@KokosDreams
Ten eerste, houd er rekening mee dat er een kans van X% is dat bbgare echt is gemaakt om informatie te verzamelen over bepaalde spelers die hun carrière toch niet zouden stoppen, het enige verschil is dat de potentiële belangengroepen het probleem zouden kunnen geven (hoe bepaalde drugs te maken) - (ze zouden al deze dingen toch al uit ebooks krijgen, zonder problemen echter ->. ze geven je een optie om kleine hoeveelheden te kopen (of misschien grote hoeveelheden, die een bepaalde persoon naar een link tussen de persoon en deze agenten zou leiden voor het verkrijgen van meer informatie lek als de website niet alleen javascript nodig heeft, maar draait op clearnet zonder enig probleem. Er zijn een paar actieve gebruikers, dat zijn de chemie-experts (natuurlijk kunt u overleggen met hen in elk gewenst moment, maar beter vertel ze alles wat je in je gedachten hebt, ze zijn er voor u) ... en bepaalde paar actieve mensen die ofwel idioten, of liever agenten. Ik durf er niet om te wedden wie wie is, maar soms is het echt duidelijk voor mij.
Naar mijn mening is de gemiddelde levensduur van een darknetverkoper veel korter dan de meeste mensen denken. Ik zeg niet dat bepaalde acties niet anoniem kunnen worden gedaan, maar de manier waarop het onderaan werkt is dat als iemand van de hele piramide op een magisch punt ergens de fout ingaat, jij mogelijk ook gelinkt wordt... En het verhaal houdt nooit op...
Doe wat je wilt doen, bepaalde dingen werken zeker, maar ga er niet van uit dat een gegeven persoon en een gegeven database met opslag op een externe server veilig is tegen blootstelling op een bepaald punt.
Trouwens, de technologie die wordt gebruikt om bepaalde lekken te vinden in een code van letterlijk alles (inclusief het draaien van VM's met behulp van androïde systemen, al die "bepaalde" dingen die op het web staan) is eindeloos. Degenen die er op een gegeven moment de hand op weten te leggen, zullen de beste van de beste zijn in de hele IT-afdeling van cybersecurity.
Ik zou gewoon heel, heel voorzichtig blijven met veronderstellingen zoals omdat iets algemeen wordt gebruikt door alle mensen, zoals sommige communicatoren etc. dus ze kunnen het niet fout hebben en ze wachten eigenlijk op hun eigen tragedie,