IK HEB JE ADVIES NODIG VOOR TELEFOONS!

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
gebruik helemaal geen telefoon... internet moet toegankelijk zijn via het netwerk van anderen op verschillende plaatsen

oude telefoon is niet echt beter dan nieuwe "slimme" telefoon. Oude telefoon eigenlijk kan krijgen direct op hun systemen, ondertussen voor nieuwe telefoons politie moeten investeren zodat tehy dont doen in een taak, maar een besturingssysteem is het geven van deze voulnureables dus zijn geen perfecte oplossing
"oude telefoon" gesprekken sms kan worden gecontroleerd, dus wat voor u dat helemaal?
"smart phone" waarvoor ook? als internetbron kun je gewoon een router hebben.
Ik begrijp het niet
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Vergeten te vermelden:
voor communicatie altijd PGP-sleutel gebruiken, er is niet veel verschil tussen deze communicators, ze geven sowieso gegevens vrij + meestal is het nodig om een sms-spoof te sturen om in te loggen en bij je gegevens te komen. Als belangrijke informatie versleuteld is met PGP (of een andere sleutel), heb alleen jij toegang :)

. Dit is de enige veilige manier.
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
15
Points
8
Het is waar wat je schreef over PGP-codering, daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar over de telefoons, oud of nieuw, beide hebben voor- en nadelen, maar het is soms een noodzakelijk kwaad om ze tegenwoordig te gebruiken. Veiligheid hangt vooral af van hoe je ze gebruikt imo.
 
Top