JWH-018 synthese

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Geen video, maar ik kan hier, privébericht of XMPP gedetailleerd advies geven over het proces. Ik heb genoeg praktische ervaring met deze synthese.
 
View previous replies…

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Als het product niet kristalliseert uit alcohol, kun je koud water gieten en een neerslag krijgen. De benodigde hoeveelheid 018 voor kruiden hangt af van de verkregen kwaliteit en je tolerantie. Gedocumenteerde onderzoeksdosering - 2 mg per hit. Maar ik denk meer.
 

Eagle1234

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 22, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Hartelijk dank voor uw reactie. Het was erg nuttige informatie. Ik waardeer het zeer.
Is het normaal dat de kleur van 3(1-naftyl)indool rood wordt als het met water wordt gewassen?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
In principe is dit op de markt roodachtig
 

Yunik777

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 20, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Hallo mijn vriend, ik ben niet zo'n goede chemicus, maar het is me gelukt om jwh en 5f te maken van precursoren die ik in het buitenland heb gekocht en ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om cannabinoïden te maken van naftaleen (mottenballen), aangezien ik de chemie van cannabinoïden bestudeer.
Ik heb ook begrepen dat carboxylaten en synthetische pyrethroïden zeer interessante eigenschappen hebben die kunnen worden gebruikt om cannabinoïden te maken? Heb je daar iets over te zeggen of kun je me op de een of andere manier helpen? Ik heb ontdekt dat cypermethrin de effecten van cannabinoïden verhoogt..... Dat is logisch, want pyrethroïden richten zich op het zenuwstelsel, maar ik weet zeker dat daar goud te vinden is, mijn vriend... geef me alsjeblieft antwoord.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Ik denk dat dit niet geschikt is voor dit onderwerp. We hebben veel onderzoek naar designer noids. En er zijn veel meer klassieke structuren dan om na te denken over compleet nieuwe. Je kunt me je ideeën schrijven en deelnemen aan het ontwerp van noids met het team.
 
Top