De fijnste geneesmiddelen produceren en verzenden met DIRECTIE en MAGNITUDE - Vector Laboratories

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
GRATIS proefmonsters - LEES HET VOLGENDE

Bij Vector Laboratories begrijpen we dat vertrouwen iets is dat moet worden verdiend door nooit ons woord te breken over de kwaliteit van ons product. Daarom zullen we onze waardering voor deze fantastische gemeenschap tonen door de lancering van ons bedrijf te beginnen met het weggeven van een aantal gratis monsters van onze producten. We zijn bereid om onze nieuwe klanten een voorproefje te geven van onze onberispelijke klantenservice en onze uitstekende klanttevredenheid door te beginnen met een giveaway van het volgende:

AMPHETAMINE SULFATE PASTE
(10 geselecteerde klanten ontvangen elk een 5G monster)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR EUROPEAN CUSTOMERS
(7 geselecteerde klanten ontvangen een 1G monster)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR USA CUSTOMERS
(7 geselecteerde klanten ontvangen een 1G monster)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HOE KAN IK INSCHRIJVEN IN DE GIVEAWAY?

(Je moet het volgende lezen om te kunnen inschrijven)


Er zijn slechts twee eenvoudige vereisten waaraan je moet voldoen om te kunnen genieten van een gratis monster. Je moet lid zijn van dit forum. Als je profielbanner "nieuw lid" zegt, dan kom je niet in aanmerking om een monster te ontvangen, omdat de beheerder je beoordeling van ons product niet als geldig zal accepteren. Dit komt omdat het beleid van het forum met betrekking tot gratis monsters stelt dat monsters alleen kunnen worden gegeven aan "leden" van het forum.

De volgende vereiste voor het weggevertje is de garantie dat je een recensie achterlaat op de vermelding van ons product op de marktplaatssectie en op de thread die je nu leest. Ik wil klanten ook vriendelijk vragen om nergens anders op het forum beoordelingen achter te laten behalve op marktplaats en in de thread (uitzonderingen kunnen worden gemaakt als u ons aanbeveelt aan een andere gebruiker van het forum). Hoezeer ik ook geniet van jullie waardering, ik wil niet dat de administratie van dit forum hinder ondervindt van spamming. Als er geen beoordeling wordt achtergelaten nadat we je een monster hebben gegeven, is het mogelijk dat ons team en andere leveranciers er niet voor kiezen om je monsters te geven of zaken met je te doen

Als je aan deze twee vereisten voldoet, gefeliciteerd! Je kunt een monster ontvangen! Plaats gewoon een reactie hieronder in deze thread en geef aan welk product je graag zou willen ontvangen (je mag maar één monster van één product ontvangen) en we zullen je zelf een DM sturen. Je hoeft ons geen bericht te sturen na je reactie, want we sturen je zelf een bericht voor je monster.
 
View previous replies…

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
 
Last edited:

Mousse

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Joined
Aug 11, 2024
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Natuurlijk
 

w4ri0uiui

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 21, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hallo, ik ben geïnteresseerd in een gratis proefexemplaar
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
In welk van mijn producten ben je geïnteresseerd?
 

w4ri0uiui

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 21, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Mosly ketamine maar als dat niet mogelijk is amfetaminen
 

Damonx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 15, 2024
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
Hé, is er een kans dat ik je stealth pakket amph en meth in aus krijg?
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Mijn excuses, maar we verzenden niet naar Australië. Bedankt voor uw interesse in ons product!
 
Last edited:

Damonx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 15, 2024
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
Bedankt voor het antwoord, ik stuur direct bericht kunnen we daar praten?
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Monsters!


We hebben alleen:

5 amfetaminemonsters

4 D-meth monsters voor klanten in de EU

En 6 D-meth monsters voor klanten in de VS over!


Inwoners en leden, wees snel voordat we nieuwe leden voorrang geven!


Van 20 augustus tot 23 augustus zijn we op vakantie. We nemen geen bestellingen meer aan na UTC +2 14:30 op 19 augustus. Na de 23e is onze winkel weer open voor bestellingen :)
 

LederLappenNiere90

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 5, 2024
Messages
30
Reaction score
21
Points
8
Hey VectorLaboratoiers Team [Meneer], hier kegel ny beoordeling van uw beroemde Amfetaminepasta. De eerste zending ging erg snel, 2 dagen nadat je me vertelde dat het onderweg was naar mij, dat is geweldig! Ik kreeg een standaardmail met een valse afzender, heel discreet en in Europa de beste methode. Ik krijg 5,147 g amfetaminepasta. De consistentie is olieachtig en nat op de plaat of glazen schaal gesmeerd in 5 minuten klaar om te hakken. De eerste neus brandt 7 van de 10 scala, maar heel kort, als het spoelt in je keel id niet verbrand. De geur is goedvold bloem mix met amin geur, je ruikt hetzelfde als je hardware opent voor de Computer. De duur is 10 tot 12 uur, afhankelijk van hoeveel je hebt genomen. Het is een zeer heldere amfetamine high, geen modder hersenen na X uur. Het komt langzaam maar steeds sterker vanaf uur [puur]. Tot het moment komt fck im so uppy😎. Normale dosering is zeer gericht en perfect voor het doen van meerdere Time dingen, het past goed in elke dagelijkse situatie. 90% goed spul, zeer goede ondersteuning snelle verzending. 100 betrouwbaar. Ik hou van deze Amphe en ik zal zeker meer bestellen, everyobe moet dit doen omdat se deze verkoper wist zeker wat een goede klant nodig heeft. Zelfs de mensen die dit hebben genomen hebben een geweldige avond zonder dat klote kater gevoel van slecht spul. Met vriendelijke groet Frankstone.
 
Last edited:

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Hartelijk dank voor de recensie! Ik ben erg blij om te horen dat je geïnteresseerd bent in het bestellen van meer :)

. Ik zou het ook zeer op prijs stellen als je mijn aanbieding beoordeelt wanneer je tijd hebt, nogmaals bedankt voor de gedetailleerde feedback.
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Vanaf nu nemen we geen bestellingen meer aan omdat we ze niet meer kunnen verzenden als gevolg van onze korte vakantie van morgen tot 23 augustus.

Vanaf 24 augustus nemen we weer gewoon bestellingen aan!
 

acidbitch1312

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jun 14, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik zou graag een amfetamine monster krijgen, ik weet dat ik een nieuw lid ben maar de laatste andere speed die ik kreeg was nogal slecht, die van jou ziet er veelbelovend uit dus het zou leuk zijn om het te proberen. en ik ben een nieuw lid hier maar al een paar jaar actief op het dark web
Groeten uit Oostenrijk
 

longinfornow

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 8, 2023
Messages
13
Reaction score
6
Points
3
Hallo uit de VS, ik ben geïnteresseerd in ketamine, moet ik de recensie op de productpagina achterlaten of ergens anders?
 

longinfornow

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 8, 2023
Messages
13
Reaction score
6
Points
3
Uw prijzen zijn erg goed, ik wil de kwaliteit controleren, is het goed als ik een test doe en foto's opstuur, niets bijzonders, gewoon een typische drugstestkit om te controleren of het geen andere drugs zijn.
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Hallo, we zullen in de toekomst een promotie voor ketamine monsters houden. We zijn momenteel op vakantie dus we kunnen geen bestellingen meer aannemen of iets versturen, dus als we de 23e terugkomen, kunnen we weer bestellingen aannemen. :)
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Hallo, kan ik een monster van d-meth krijgen?
 

cifer

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 22, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hé, ik wil graag D-Meth testen. Ik woon in de EU.
 
Top