* Hoe is de zending gemaakt? Waren er problemen met het pakket?
- Ik had een foutje gemaakt met het verzendadres, maar gelukkig was
@Madre erg behulpzaam en heeft hij me zo goed mogelijk geholpen. Het duurde ongeveer 2-3 weken voordat het aankwam vanwege de fout met het eerste pakket. Verder geen enkel probleem.
* Foto's van de substantie op de weegschaal (in pakket, in verpakking, zonder verpakking, alleen substantie, munt van elke denominatie van je land)
- Helaas opende ik het pakket voordat ik me de foto's herinnerde, mijn excuses daarvoor, maar ik kan zeggen dat het zeer professioneel verpakt was, het was in een briefvorm en het product zat in een grijze verpakking. En het poeder zat in een klein zip lock zakje en het was gelabeld zoals het hoort. Hier is de enige foto die ik met de munt heb gemaakt.
Gedetailleerd reisverslag van jou.
- Ik heb deze substantie nog nooit geprobeerd, maar ik heb er een aantal verslagen over gelezen dat het erg sterk is en dat je er gemakkelijk te veel van neemt, dus ik nam een zeer kleine dosis intranasaal, ongeveer 10 mg. De high verraste me omdat de kleine hoeveelheid die ik nam, echt mellow en opioïde achtige high, maar niet zo veel euforie. Anders zeer goede kwaliteit onderzoek chemische stof naar mijn mening, maar Sametime Id raden om wat onderzoek te doen voordat het proberen dingen als dit. Het is verrassend sterk.