Pakket in beslag genomen

mikeyoak

Don't buy from me
Resident
Joined
May 15, 2024
Messages
9
Reaction score
9
Points
3
Ok. Ik heb hier wel wat ervaring mee, afhankelijk van waar je bent. Als dit in de VS is gebeurd, voel je vrij om me te DM'en.
 

Regis Kimble

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 28, 2023
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
Hawaï heeft een beruchte strenge douane; iemand die ik kende bracht steroïden mee uit het VK en hij liet het pakket altijd een week bij of in de buurt van de voordeur staan met retour afzender erop geschreven.
Op een keer zagen ze vlak na aflevering een man in een cabriolet op klaarlichte dag een krant lezen. Hij zette het pakket neer en maakte een korte "schoonmaak".
Een uur later klopten US Postal ambtenaren en de lokale politie aan en vroegen wat er in het pakket zat. Gelukkig zag deze persoon al dat het pakket geopend was, en ze probeerden het niet te openen.
Het pakketje werd teruggegeven en hij zei dat het niet voor hem was en dat hij het terug moest sturen naar degene die het had gestuurd. Hij had zijn naam ook een paar letters veranderd; John Smith in plaats van Jason Simmons.
Plausibele ontkenning!
 

Nexgen

Buying through escrow
New seller
Language
🇪🇸
Joined
Jul 12, 2023
Messages
19
Reaction score
125
Points
28
Deals
6
Ik heb pakketten met 2 metha verstuurd de grote was 4 kg maar het vreemde is dat van de 10 keer dat ze aankomen maar de helft aankomt en niet in beslag wordt genomen ze komen normaal aan maar als je ze opent is alles vernietigd ik weet niet of het de douane is of de klanten zelf die deze grap uithalen.

Overkomt me vaak in Australië

Is er iemand anders die hetzelfde overkomt want het is vreemd als ze federale agenten door het hele huis hebben.
 

magnesium_sulphate

Moderator in Lithuania section
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
19
Solutions
1
Reaction score
21
Points
3
Hallo,

Geef me wat context en ik leg je alles uit. Dat hangt van het land af, maar ik denk dat ik genoeg ervaring heb met het omgaan met zulke dingen.
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Maat, ik hoop dat alles goed met je gaat.
🍀👋🤠
En als je een update kunt geven over welke gevolgen je hebt gekregen....
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
82
Reaction score
49
Points
18
Ik denk dat je in orde bent omdat ze dat niet in je bezit hebben gevonden, ik denk dat je altijd alles kunt ontkennen en zeggen dat je nooit iets hebt besteld. Het is makkelijk voor iemand om dingen te bestellen op jouw adres en op jouw naam. Als het zo ver komt, verwijder dan gewoon elk soort bewijs waarmee je contact hebt gehad. En gewoon ontkennen, ontkennen, ontkennen. Zoals ik al zei, als het zo ver komt en je komt er onderuit, denk dan niet dat ze er niet meer naar kijken. Je moet vanaf dat moment altijd voorzichtig zijn.
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
36
Reaction score
25
Points
18
Onlangs zijn 3 van mijn 5 zendingen zoekgeraakt; alle vijf internationaal binnen de EU (geen externe douane). Alle drie de zendingen gingen verloren via de nationale postdiensten, van de twee die wel werden bezorgd, ging er één via de nationale postdiensten en één via een particuliere koeriersdienst. Ook opnieuw verzonden bestellingen werden niet afgeleverd. Tenzij de afzenders hun geheimhouding hebben verpest en de zendingen in het land van herkomst zijn tegengehouden, beschouw ik mijn adres op dit moment als een zwarte lijst met sorteercentra die mijn post filteren voor inspectie. Ik heb nooit bericht ontvangen over een inbeslagname, niet van het postbedrijf, niet van de politie.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Ik heb een zending die sinds begin augustus ergens tussen de stoelen zit, waarschijnlijk zo'n 5 mijl van mij vandaan, lol. De zooi was temperatuur- en lichtgevoelig, dus ik beschouw het als verloren, maar na een maand staat het nog steeds vermeld als 'onderweg'. Een zwarte lijst is het meest waarschijnlijke scenario. Ik heb nog een zending die bijna binnen is, als die in dit stadium wordt tegengehouden of 'bevroren', beschouw ik het adres dat ik gebruik als verbrand en ga ik verder.

Letterlijk iedereen kan post bestellen voor iedereen, dus het is een juridische puinhoop, hoe je het ook bekijkt. Juridische rotzooi is duur, tenzij iemand een voorbeeld van je wil maken (en ik weet zeker dat je dat snel zult weten als dat het geval is), is de oplossing voor hen om "verdere activiteiten stop te zetten" omdat dat de goedkoopste optie is.

Wie heeft er tegenwoordig geen vijanden? Het is verdomme 2024, kinderen van 5 lopen rond met iPhones. Voor zover iemand weet zijn de adressen die ik kies gewoon mensen die ik echt niet mag en waar ik prima mee kan kloten.

Zoveel 9-5 M-F drones in de buurt, kies maar uit en wacht tot de postbode vertrekt, pak je spullen. Probeer adressen van technofoben te kiezen, die hebben geen Ring-bellen of camera's. Houd de NextDoor (SocialMedia) pagina's van je buurt in de gaten. Ouderen roddelen graag over 'verdachte activiteiten' in hun perfecte, dierbare thuisstad. Ik vind het een geweldige lijn naar wat mijn lokale politie en 'waakzame burgers' van plan zijn.

Blijf veilig, veilig blijven betekent voor mij dat je slim moet zijn en je onderzoek moet doen, dan komt alles goed.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
68
Reaction score
62
Points
18
Deals
13
Zoals KurtV al zei,onderzoek en verzamel informatie waar je maar kunt. Ik heb een verborgen camera die alle postdiensten ziet passeren en waar ik ben hebben we 6 dagen per week dezelfde bezorgers en ze lopen elke dag bijna precies op dezelfde tijd. Maak jezelf vertrouwd met dat soort dingen en als je dan iets opmerkt dat niet klopt, kan dat een teken zijn. Ik gebruik adressen van verschillende buren, maar ik houd nog steeds alles in de gaten wat vreemd is. In een landelijke omgeving is het wel makkelijker als er iets of iemand ongewoons langskomt. Ik heb een keer een pakket gehad dat 2 dagen te laat aankwam door een "usps vertraging" en het was misschien niets, maar ik heb dat adres daarna verbrand voor het geval dat. Ik heb ook een persoon die leveringen voor een prijs aanneemt, daar stuur ik grotere bestellingen naartoe. Ze hebben nog maar zoveel tijd te leven dus wat hen betreft hebben ze weinig meer te verliezen, zolang ik ze maar wat lekkers geef blijven ze zo gelukkig als maar kan. Ik ken ook iemand die elk jaar in november en december met Ups werkt. Hij helpt meerdere chauffeurs met bezorgen en vorig jaar ontmoette hij een coole chauffeur die nu ook helpt. Dude laat hem weten wanneer er een bestelling is geplaatst en de chauffeur kijkt uit naar het pakket met die specifieke naam en dat specifieke adres, scant het als bezorgd en neemt het dan mee naar huis, waarna dude het ophaalt. Dat is een van de beste bezorgmethodes die ik tot nu toe heb gezien, omdat je zo 100% buiten beeld blijft en de chauffeur zich geen zorgen hoeft te maken. Als het pakket in beslag wordt genomen, wordt hij daarvan op de hoogte gebracht omdat het op zijn route ligt en het pakket wordt naar een willekeurige naam en adres op zijn normale route gestuurd, dus er is geen enkele connectie met iemand. Je moet er alleen voor zorgen dat je leverancier het met die specifieke service verstuurt, anders krijgt iemand een grote verrassing in de post.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Het is echt goed om mensen te kennen lol
 

biocandys

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Sep 1, 2024
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
In Spanje sturen ze geheime politie. Kan me niet schelen hoeveelheid. Maar IS, omdat ik weet dat er een operatieve
 

biocandys

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Sep 1, 2024
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Alleen paketes die uit hola da komen omdat ze de narcoesesd van holanda willen verneuken.
 
Top