Topfabrieken, precursormaterialen, veilig transport, levering van grondstoffen, contactinformatie, technische ondersteuning, stabiele levering

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
Voldoende voorraad!
De volgorde van levering is gebaseerd op de betaling van de bestelling!
Neem voor meer bestellingen en productvragen gerust contact met me op!
Altijd klaar om u van dienst te zijn! :cool:


P5LTIu4BfP
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
Er is nog maar één dag over in augustus. Laten we de staart van augustus grijpen en actie ondernemen om samen de gouden september te verwelkomen. Laten we samen hard werken en kijken uit naar meer broeders die zich bij ons aansluiten!
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
VASzkinUC9
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
Gouden september is begonnen. Laten we niet stoppen met hard werken. We zijn verantwoordelijk voor het leveren van begeleiding voor uw productie en synthese en blijven u voorzien van de sterkste producten. Laten we samen sterker en sterker worden!🤝
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11

B3dCGfEtRH
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
Veel oude klanten zouden dit moeten weten, maar nieuwe klanten en broeders die zich bij ons willen aansluiten zijn niet erg duidelijk. Hier zal ik het je uitleggen, en je mag altijd contact met me opnemen als je vragen hebt!
Wat de technologie betreft, bieden we gedetailleerde technische stappen om uw synthese te begeleiden. Wat betreft transport, na levering, bieden we trackingnummers en ondersteuning voor real-time tracking om de veilige aankomst van producten te garanderen! Wat de productkwaliteit betreft, kan ik garanderen dat onze producten de sterkste op de markt zijn. Nadat u het hebt getest, garandeer ik dat u tevreden zult zijn. Wij zijn een professionele fabriek en ons doel is om een samenwerking op lange termijn te hebben!
Met betrekking tot andere en gedetailleerde kwesties, bent u van harte welkom om me een prive-bericht te sturen op elk gewenst moment. Tegelijkertijd, let op voor de imitatie van oplichters (als gevolg van verschillende tijdsverschillen veroorzaakt door verschillende regio's, kan het antwoord worden vertraagd. Ik hoop dat iedereen begrijpt dat we proberen 24 uur per dag online te zijn)🤝
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
Ik ben van mening dat productkwaliteit en service altijd op de eerste plaats komen!
Een bestelling plaatsen is slechts het begin, maar service is levenslang!
Welkom bij rc king !🤝
T1i3KJHzIg
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11

JxK1vEprzI
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
Het traditionele festival van ons land - Mid-Autumn Festival komt eraan!
We zullen onze werknemers een feestdag geven. De specifieke vakantiedatum is nog niet vastgesteld. Ik zal het bekendmaken zodra het is vastgesteld. Op dit moment is er voldoende voorraad. Broeders die het nodig hebben, kunnen altijd contact met me opnemen! Het zal ongeveer 3-7 dagen vrij zijn. Broeders, vul alsjeblieft aan volgens je eigen voorraad om te voorkomen dat zaken vertraging oplopen door gebrek aan voorraad!
Het Mid-Autumn Festival is ook een reüniefeest. Ik wens jullie alvast een gelukkig Mid-Autumn Festival! Ik wens jou en je familie een gelukkige volle maan en beter en beter!

R5z1IoLkdF
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
Broeders die onlangs hun voorraad moesten aanvullen, als u dat nodig hebt, neem dan gerust contact met me op, de voorraad is voldoende!
Q9huosZrjJ
 

matakz

Don't buy from me
New Member
Language
🇫🇷
Joined
Sep 15, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hé, verzenden jullie ook naar de EU?
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
zeker bro
We leveren een trackingnummer na verzending en ondersteunen real-time tracking om de veilige aankomst van de goederen te garanderen!
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
Voldoende voorraad!
Verzending is bezig!
Broeders die het nodig hebben, kunnen altijd contact met me opnemen! :cool:
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11

 

realpharma

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2024
Messages
0
Reaction score
0
Points
1
Deleted

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
Plaats alstublieft geen advertenties op mijn site. Als u een echte verkoper bent, moet u uw eigen advertenties plaatsen in plaats van ze overal te plaatsen.(n)
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
145
Reaction score
12
Points
18
Deals
11
De kookkunsten van mijn broer zijn zeer vaardig en voortreffelijk. De output van 1 kg precursorpoeder is 1,6 kg👍. Ik mag mijn broer graag en ik ben trots op hem. Bedankt dat je het moment van succes met me deelt!
Meer broers zijn ook welkom!
TWGZKO9foT
 
Top