Wat krijgen we nou? Ik denk dat je verdwaald bent. De universiteitsbibliotheek bevindt zich hiernaast. Ga je PhD-studie doen en hou je verdomde mond. Denk eraan, het is de bibliotheek... Je praat niet in een bibliotheek.
Nee, maar serieus, als je slimmer bent dan wij hier allemaal, waarom doe je dit dan niet zelf? Waarom heb je die berichten gelezen als je het prima zelf kunt?
Laat me je een geheim vertellen over scheikunde. Het gaat niet zozeer om boeken die je leest, maar om de praktische ervaring die je in een lab hebt. Als je over een procedure leest, ben je nog niet in staat om die in een echte omgeving uit te voeren. Ik ontken deze onzin. Een clandestiene scheikundige die zijn eigen lab financiert, kan scheikunde veel beter kennen om de eenvoudige reden dat hij zoveel meer procedures heeft uitgevoerd die actief bijdragen aan kennis dan scheikundestudenten die nauwelijks in het echte lab komen (uit ervaring gesproken).
Waar ik woedend om word is niet dat je een slecht product noemt, maar dat je mensen noemt omdat ze geen scheikunde hebben gestudeerd. Je weet dat scheikunde een natuurwetenschap is. Iedereen kan scheikundige worden als hij de wetten begrijpt en ze goed toepast in de praktijk.
Ik heb je moeder niet verteld dat ze geen kinderen kan krijgen omdat ze niet slim genoeg is om dat "goed" te doen.
Het mooiste is dat ik niet eens een "dropout" ben als een op mijn ego gebaseerd individu zoals jij het zou noemen, maar toch vind ik het om de een of andere reden super arrogant klinken als je de heldenkaart speelt...