De fijnste geneesmiddelen produceren en verzenden met DIRECTIE en MAGNITUDE - Vector Laboratories

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
12LIyoEK8w


Groeten!

Bij Vector Laboratories streven we ernaar om consequent geneesmiddelen van farmaceutische kwaliteit van topkwaliteit te leveren, ongeacht de omstandigheden die ons in de weg staan. De eerste manier waarop we ons doel van 100% klanttevredenheid nastreven, is door de beste en meest betrouwbare chemici in te huren om ons te helpen met onze synthese (waarvan we er een aantal hebben geleerd op BB!), zodat we er zeker van kunnen zijn dat onze klanten het beste kwaliteitsproduct ontvangen. De tweede manier waarop we dit doen is door rigoureus onderzoek te doen naar de manier waarop de douane te werk gaat, zodat we perfect begrijpen hoe we ons product kunnen verbergen. Verder hebben we verzendcentra geopend in Europa en in de VS om het aantal zendingen dat de douane moet passeren te verminderen en zo de slagingskans van de bestellingen verder te verhogen.

Klanttevredenheid en opsec zijn altijd de topprioriteiten bij Vector Laboratories!


Verzending

We hebben een verzendmechanisme ontwikkeld dat ons in staat stelt om anoniem pakketten te verzenden zonder detectie. Als gevolg hiervan houden we nog steeds vast aan traditionele verzendmethoden per post. Dit klinkt misschien een beetje contra-intuïtief, maar als een postbestelling in beslag wordt genomen, kun je beter ontkennen dat je betrokken bent bij drugstransporten dan wanneer je betrapt wordt bij het ophalen van een dead drop. Ik zal het uitleggen:

Het is mogelijk dat een verkoper wordt gearresteerd en dat zijn apparaten in beslag worden genomen. Dit geeft de wetshandhavers een zeer grote kans om het bedrijf over te nemen en de grootste klanten te bewaken door ze wat van de in beslag genomen goederen te verkopen en toe te kijken hoe ze het ophalen. Ze zullen toezicht houden op de dead drop-locatie en de persoon arresteren terwijl hij de smokkelwaar ophaalt. Dit is al je plausibele ontkenning, want je bent naar een zeer specifieke locatie gegaan om drugs op te halen, wat aantoont dat je volledig op de hoogte was van en bewust bezig was met het kopen en verkopen van drugs.

Aan de andere kant, als een aanzienlijke postorder in beslag wordt genomen (wat zeer onwaarschijnlijk wordt gemaakt door onze creatieve stealth) en wetshandhavers komen naar je huis, dan heb je nog steeds plausibele ontkenning, omdat ze moeten bewijzen dat JIJ degene was die de drugs daadwerkelijk naar je adres heeft laten sturen. Dit komt omdat iemand anders opzettelijk drugs naar jouw huis kan hebben laten sturen om jou in de problemen te brengen en het is niet eerlijk om hen te vervolgen als ze geen bewijs hebben dat jij het online hebt besteld. Als je de operationele veiligheidsnormen volgt die we gaan aanbevelen in het gedeelte over hoe te bestellen, is het zeer onwaarschijnlijk en niet de moeite waard voor wetshandhavers om bewijs te vinden dat jij degene bent die besteld heeft, waardoor je niet aangeklaagd kunt worden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hoe kan ik bestellen?

Eerst moet je akkoord gaan met onze algemene voorwaarden. Je kunt onze algemene voorwaarden lezen door op de spoiler hieronder te klikken.

Algemene voorwaarden.

Lees het volgende en zorg ervoor dat je ermee akkoord gaat voordat je bestelt. Door bij ons te bestellen, ga je akkoord met onze voorwaarden.

Betalingen.

We accepteren betalingen voor onze bestellingen alleen in Monero. Deze cryptocurrency is volledig ontraceerbaar met privacyverhogende functies, dus dit is de beste manier om betalingen te doen als je online drugs koopt. Als je niet weet hoe je moet betalen in Monero, ga dan naar onze thread en kijk naar het tweede bericht daar. Daar staat precies uitgelegd hoe je Monero kunt verkrijgen en betalingen kunt versturen.

FORMATEN VOOR AFLEVERADRESSEN.

Je moet ons de afleveradressen in het juiste formaat sturen zodat postbestellingen veilig aankomen. Afhankelijk van je regio gebruik je een van de volgende adresformaten:


Klanten in de Verenigde Staten.

NAAM
HUISNUMMER + STRAATNAAM
STAD, STAAT + POSTCODE
LAND

Klanten in het Verenigd Koninkrijk.

NAAM
HUISNUMMER + STRAATNAAM
STAD
STAD + POSTCODE
LAND

Klanten in de Europese Unie (niet het VK)
NAAM
STRAATNAAM + HUISNUMMER
STAD
POSTCODE + WOONPLAATS
LAND

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Levertijden.

Binnenlandse leveringen: 1-7 dagen (de gemiddelde tijd is meestal 2-4 dagen)

Europese leveringen (inclusief Oost-Europa): 2-14 dagen (de gemiddelde tijd is meestal 2-6 dagen)

Internationale leveringen: 7-21 dagen (de gemiddelde tijd is meestal 7-14 dagen)

Volgen.

In de Verenigde Staten worden alle bestellingen met tracking verzonden omdat we minimaal met de USPS priority service verzenden. We hoeven geen trackingnummers te sturen voor bestellingen in de VS, omdat je je kunt aanmelden voor bezorging op de hoogte, waarbij pakketten automatisch voor je worden gevolgd. In Europa worden alleen bulkbestellingen met tracking verzonden vanwege het verhoogde risico van tracked shipping (afgezien van enkele uitzonderingen waar we tracked shipping kunnen regelen voor elk formaat).

Wat je ook doet, volg een bestelling niet met behulp van een VPN, proxy of tor-browser, omdat dit het pakket markeert en de kans op inbeslagname sterk vergroot.

Herverzendt in geval van inbeslagname.


Omdat we vanuit meerdere regio's verzenden, hebben we een verschillend herverzendbeleid, afhankelijk van de regio waar de goederen vandaan komen.

Als een bestelling niet is aangekomen na:

-14 dagen voor binnenland
-21 dagen voor Europese
-24 dagen voor internationaal

Kom je in aanmerking voor een nieuwe verzending. Lees het reshipbeleid hieronder.

Beleid voor het opnieuw verzenden van bestellingen in Europa.

Bestellingen zonder tracking:


Deze worden per geval behandeld, maar je krijgt hoogstwaarschijnlijk 50% retourzending.

In dit geval bieden we geen restitutie, alleen een nieuwe verzending en je moet een nieuw adres opgeven voor de nieuwe verzending, anders wordt je bestelling weer in beslag genomen.

Als je een fout hebt gemaakt, zoals het verkeerd intypen van een adres etc., kom je niet in aanmerking voor een retourzending.

Bestellingen die geen bulk zijn (op een paar uitzonderingen na) worden om operationele veiligheidsredenen niet met tracking verzonden.

Beleid voor bulkbestellingen die zijn getraceerd of elke bestelling die is getraceerd.

Als je in bulk bestelt, wordt het sterk aanbevolen om gebruik te maken van getraceerde verzending. Dit toont het bewijs dat de bestelling in beslag is genomen, waardoor je gegarandeerd 50% opnieuw kunt verzenden.

We bieden in dit geval geen restitutie, alleen een nieuwe verzending en je moet een nieuw adres opgeven voor de nieuwe verzending, anders wordt je bestelling opnieuw in beslag genomen.

Als je een fout hebt gemaakt, zoals het verkeerd intypen van een adres etc., kom je niet in aanmerking voor een nieuwe verzending.

Beleid voor het opnieuw verzenden van bestellingen die in de Verenigde Staten zijn gemaakt.

Als uit de bezorging blijkt dat je bestelling in de Verenigde Staten in beslag is genomen, wordt je bestelling voor 50% opnieuw verzonden.

We bieden in dit geval geen restitutie, alleen een nieuwe verzending en je moet een nieuw adres opgeven voor de nieuwe verzending, anders wordt je bestelling opnieuw in beslag genomen.

Als je een fout hebt gemaakt door bijvoorbeeld een adres verkeerd in te typen, kom je niet in aanmerking voor een nieuwe verzending.

Als je het hiermee eens bent, kun je nu op de spoiler hieronder klikken waarin wordt uitgelegd hoe je een bestelling bij ons kunt plaatsen.


Hoe maak ik een bestelling!

Voordat je er zelfs maar aan denkt om online drugs te kopen, moet je de basispraktijken voor operationele veiligheid kennen die professionele kopers uitvoeren. Weet je nog wat ik hierboven schreef over klanten die meer aannemelijke ontkenning hebben als ze per post bestellen? Nou, dat werkt alleen als je goede beveiligingspraktijken gebruikt zoals tails, Tor, PGP en Monero bij het bestellen. Als je hier nog nooit van gehoord hebt, moet je het volgende doen om te kunnen genieten van de wondere wereld van drugs zonder enige wettelijke repercussies.

Stap 1: Als je het nog niet hebt, download dan de tor browser van https://www.torproject.org/

Stap 2: Als je dit gedaan hebt en de tor browser werkt, krijg je nu toegang tot de volgende link. Deze link is een bijgewerkte handleiding over online beveiliging die je moet lezen vanaf het gedeelte "over" tot het gedeelte "verzending" (hoewel we aanraden om alles te lezen).

(Het uitschakelen van javascript is niet vereist)

http://tortimeswqlzti2aqbjoieisne4ubyuoeiiugel2layyudcfrwln76qd.onion/bible/content/index.html

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu je begrijpt hoe tails, monero en PGP werken, kun je veilig bij ons bestellen!

Je kunt het product dat je wilt kopen selecteren door naar een van onze aanbiedingen op de BB-marktplaats te kijken en direct via de markt te bestellen met behulp van escrow, of door iets uit deze thread te kiezen en ons een DM te sturen zodat we je bestelling kunnen verwerken. Voor beide opties hebben we hieronder een stap-voor-stap handleiding voor je geschreven!

Bestellen via de marktplaats:

Stap 1: Selecteer de aanbieding waarin het product dat je wilt kopen wordt geadverteerd. Zorg ervoor dat je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden, die je eerst had moeten lezen in de spoiler hierboven.

Stap 2: Klik op de knop "Kopen" (en zorg ervoor dat de prijzen die bij de koopknop horen overeenkomen met de prijzen van de regio van waaruit je wilt verzenden) en er wordt automatisch een escrowdeal aangemaakt. Als de prijzen bij de aanbieding niet overeenkomen met de regio waarvandaan je het wilt verzenden of als je gewoon niet zeker weet hoe je de bestelinfrastructuur op de marktplaats moet gebruiken, stuur ons dan een DM en we helpen je met het verwerken van je bestelling via de marktplaats!

Stap 3: Zodra we de deal hebben geaccepteerd, moet je een betaling in Monero uitvoeren. Als u de marktplaats gebruikt, zorg er dan voor dat u altijd Monero-betalingen selecteert, omdat we geen andere cryptocurrency accepteren. Als je de DNM bijbel hebt gelezen die we hierboven hebben gelinkt, dan weet je waarom ;)

Stap 4: Stuur ons een PGP gecodeerde vorm van je adres zodat we je bestelling kunnen verwerken.

Stap 5: Zodra uw bestelling is aangekomen, rondt u de deal af of laat u het ons weten, dan regelen we alles!

Een aanbieding kiezen op deze thread:

Zorg ervoor dat je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden die je eerst in de spoiler hierboven had moeten lezen.

Je kunt naar de marktplaats navigeren en de bovenstaande stappen uitvoeren, of je kunt ons een DM sturen op dit forum en wij zullen je begeleiden bij het gebruik van het marktplaats-systeem op dit forum en je bestelling verwerken. Zodra dit is gebeurd, volg je gewoon stap 3, 4 en 5 en je hebt je bestelling!
Hallo community!
Dit is een thread bedoeld om mensen te helpen Monero / XMR te verkrijgen als ze voorheen alleen Bitcoin / BTC gebruikten om online artikelen te kopen.

Eerst iets anders: Waarom wij alleen Monero accepteren
- Het is de enige cryptocurrency die anoniem, privé en allesbepalend onvindbaar is.
- Gedecentraliseerd
- Fungibel
- Lage kosten en snelle transactietijden (meestal)

Hoe Monero te gebruiken
Stuur Monero nooit rechtstreeks naar een markt. Wanneer je Monero koopt, stuur het dan eerst naar een lokale portemonnee die je zelf beheert.
! Exchange -> Local wallet -> Vendor/market

Wallets
De officiële website is https://www.getmonero.org/downloads/ waar je de officiële wallet of lichtgewicht opties kunt krijgen, ze bieden ook mobiele wallets voor je smartphone als je echt onderweg drugs moet kopen.

KYC
KYC betekent Know Your Customer wat zich vertaalt naar "vertel me alles over je voordat je kunt handelen" - je moet beslissen of je wilt dat de exchange waar je Monero verkrijgt weet wie je bent of niet.

De beste manier om XMR te verkrijgen
Voor veel mensen die niet direct toegang hebben tot XMR is het om een andere cryptocurrency te kopen en deze later in te wisselen voor XMR. BTC kan worden gebruikt maar heeft hoge kosten, daarom worden goedkopere munten zoals LTC aanbevolen.

Aggregators om de beste prijs te krijgen
Hierop voert u in hoeveel XMR u wilt en het toont u de beste exchange deal, met rankings en veel details over de verschillende exchanges, probeer het uit, ze tonen meestal "no KYC exchanges", hier kunt u eenvoudig handelen in XMR vs BTC (of een andere munt zoals LTC)

- https://orangefren.com/
- https://kycnot.me/
- https://trocador.app/

Wil je Monero helpen?
Misschien heb je zelf een bedrijf en kun je XMR accepteren of winkel je bij verschillende online winkels en kun je ze vragen om Monero te accepteren? Hier is een lijst met verschillende manieren waarop jij of zij het kunnen accepteren :

https://getmonero.dev/docs/accepting-monero/overview

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

MENU


90%+ AMFETAMINESULFAATPASTA
10G - €50
25G - €100
50G - €175
100G - €300
250G - €550
500G - €1000
1000G - €1800
PQ5SToqBFI

90%+ AMPHETAMINE SULFAAT POWDER (droog).

1G - €15
5G - €80
10G - €150
25G - €300
50G - €550
100G - €1000
250G - €1800
500G - €2750
1000G - €3800
8cNmLS2YfG

90%+ TOPHELF KETAMINE S-ISOMEER NAALDEN
DE-EU
FR-USA
1G - €20
1G - €20
5G - €80
5G - €80
10G - €150
10G - €150
25G - €225
25G - €275
50G - €350
50G - €500
100G - €650
100G - €900
250G - €1250
250G - €1600
500G - €2300
500G - €3000
1000G - €4000
1000G - €5800
Fe82QnakgZ

DEXTRO-METHAMFETAMINE KRISTALLEN

DE-EU VERZENDING
VERZENDING USA-USA
1G - €35
3.5G - $70
10G - €225
7G - $110
25G - €550
14G - $180
50G - €1000
1OZ - $300
100G - €2000
4OZ - $900
250G - €4000
8OZ - $1500
500G - €8000
1LB - $2500
1000G - €13,500
USPS PRIORITY + $15
HFYQj3qErM
 
Last edited:

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
82
Reaction score
49
Points
18
Dit klinkt geweldig! Een zeer vriendelijke en professionele verkoper met een product dat er zo goed uitziet is erg zeldzaam. Ik zou graag een monster willen om wat van de Amfetamine die jullie aanbieden te testen. Ik heb al contact met je opgenomen. Ik wacht op u in privéberichten. Bedankt!
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Hallo 👋 goed uitziende producten, graag monster hebben, eerlijk feedback geven over het product, wachten u in pm
Groeten 🍀😺
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
GRATIS proefmonsters - LEES HET VOLGENDE

Bij Vector Laboratories begrijpen we dat vertrouwen iets is dat moet worden verdiend door nooit ons woord te breken over de kwaliteit van ons product. Daarom zullen we onze waardering voor deze fantastische gemeenschap tonen door de lancering van ons bedrijf te beginnen met het weggeven van een aantal gratis monsters van onze producten. We zijn bereid om onze nieuwe klanten een voorproefje te geven van onze onberispelijke klantenservice en onze uitstekende klanttevredenheid door te beginnen met een giveaway van het volgende:

AMPHETAMINE SULFATE PASTE
(10 geselecteerde klanten ontvangen elk een 5G monster)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR EUROPEAN CUSTOMERS
(7 geselecteerde klanten ontvangen een 1G monster)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR USA CUSTOMERS
(7 geselecteerde klanten ontvangen een 1G monster)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HOE KAN IK INSCHRIJVEN IN DE GIVEAWAY?

(Je moet het volgende lezen om te kunnen inschrijven)


Er zijn slechts twee eenvoudige vereisten waaraan je moet voldoen om te kunnen genieten van een gratis monster. Je moet lid zijn van dit forum. Als je profielbanner "nieuw lid" zegt, dan kom je niet in aanmerking om een monster te ontvangen, omdat de beheerder je beoordeling van ons product niet als geldig zal accepteren. Dit komt omdat het beleid van het forum met betrekking tot gratis monsters stelt dat monsters alleen kunnen worden gegeven aan "leden" van het forum.

De volgende vereiste voor het weggevertje is de garantie dat je een recensie achterlaat op de vermelding van ons product op de marktplaatssectie en op de thread die je nu leest. Ik wil klanten ook vriendelijk vragen om nergens anders op het forum beoordelingen achter te laten behalve op marktplaats en in de thread (uitzonderingen kunnen worden gemaakt als u ons aanbeveelt aan een andere gebruiker van het forum). Hoezeer ik ook geniet van jullie waardering, ik wil niet dat de administratie van dit forum hinder ondervindt van spamming. Als er geen beoordeling wordt achtergelaten nadat we je een monster hebben gegeven, is het mogelijk dat ons team en andere leveranciers er niet voor kiezen om je monsters te geven of zaken met je te doen

Als je aan deze twee vereisten voldoet, gefeliciteerd! Je kunt een monster ontvangen! Plaats gewoon een reactie hieronder in deze thread en geef aan welk product je graag zou willen ontvangen (je mag maar één monster van één product ontvangen) en we zullen je zelf een DM sturen. Je hoeft ons geen bericht te sturen na je reactie, want we sturen je zelf een bericht voor je monster.
 
View previous replies…

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
70
Reaction score
24
Points
8
Oké, luister naar me... Ik heb bergen beklommen (oké, prima, misschien alleen trappen), ik heb gevochten met woeste beesten (aka deadlines), en ik ben door een woestijn gegaan (meer een dag zonder koffie), maar er is één ding dat me van dit alles zou kunnen redden: **uw gratis D-Meth proefmonster.**

Help een held op zijn zoektocht! Ik beloof dat ik ze zal koesteren alsof ze van goud zijn, misschien schrijf ik er wel een liedje over (het wordt een hit, geloof me). En hé, als de samples zo legendarisch zijn als ik denk dat ze zullen zijn, kom ik zeker terug om meer te kopen. Laten we wat magie laten gebeuren! Ik woon in België BTW... 😉
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Hallo community!
Dit is een thread bedoeld om mensen te helpen Monero / XMR te verkrijgen als ze voorheen alleen Bitcoin / BTC gebruikten om online artikelen te kopen.

Eerst iets anders: Waarom wij alleen Monero accepteren
- Het is de enige cryptocurrency die anoniem, privé en allesbepalend onvindbaar is.
- Gedecentraliseerd
- Fungibel
- Lage kosten en snelle transactietijden (meestal)

Hoe Monero te gebruiken
Stuur Monero nooit rechtstreeks naar een markt. Wanneer je Monero koopt, stuur het dan eerst naar een lokale portemonnee die je zelf beheert.
! Exchange -> Local wallet -> Vendor/market

Wallets
De officiële website is https://www.getmonero.org/downloads/ waar je de officiële wallet of lichtgewicht opties kunt krijgen, ze bieden ook mobiele wallets voor je smartphone als je echt onderweg drugs moet kopen.

KYC
KYC betekent Know Your Customer wat zich vertaalt naar "vertel me alles over je voordat je kunt handelen" - je moet beslissen of je wilt dat de exchange waar je Monero verkrijgt weet wie je bent of niet.

De beste manier om XMR te verkrijgen
Voor veel mensen die niet direct toegang hebben tot XMR is het om een andere cryptocurrency te kopen en deze later in te wisselen voor XMR. BTC kan worden gebruikt maar heeft hoge kosten, daarom worden goedkopere munten zoals LTC aanbevolen.

Aggregators om de beste prijs te krijgen
Hierop voert u in hoeveel XMR u wilt en het toont u de beste exchange deal, met rankings en veel details over de verschillende exchanges, probeer het uit, ze tonen meestal "no KYC exchanges", hier kunt u eenvoudig handelen in XMR vs BTC (of een andere munt zoals LTC)

- https://orangefren.com/
- https://kycnot.me/
- https://trocador.app/

Wil je Monero helpen?
Misschien heb je zelf een bedrijf en kun je XMR accepteren of winkel je bij verschillende online winkels en kun je ze vragen om Monero te accepteren? Hier is een lijst met verschillende manieren waarop jij of zij het kunnen accepteren:
 

LederLappenNiere90

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 5, 2024
Messages
30
Reaction score
21
Points
8
Ik ben een Amfetamine Uil sinds 20 jaar van het testen van ik heb een goede neus ontwikkeld en geoptimaliseerd te bieden hen de mensen die gett de menigte ;). Kunt u mij
een gratis monster van de nieuwe partij amfetamine (zowel pasta als poeder) naar Duitsland sturen. Het was zo'n svuave ding van u meneer vriendelijke Regard's Misschien een nieuwe Costumer werd. Het is tijd om te kiezen.
 
Last edited:

Magik84

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Apr 15, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik zou graag je amfetaminepasta proberen. Ik ben nieuwsgierig om het te proberen.
 

3breezy999

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 16, 2024
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Ik weet niet zeker of ik een monster mag ontvangen, maar ik zou graag uw product uitproberen.
 

speedykonzales

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Joined
Dec 14, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
AMPHETAMINE-SULFAAT PASTE Ik zou heel graag een monster ontvangen voor een mooie samenwerking later mfg
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Aan alle mensen met de status van "nieuw lid" die hebben geïnformeerd naar monsters:

We hebben jullie ingeschreven en mensen zullen willekeurig geselecteerd worden nadat de gebruikers met de status "lid" en "resident" geselecteerd zijn. De steekproefregel van het forum stelt dat mensen die monsters ontvangen de status "lid" en "resident" moeten hebben. :)
 
Last edited:

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
Waarom negeer je ingezetenen? Gisteren was ik lid, maar vandaag ben ik ingezetene.
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Mijn excuses, ik vergat "bewoners" te typen in dat bericht. Ik heb het nu bijgewerkt.

Bedankt voor de waarschuwing, hou je goed.
 

sarag

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 4, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Vectorlabs,
Ik zou zeer geïnteresseerd zijn in uw monster amfetaminepoeder.
Laat het me weten.

Hartelijk dank!
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
haiiiii kan ik een gratis proefexemplaar krijgen? ik zou blij zijn met alles (kan ik voor alles solliciteren? :x) maar ik wil graag de meth het beste ^_^ tysm!!!
 

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
Hallo, ik zou graag een monster van d-methamfetamine willen hebben.
Groeten
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
103
Reaction score
64
Points
28
Hallo, Internationaal monsteraanvraag = AMPHETAMINE SULFAAT PASTE. Ik kijk ernaar uit om in de top 10 te komen!
 
Top