Hoe zit het met de één-pot-methode? Dat lijkt me het makkelijkst, omdat we pseudoefedrine, ammoniumnitraat, ether, lithiummetaal, natriumhydroxide en wat water in één keer in een fles moeten mengen en schudden tot we op een gegeven moment de bovenste laag eruit filteren, waarna we met hcl-zuurgas de meth 'uitzouten' (zoals in de videotermen). Maar ik ben niet zeker van de kwaliteit. En misschien is het nadeel van dit proces dat het erg gevaarlijk kan zijn tijdens het schudden, omdat het een dodelijke reductie in de fles met zich meebrengt. Ik ben begonnen met het maken van de lijst van de items die ik hierboven heb genoemd, misschien dat ik volgende week alle ingrediënten heb ontvangen. Maar ik kijk nog steeds uit naar advies omdat dit niet mijn werkterrein is. Corrigeer me alsjeblieft als er een ingrediënt ontbreekt.
Sorry dat ik niet in detail kan typen voor elke stap. Maar ik ben bereid om het te delen als iemand er interesse in heeft.
Bedankt.
Sorry dat ik niet in detail kan typen voor elke stap. Maar ik ben bereid om het te delen als iemand er interesse in heeft.
Bedankt.
waltjr5858
🥷 RESIDENT 🥷
- By waltjr5858
-
31 Oct
Empty out a good solid fire extinguisher with threads that let you unscrew the top... empty it clean it and you got a great reaction vessel thats safe and can take pressure. You can let pressure out through the trigger if needed