Dit is de synth die ik wilde volgen. Ik heb net 500g tryptamine besteld, dus ik zou een paar goede mogelijkheden moeten hebben om te falen! Haha
Hoewel ik dat natuurlijk niet wil, je leert er wel meer van....
Heb je die van Reddit zelf gevolgd?
Ik heb ook Hamilton's synth vertraagd - of in ieder geval de gekke scheikundige met drie ogen die hij interviewde terwijl hij n,n-DMT maakte.
Sommige mensen hebben gezegd dat het niet klopt - ik HEB geluisterd naar die podcast waar de persoon het over had in de comments, maar ik kan me niet herinneren welke het is! Is het die van de exploring beings on DMT die vrij recent is?
Ik weet zeker dat minstens 1 persoon dit hier heeft gedaan - ik ben eigenlijk niet van plan om er zoveel van te maken. Ik zou liever andere dingen maken met tryptamine omdat er nog steeds primaire tryptamines zijn die ik nog niet heb geprobeerd - dat is eigenlijk de reden waarom ik mijn lab heb opgezet (dat was/is veel duurder dan DMT extraheren!) Ik zou ook minder tryptamine hebben gekocht, maar om eerlijk te zijn, als de verzendkosten hetzelfde zijn als wat je koopt, wordt het belachelijk, dus als iemand deze synth wil proberen, roep me en ik stuur je misschien wel wat van de tryptamine. Of ik verkoop 50g of wat dan ook.
Ik ben een chemicus voor mezelf. Ik verkoop GEEN DRUGS - dat wilde ik even duidelijk maken...nog niet ha nah jk. Ben er geweest, heb het gedaan, ben verslaafd geraakt...