaat of wat dan ook) in een ander oplosmiddel kan worden gewassen (een oplosmiddel dat niet mengbaar is met het eerste oplosmiddel) zodat je eindigt met een isomeer opgelost in het eerste oplosmiddel en het andere isomeer opgelost in het tweede oplosmiddel. Wat denk je op basis van wat hier staat?

http://www1.udel.edu/chem/sametz/Sa..._Diastereomeric_Salt_Formation__Naproxen.html

Dan niet-drugs reactie...

Notdrugs

Dat is echt interessant! Ik kan zien hoe die kanttekeningen commerciële productie veel makkelijker maken. Het gebeurt niet al te vaak dat we "details van bulkproductie" in een basisinstructie krijgen, dus bedankt daarvoor.

Later deze week

zelfs als het mononatrium d-tartraat in oplossing is, vormt het bij voorkeur een in water oplosbaar zout met d-methamfetamine, terwijl de l-methamfetamine (die nog steeds in zijn vrije basevorm is) kan worden geëxtraheerd met een apolair oplosmiddel...

Ik denk dat je het niet goed begrijpt... het is inderdaad levensvatbaar.

https://www.reddit.com/r/TheeHive/s/J1b0573Y7V

https://www.reddit.com/r/TheeHive/comments/18ycbjh
1Azool

- 6 dagen geleden

Naproxen zou een interessant reagens zijn voor chirale amine resolutie

PsychedStrawberry

- 6 dagen geleden

Hoezo?

SunderedValley

- 6 dagen geleden

Het is al eerder gedaan IIRC.

Ik heb het vrij snel gelezen, maar de consensus leek te zijn "werkt heel goed kan soms zelfs goedkoper worden gedaan met andere methoden". Zou of hier, de drugnerds sub of Vespiary moeten staan.

1Azool

- 6 dagen geleden

Toegankelijk, enantiomeer zuiver, nuttige carboxylzuur functionaliteit, groot pi systeem, aryl methoxy, dit alles maakt het een bruikbare kandidaat met de laatste twee descriptoren als redenen waarom het bijzonder interessant zou kunnen zijn.

Waarom mijn post dan beter is

Nee, ik geef geen details zoals temp en tijd, dat staat allemaal in het ORIGINELE bericht.

Nee, als je DCM, benzeen enzovoort kunt krijgen, ga ik je niet vertellen welk oplosmiddel je het beste kunt gebruiken, want alles is te vinden in USE THE FUCKING SEARCH ENGINE Google, here hive enzovoort hebben alle antwoorden.

En nee, ik ga je mollen niet berekenen. En als er nog 1 persoon is die me specifieke tijden etc. vraagt...

Zullen ze genegeerd worden alles is goed gedocumenteerd

Nogmaals voor iedereen 1 keer

Notdrugs

Een tijdje geleden hoorde ik dat sommige labs Naproxen (zoals de NSAID) gebruikten als het enantiopure zuur. Maar ik heb helemaal geen informatie over deze methode kunnen vinden, dus ik kan het echt niet met zekerheid zeggen.

Ik ben aan het graven...

u/Notdrugs

Notdrugs

Dat is echt interessant! Ik kan zien hoe die voorbehouden commerciële productie veel gemakkelijker maken. Het gebeurt niet al te vaak dat we "details van bulkproductie" in een basisinstructie krijgen, dus bedankt daarvoor.

Nogmaals de theorie van L VICKS naar D meth . Is het MOGELIJK ja. Kan iemand die geen goed gedocumenteerd mdma-pad heeft ontwikkeld het doen, ja. Kan iemand die vraagt of hij 40% ethanol kan gebruiken , DSMO vs DCM etc etc het doen?

Kun je MDA/MDMA maken van koffie/cafeïnezuur of iets dergelijks... ja. Is 12% yeild to cost haalbaar als piperonal acatate of andere analogen centen zijn op de $ en kan piperonal maken in 1-2 stappen en van daaruit safrole of isosafrole ... Gewoon omdat je kunt betekent niet dat het krijgen van 10g van vicks inhalers zal zijn "kosteneffectief".

Misschien moet je even graven voor iedereen die dit leest, maar iedereen die verstand heeft van ts2 om je EIGEN precursors of pre-precursors te maken, kan dit begrijpen. Als je het volgt als een kaart en kompas en niet als een recept.

Hoewel iedereen wil dat A+B + vloeistof + warmte chemische stof X maken en het werkt 0-80-95% van de tijd.

Er is een tijd dat je cake probeert te maken maar brood maakt.

Zoals het toevoegen van 1 te veel koolstof enz enz. Herkristallisatie en scheiding van polymorfisme of afzonderlijke entiomeners is een kunst op zich.

Helaas is mijn werk NOVEL MDMA en MDP2P productie en minder chirale resulatie, maar ik kan de paus goed genoeg lezen om er voor 99% achter te staan en als iemand gaten wil prikken, dan moet dat maar. En ik zal praten maar alsjeblieft geen wat oplosmiddel vragen of berekeningen van mols alles is eerder gepost en het is def levensvatbaar

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Nogmaals alles is gepost alles is haalbaarder dan de AIBN eerder gepost in een kleinere setting.

Maar onthoud Dat is echt interessant! Ik kan zien hoe die voorbehouden commerciële productie veel gemakkelijker maken. Het gebeurt niet vaak dat we "details over bulkproductie" in basisinstructies krijgen, dus bedankt daarvoor.

Je hebt een bulkschaal nodig. Geen 1,5 g vicks L. met vuile of gewoon geplette naproxen. Koop gewoon dat verdomde zout

Last edited:

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
@azides Nogmaals, Engels is duidelijk niet je eerste taal of je hebt moeite met begrijpen, begrijpen of communiceren in het algemeen, misschien ben je gewoon erg hoog. Wat de reden ook is, ik ben niet in staat om mezelf duidelijk te maken aan je en je blijft gewoon je spiel herhalen, meerdere keren in PM, en nu weer in de hoofddraad. Ik begrijp alles wat je zegt en ik leer niet echt iets, of ben onder de indruk, dus ik zie niet meer wat je punt is. Je besteedt al die tijd aan het praten hierover en het posten van referenties, waar ik niet om vraag. Toch kun je het niet opbrengen om me gewoon te vertellen of een koolwaterstof wel of niet kan worden vervangen of om mijn "voorgestelde werk" te bekijken en me te vertellen of ik wel of niet verder kan gaan of dat er een fout in zit. Niemand vroeg je om te werken of na te denken.

Ik heb er uiteindelijk mee ingestemd om een "eenvoudige test" te doen met deze methode, na al je onophoudelijke provocaties, om dit te laten rusten, of met andere woorden, om je de mond te snoeren. Grappig om te zien hoe ingewikkeld, overweldigend en veeleisend deze procedure is geworden als ik er aan begin. Wat een drastische verandering van toon. Dit hele gedoe wordt nu echt overbodig. Deze discussie ging over het veranderen van L in D en ik vroeg naar de inhalators. Je hebt me eruit gepikt en laat me er nu al bijna een week niet met rust over, ik weet niet wat JIJ verwachtte.... want ik heb het allemaal al betaald. Van wie dacht je dat zo'n vraag zou komen?

Ik dacht dat ik eerder duidelijk had gezegd wat mijn huidige positie was, dus nogmaals: Ja. Het is geen geheim. HEY EVERYBODY, ik ben geen chemicus. Ik ben hartstikke blut. Ik heb geen precursors, reagentia, apparatuur, glas. Ik heb helemaal niets. Ik werk momenteel strikt OTC met zeer beperkte ervaring en kennis, wat voor sommigen van jullie hilarisch amusant is, begrijp ik. Ik heb wat gespeeld met batches op microschaal, oude methodes, improviserend waar nodig, wat overal is, met als enig doel praktische ervaring en kennis, plus het kan leuk zijn en ik heb niets beters te doen. Als ik mezelf een beetje heb opgebouwd, kan ik andere experimenten proberen, maar ik moet ergens beginnen, nietwaar? Ik doe dit voor de 'kleine man' zoals ik. Ik probeer te leren wat ik kan en dat door te geven aan de volgende man als dat iets betekent. Ik vind het niet erg om een ginuea varken te zijn als het niet te duur of gevaarlijk is.

Ik vroeg je of je tolueen of nafta in plaats van DCM kon gebruiken om de basis vrij te maken en of mijn voorgestelde methode om de pillen of het katoen te reinigen geschikt was. Of het mogelijk was om verder te gaan met wat ik bij de hand had of dat ik andere ingrediënten moest aanschaffen. In plaats van gewoon ja of nee te zeggen en misschien waarom, zodat ik er iets van kan leren. Je bent hier al veel langer dan nodig is onsamenhangend over aan het zeuren dat "DIT NIET VOOR MIJ IS en IK NIET DE ENIGE BEN DIE DIT MOET DOEN" ...het zij zo. Laat het dan rusten, zoals ik vroeg. Je kunt gelijk hebben wat je wilt. Laat mij erbuiten.

Dus tot slot, bedankt voor je tijd, moeite en geduld. Ik heb je in mijn laatste PM gezegd dat ik er niet meer over wil praten of horen, het kan me geen reet meer schelen. Ik heb grotere problemen. Jij hebt al het begrip, de kennis, de ervaring, de apparatuur en de "100 meth precursors" etc. dus doe het dan verdomme maar. Zorg ervoor dat je je eigen verhaal plaatst (laat het eerst nalezen door een Engelssprekende) en stop met het 10 keer kopiëren van andermans onzin, over patenten die niets te maken hebben met wat jij probeert voor te stellen, behalve dat jij of een andere forumgebruiker verduidelijkt "Alleen in de reactie, in plaats van dit, gebruik je dat." Alsof het steeds maar weer herhalen van hetzelfde woord het zal helpen om het eindelijk te laten bezinken. BEGRIJP JE ME?

(OM SAMEN TE VATTEN - OPRECHT, BEDANKT VOOR ALLE INFO! IK WAARDEER JE TIJD EN MOEITE, MAAR HET KAN ME NIET MEER SCHELEN. IK GEEF NIETS OM JE AIRBAGVERHAAL OF HOE JE AAN JE NAAM KOMT EN WAT HET BETEKENT. STOP MET HET VERSPILLEN VAN MIJN TIJD, ALSJEBLIEFT EN BEDANKT).

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Bro en ik zeg je...

Proberen deze MICROSCALE te doen met OTC onzuivere SHIT...

GAAT NIET WERKEN BRO.

Ja, ik weet dat je blut bent. Ja ik zei wacht tot je geld hebt om dit goed te doen. Ik heb je gezegd dat je een hotplate/stirring nodig hebt (anders is je opbrengst 25% vs 55/60%).

Tweede GIGO afval in afval uit

Je wilt naproxen uit pillen halen om het te verduidelijken... je wilt van alles maken zonder ook maar iets om zuiverheid te geven. Dit is EEN ZEER SLECHTE MENTALITEIT. chemisch gezien

EN WILLEN GEWOON ZIEN OF HET WERKT....

LUISTER NU NOG 1 KEER

chemie is NIET zo simpel als A +B + HEAT =MDMA OF D meth.

MOEDER JIJ ZEGT dat ik niets geef om zuiverheid ik wil het gewoon proberen....

Bro.FFS je hebt SCHOON FEEDSTOCK nodig.

Je begrijpt dat als je LMETH vervuild is met CAMPHOR, MENTHOL EN WHATEVER THE HELL ELSE, je een heleboel "vrije radicalen" hebt, een heleboel OLFEN, enz. Ze doen mee aan de reactie. Het zijn allemaal positieve en negatieve ionen die een evenwicht tot stand brengen.

Dat is de kamfer en de MENTHOL en alle troep die je niet uit de LMETH hebt verwijderd, die de reactie zullen beïnvloeden...

Het is niets anders dan zuurstof, waterstof en NITROGEN die een evenwicht proberen te bereiken om zichzelf in balans te brengen. Postieve en negatieve ionen om zichzelf in evenwicht te brengen.

IK ZEG NIET DAT JE GEEN MICROSCHAAL MOET DOEN. IK ZEG NIET DAT DIT NIET ZAL WERKEN.

IK ZEG DAT JE DIT PROBEERT ZONDER HETE PLAAT/DRAAD, ZONDER POLIMETER. NO PURE REAGENTS no GCMS. yes you can do this OTC BUT any IMPURTIES IN YOUR L METH THAT YOU DID NOT CLEAN WILL EFFECT THE REACTION.

Zelfs het verkrijgen van 1-2 GRAMS L METH VAN VICKS IMPURE is erg duur.

Ja, ik weet dat je blut bent, je hebt dit in een PM tegen me gezegd.

DOE DIT ALS JE GELD HEBT EN EEN BETER BEGRIP, DAT IS ALLES. MAAR ALS JE FUCKING IMPURE FEEDSTOCK of L meth GEBRUIKT kan het me niet schelen "hoe het uitpakt".

Zeur niet dat je een dimmer hebt gemaakt of iets dat ACTIEF is maar geen D METH was.

Dat is het. Doe micro JUIST voor de lol DONT TELL ME I don't care about purity and yet having OLFENS ETC ETC can cause side reactions.

Als je dit wilt doen MICROscALE. kopen PURE CHEMICALS als je het geld hebt. Koop METH die puur is vs. Ik ga gewoon L meth met kamfer en een olfen en geef er geen reet om.

Dit is een foute mentaliteit.

ZORG VOOR GELD, DOE HET GOED OF DOE HET HELEMAAL NIET.

Terwijl je LDM kunt winnen uit merkloze VICKS, is de hoeveelheid die je nodig hebt... Om een gram te krijgen of om het schoon genoeg te maken, koop je gewoon straatdope en maak je die apart. Dat is goedkoper.

Voor de 100 keer als je het verschil wilt voelen, had je 100 verschillende analogen kunnen maken vanwege de onzuiverheden in de naproxen die je niet hebt verwijderd, in je oplosmiddelen, de L-meth en de kamfer veroorzaken allemaal bijwerkingen, ongeduldige onopgeleide reactie.

Dus ja, ik ben duidelijk

Zorg dat je geld hebt, zorg voor zuivere REAGENTIA EN FEEDSTOCK en kom dan terug. Anders krijg je een heleboel bijwerkingen.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Deze man kwam met zijn eigen theoretische "MDMA-pad", ik ben zo onder de indruk. Kan iemand hem de BBGATE MVP "KOK VAN HET JAAR" prijs geven of zoiets om hem de mond te snoeren?

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Bro 100 leden maken hun eigen mdma-routes. We praten er niet over omdat iedereen snelkoppelingen wil.

azides

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Ik probeer niet onbeleefd of boos te zijn, noch zijn deze gericht op iemand, maar meer in het algemeen in de reacties die ik kreeg en ik wil dat ze stoppen van andere mensen, tenzij er waarachtige inhoud is. . Ze zijn ofwel in het verslag en mensen zijn lui lezen en dit zijn mensen die productie doen dus laten we stoppen met die luie looky productie los

Aan de andere kant ga ik niemand aan de hand houden als mensen het niet snappen, dan snappen ze het niet. Als ze DCM willen vervangen door benzeen of wat dan ook dat mensen willen gebruiken, kom dan niet naar mij nadat je je mollen hebt berekend en een "mislukte reactie" hebt gecreëerd, want elk oplosmiddel heeft zijn eigen bp, dus ik weet niet zeker wat iemand qua temperatuur nodig heeft. Voor zover ik kan zien wordt de reactie gedeeltelijk exotherm verhit, in ieder geval in het begin. Ik kan je niet vertellen hoe andere oplosmiddelen reageren. De wetgeving in uw land, enzovoort.

Als laatste, maar daarom niet minder belangrijk, moet je begrijpen. dat je niemand of geen enkel woord online moet vertrouwen.

Ja, dit betekent octrooien op het wereldkantoor.

1) dingen verkloten in vertalingen
2) bedrijven liegen om een octrooi te krijgen, zelfs als het onzin is om een ander aspect van het proces tegen te houden.
3) het patent is echt. Maar aangepast zodat anderen het niet kunnen stelen. Het hoofdkantoor heeft het "echte pad" van Google en de kantoren hebben een ander pad dat onzin is. Ze veranderen wat wat bewerkt in het jaar 2099 als ze naar buiten worden geroepen claimen ze bedrijfsgeheimen. Praat met ons in de rechtszaal en we vertellen een derde partij zowel ingehuurd aan uw kant en onze kant en we zullen zien wat ze zeggen, maar je moet ons voor de rechter NDA ya know ...
4. Er zijn fucked up mensen om je te vertellen om dit te doen, maar je maakt thermiet of een pijpbom met kunstmest cuz ze zijn slecht. Begrijpen is belangrijk te noemen feit, dop of misschien laat me meer onderzoek

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,051
Deals
1
Holy fuck verwijder deze gruwel