Iemand een suggestie over hoe je de synthese kunt doen, maar zonder de hydralische pers? Bijvoorbeeld laten drogen, het product verhitten en het tot een baksteen vormen met bakpapier of ander papier als omhulsel en het dan invriezen om het als alternatief te persen?
En zal mijn thee van slechtere kwaliteit zijn als ik hop van een thuisbrouwer zou gebruiken in plaats van hopextract?
Wat voor verschil kan of zou dat maken?
Wat als ik THC uit Cannabis (ongeveer 250g) extraheer met 750ml isopropylalcohol en de rest van de samenstelling toevoeg als ontvangstbewijs in deze extractie, zou het dan werken?
Het zal werken. Maar controleer beter de concentratie, maak eerst een kleine hoeveelheid synthetische hasj (10g). Als de kracht goed is, maak dan een grote batch.
Jongens alleen levende hars kan doen smaak en aroma ... ik doe dit ongeveer 3 jaar, geloof me ... persoon tot persoon hebben hun eigen unieke recepten ... eindproduct hangt ze ervaring, druk en koken methoden .... er zijn een en enige oplossing voor smaak en aroma je nodig hebt om dennenboom verse melk ... en zet het in de buitenkant van uw huis voor 4 dagen om te drogen ... laat het goed drogen ... voor resipe alleen heb je 30 gram dennenhars voor 100 gram hasjiesj baksteen ... cheers ...
Het zal naar hop ruiken. Er kunnen ook andere extracten worden gebruikt. Sommigen gebruiken terpentijn voor de geur, dichter bij natuurlijk, maar ik ben geen voorstander van misleiding.
Hallo, ik wilde vragen waar het hopextract precies voor wordt gebruikt in het recept?
En ik zag een opmerking dat je zei dat een andere extractklasse kon worden gebruikt, welke raad je aan? Aangezien hier in Europa hopextract alleen in vloeibaar formaat wordt verkocht en ik niet weet of het van invloed zou zijn op het recept.
jwh-018 am-2201 Hoe kom ik aan deze stoffen of is het handig om aceton op het blad te spuiten of een ander medicijn te spuiten? Ik wil een aantal synthetische drugs voor mezelf maken.
jwh-018 am-2201 Hoe kom ik aan deze stoffen of is het handig om aceton op het blad te spuiten of een ander medicijn te spuiten? Ik wil een aantal synthetische drugs voor mezelf maken.