Onderzoek Chemische Testen Squad

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
164
Points
43
Groeten aan alle forumleden!

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we een wervingsprocedure starten voor de Research Chemicals Testing Squad. De taak van de tester is het testen van RC-producten. De forumadministratie zorgt voor de betaling en het transport.

Na ontvangst van de gekochte stof moeten we het volgende rapport van je zien:
  • Hoe is de verzending verlopen? Waren er problemen met het pakket?
  • Foto's van de substantie op de weegschaal (in pakket, in verpakking, zonder verpakking, alleen substantie, munt van elke denominatie van je land)
  • Gedetailleerd reisverslag van jou.

    Als je al deze vragen hebt beantwoord, moet je de volgende statistieken evalueren:

  • ⭐️ Veiligheid van de service (van 0 tot 10)
  • ⭐️ Snelheid van levering (van 0 tot 10)
  • ⭐️ Kwaliteit van het product (van 0 tot 10)
  • ⭐️ Hoe goed werd aan uw verwachtingen voldaan? (van 0 tot 10)

Om een volwaardig lid van het team te worden, moet je Glitchy een bericht sturen volgens de onderstaande vragenlijst:

Onderwerp: Test ploeg
  • Wat voor soort stof wil je proberen?
  • Heb je een idee van de stof die je wilt testen?
  • Naar welk land wordt het verscheept?


    9nQWSv0Hqw
 
Last edited by a moderator:

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Test team
  • Wat voor soort stof wil je proberen?
2c-x,DOx, Methamfetamine
  • Heb je al een idee van de stof die je wilt testen?
Ja, ik heb verkopers beoordeeld op professionaliteit, methode en begrip van de scène. Bovenal betrouwbaar en eerlijk

Ik heb een grondige kennis van de stoffen die ik heb opgesomd. Ik geef feiten, zelfs NMR ect. Indien gevraagd. Ik documenteer het hele proces van postbus tot consumptie zonder gevoelige informatie te onthullen.
  • Naar welk land wordt het verzonden
  • VERENIGDE STATEN
stel ze gerust als u vragen hebt
dank u
 
View previous replies…

jbtxt60

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 24, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Ja, ik ben geïnteresseerd in het beoordelen van leveranciers op hun professionaliteit. Bovenal betrouwbaar en eerlijk

Ik heb een grondige kennis van de stoffen methamfetamine. Ik zal op verzoek eerlijke feiten geven. Ik documenteer het hele proces van postbus tot consumptie zonder gevoelige informatie te onthullen.

verzonden naar USA
stel ze gerust als je vragen hebt
dank u jbtxt60
 

CodyAshmore

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 12, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
#1. Een mix van oxytocine, noradrenaline, dopamine en serotonine.
#2. (Een mooie vrouw)
#3. De Verenigde Staten van Amerika.
 

frankenstein666

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 9, 2024
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Ik ben in de VS en wil graag methamfetamine testen. Ik heb hier veel kennis over en kan het verschil zien tussen een slecht, goed en geweldig product. Ik weet niet zeker wat de andere 2 zijn, maar als ze een gevoel geven dat lijkt op dat van opioïden, wil ik ze ook graag testen. Hoe gaan we verder?
 

Luckycharm

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Ik woon in Canada en zou graag de kans krijgen om methamfetamine te testen en zou een uitstekende beoordeling kunnen geven.
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
35
Points
18
Hallo Madre, ik heb je al een bericht gestuurd over dit en andere manieren waarop ik een medewerker van het Breaking Bad-team zou kunnen worden, maar in het bericht waarop ik reageerde stond dat je op zoek was naar een team om RC's te testen, en toen ik dit bericht las zag ik dat je methamfetamine als voorbeeldmedicijn noemde, dus nu vraag ik me af of het alleen om onderzoekschemicaliën gaat, of om alle medicijnen? Want ik zou zeker mijn voorkeur voor drugs veranderen als dat het geval was! Laat het me alsjeblieft weten, en nogmaals bedankt voor je tijd en aandacht, nog een fijne dag!
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
35
Points
18
Laat maar, ik was de aanvraag van gebruiker TESTINT aan het lezen, en door het formaat dat hij gebruikte dacht ik dat het een deel van madres post was. Mijn fout.
 

3vilxhemist007

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 11, 2024
Messages
5
Reaction score
5
Points
3
Ik woon in Amerika en ben een autodidactisch chemicus. Ik heb 2cx gemaakt door middel van e niet D en mda en mescaline en als het goed is dmt, waarvan ik zeker weet dat de meeste mensen beginnen met de extrqction niet synth hoewel ik graag de TSTAB een kans wil geven.sommige rcs 2cx en andere entactogenen / psychedelica zal eerlijke opibion geven van mailbix naar bio assay en ben zeer goed verbonden waar ik ben ik hele verkoop dus ik niet echt doen kleine hand tot hand mijn mensen doen grootschalige beter af in FED dan staat zeg ik lol knock on wood
 

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
8
Reaction score
7
Points
1
Ik woon in Australië op een locatie 4 van de stad. Volgens mij rookt iedereen cathinone of low grade meth. Iv heb besloten om te stoppen met kopen en zou graag 2c-x proberen.
Ik zou het geweldig vinden als ik synthese zou kunnen leren, maar ik weet niet waar ik moet beginnen en welke apparatuur ik moet kopen. Ik wil een mentor persoonlijk of via een beveiligd e-mailbericht betalen. Ik ben geïnteresseerd in misschien een synthese die me een beetje over chemie zal leren en dan een meth/amph-synthese kan proberen.
Is shake and bake de eenvoudigste maar meest riskante synthese.
Ik heb een bron nodig voor pre-curses, maar ik ben van plan om op een dag mijn eigen curses te maken in grote hoeveelheden.
Net zoals het bereiden van eten naar eigen smaak is mijn visie op synthese. Ik kook de spullen naar mijn smaak, voeg een beetje kruiden toe en alles wat lekker is.
ATTENTIE KOKEN IK ZAL BTC BETALEN OM JE STUDENT TE ZIJN PER PERSOON OF GECODEERD EMAIL.fuck straatdrugs kopen, ik maak mijn eigen.
 

bfrog

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 29, 2024
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Hé maat, ik kom ook uit Australië, als je nog steeds hulp nodig hebt op je reis laat het me weten, ik heb de kennis en zo ongeveer alles wat erbij komt kijken vrede
 
View previous replies…

Market Mouse

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 26, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Hé, ik kom ook uit Australië, North Queensland. Ik ben hier op zoek naar een betrouwbare Meth-leverancier. Ik wil zaken doen met Dead Drops, Escrow en Crypto. PM me alsjeblieft.
 

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 28, 2024
Messages
13
Reaction score
10
Points
3
Hé jongens, UK man hier en een kenner van ketamine. Ik heb elke partij K die ik heb gehad een naam gegeven. Geloof het of niet, maar geen 2 batches geven dezelfde effecten.

En ik kan de effecten zelfs onder invloed beschrijven.

Ik kan je vertellen waarom ik persoonlijk een bepaalde batch wel of niet lekker vind of hoe anderen het zouden kunnen vinden.

Ik kan je vertellen of ik in staat ben om auto te rijden of een 1000cc motorfiets te besturen op jouw specifieke batch, of dat het mogelijk is om een broodrooster te bedienen of niet.

Ik stuur je een video van mijn test. Ik zal het zelfs injecteren als je me genoeg geeft om te converteren (5 gram) of er specifiek om vraagt.

Ik kan je meestal een goede beoordeling geven met zo weinig als 3 gram. hoewel meer makkelijker is als ik mijn tijd kan nemen over een paar nachten.

In mijn hoogtijdagen kocht ik zakjes van 80 gram en was ik binnen een maand klaar.
Daarom heb ik het gevoel dat ik de relevante kwalificaties heb om een batch te voorzien van mijn goedkeuringsstempel.
Ik zal een onbevooroordeelde review geven en geef het een 0/10 op de K-schaal.

Ik zal waarschijnlijk een vermomming dragen, maar ik zal mijn echte stem gebruiken. (Ik wil een baan met hoge vaardigheden behouden)

Neem contact op voor mijn diensten. Ik accepteer pakketten op mijn huisadres.
Met vriendelijke groet, Buffalo Phill

Daarnaast ben ik een fervent amateurchemicus en wil ik graag meer leren.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vis

NosLeEp223

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 2, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ik zou zeker graag lid worden van de testploeg, ik ben in de VS en ik ben op zoek naar het testen van voornamelijk amp/M-amp type chems.
 

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
130
Points
33
Hallo, hiervoor moet je het formulier invullen en me sms'en.
 

Kazy25

Don't buy from me
Member
Language
🇷🇴
Joined
Jan 22, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Testploeg

  • Wat voor soort stof wil je proberen?
Amfetamine, CMC's, MMC's.

  • Heb je al een idee van de stof die je wilt testen?
Ja, we hebben professionele neuzen. Ik heb genoeg van die troep die al zo lang op straat ligt.

Ik zal een volledige en eerlijke beoordeling geven - van verzending tot consumptie.
  • Naar welk land wordt het verzonden
    EU / Roemenië.

    Groetjes!
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
164
Points
43
Hallo, we hebben je geantwoord in een PM.
 

bfrog

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 29, 2024
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Liefde voor Roemenië ❤️❤️❤️❤️
 

20ball22kswizzer

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
cannabis
 

CodyAshmore

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 12, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
1. ik denk dat ik wat wijven wil proberen
2. oh ik heb een idee goed
3. je kunt ze naar mijn vrijgezellenflat in Californië sturen.
 
  • Like
Reactions: vis

CrimPsy

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 21, 2024
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Ik heb veel ervaring met de meeste stimulerende middelen en psychedelica en ik heb van nature een hoge tolerantie voor nieuwe chemicaliën, dus als het goed is voor mij, is het meestal ook supergoed voor de meeste anderen.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
164
Points
43
Stuur me een persoonlijk bericht.
 

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2023
Messages
14
Reaction score
0
Points
1
Hoi glitchy, ik ben super geïnteresseerd in de disso's, hoe veiliger en nieuwer hoe meer gelanceerd ik ben in de richting van het begrijpen van slechter dan één; die nog regelmatig tv kijkt. Geef me een pm ik weet niet zeker waar je toegang tot hebt ik neig sterk naar hxe of de oxo pce combo's. En ik ben ook in ons. Ik heb scheikunde gestudeerd, planten schimmels sinds ik 12 was, ya ik ken bijna elke fn plant <~mijn naam ik kan niet met mijn auto rijden zonder uit de tweede hand elke boom struik te identificeren denkend aan mijn apoc collecties, wat me eraan herinnert dat ik een 10 mijl wandeling moet maken voor een hoop shit. (Mijn ogen bewegen letterlijk door de plantenrijen) en zo kun je me eruit vissen als je me ooit tegenkomt. Ik loop naar beneden en kijk naar de volgende rij planten. Mijn interesse is dus natuurlijk en erg agressief. Thx en goodluck hoop snel een berichtje te ontvangen.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
164
Points
43
Stuur me een persoonlijk bericht.
 

cifer

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 22, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Ik wil graag NEP, A-PiHP en MDPHP proberen, Locatie in Duitsland! Laat het me weten :)
 
View previous replies…

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
:unsure: Schrikt APHP APVP MDPV je af?
 
Top