Synthese van methamfetamine uit P2P via Al/Hg

Truthful ghost

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 13, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Hallo kan ik een aluminiumfolie van 12um gebruiken? En kan de methoxyfenylaceton ook goed werken?
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Ja op de 12um aluminiumfolie, u kunt aluminiumkorrels gebruiken om de al/mg te maken hoeft geen folie te zijn. moet u meer informatie geven over de methoxyfenylaceton?
 

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 2, 2024
Messages
31
Reaction score
20
Points
8
Hoe dicht moet ik een filter gebruiken om te filteren?
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Gebruik gewoon een Buchnertrechter, filtreerpapier en een vacuümpomp. Je kunt geen kwaliteit maken zonder de juiste apparatuur.
 

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 2, 2024
Messages
31
Reaction score
20
Points
8
Ik gebruik een koffiefilter van 52 micron, maar dat werkt nogal traag en ik kan ~100g per filter plaatsen.
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Alsjeblieft, vrienden en docenten, kan ik de verdampte gekristalliseerd reactiemengsel wassen met ethylacetaat, alsjeblieft Ik heb deskundig advies nodig en wat is de beste temperatuur voor het verdampen van de olie reactiemengsel
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Ik heb echt je hulp nodig, in mijn tweede poging om meth te produceren met behulp van P2P, ben ik in het laatste stadium van verdamping naar kristallisatie en dit is verdampte kristallen foto, kan ik alsjeblieft wassen met ethylacetaat of diethylacetaat, en alsjeblieft hoe zet ik het om in grote rotsachtige kristallen, ik heb echt hulp nodig vrienden in de groep,
 

Attachments

  • yuXsTIzjV0.jpg
    yuXsTIzjV0.jpg
    8.4 MB · Views: 192

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, je kunt het wassen met aceton. Daarna kun je het gewoon herkristalliseren of isomeren scheiden om grote kristallen van d-meth te maken. Er staan tutorials op het forum. (met video)
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Baseer, extraheer bij voorkeur met hexaan en was met pekel, en laat het zout dan uitlekken.
 

spongebomb

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 8, 2023
Messages
17
Reaction score
5
Points
3
een vraag, na wat tests met kleine schaal lijkt het erop dat het prima werkt.
Maar ik ga de volgende keer een grotere batch maken en nu ben ik een beetje in de war na het lezen van informatie op verschillende plaatsen.
De reductieve alkylering met Al/Hg en P2NP tot Amfetamine op deze manier ken ik al vele jaren, vanaf dit punt kan ik dit niet begrijpen:
van oncle fester.

oncle fester zegt:

Voor MIJ kan ik niet geloven dat hij dit in een 3l kolf doet. In een 3l erlenmeyer kan ik misschien 30g P2NP batch doen in koudere dagen. Maar hij zegt iets van ongeveer 340ml P2P.
Is dit mogelijk? Is de reactie zoveel zachter dan met P2NP?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, ja, het is minder exotherm dan P2NP-reductie. Maar ik raad ook niet aan om 340 ml P2P-reductie in een 3L-kolf te doen. Naar mijn mening is dat te veel.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Het grote verschil tussen de reacties van reductieve aminatie en de reacties van reductie van nitro met een dubbele binding.
 

strong

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Kan methamfetamine worden verkregen zonder verdamping door HCl-gas te produceren met behulp van natriumchloride?
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
38
Reaction score
6
Points
8
Ik heb geprobeerd om een kleine hoeveelheid methamfetamine te maken door P2P, methylamine HCL vrije base, natriumchloride en ethanol te mengen in een aluminiummengsel. Na 3 uur heb ik methamfetamine vrije base gefiltreerd, ik heb HCL-gas gemaakt door NaCl en H2SO4 te mengen. Toegevoegd aan de methamfetaminevrije base, was er geen reactie met een van de stoffen in de methamfetaminevrije base.
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
38
Reaction score
6
Points
8
Ik heb kwiknitraatmonohydraat, kan ik dat hierin gebruiken? Of een ander kwik 2 chloride kopen?
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Ja, Kwik II Nitraat monohydraat werkt, maar pas de verhouding aan.
 

mexxx

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Joined
Jun 30, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Kan ik diethylether vervangen in deze methode?
 

Venus9987

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hallo, op dit moment is methylamine (74-89-5) in mijn gebied buis. Kan ik in plaats van methylamine ook methylaminehydrochloride (593-51-1) gebruiken?
 

Venus9987

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hallo, kan ik aluminiumpoeder voor 1000 doeleinden gebruiken in plaats van aluminiumfolie?
En kan ether worden vervangen door petroleumether?
 

wael gph

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 30, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Het poeder is niet goed en maakt geen amalgaam omdat het op hoge snelheid waterstof genereert.
Aluminiumfolie is effectief omdat het ook helpt bij de overdracht van elektronen
 
Top