waarom ben ik nog steeds moe als ik speed neem

uBlock

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 2, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
Ik ben ongeveer 3 weken geleden begonnen met het nemen van amfetamine, ik begon laag met ongeveer 20 mg omdat ik niet weet hoe zuiver het is, toen nam ik een pauze van 2 weken, en vorige week nam ik het ongeveer 3 keer op 24-30 mg en de eerste 2 dagen kon ik echt voelen hoe het me helpt concentreren op het werk en maakte me echt wakker, maar nu nam ik 30 mg en plotseling voelt het niet meer hetzelfde, wat kan dit veroorzaken of moet ik proberen het oraal in te nemen? Ik vond het echt fijn om me 8-12 uur lang op mijn werk te kunnen concentreren. 😅
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Het is noodzakelijk om te pauzeren tussen het nemen van de stof, je moet geen amfetamine nemen om je eigen productiviteit voor een lange tijd te verhogen. Neem minstens 1 maand pauze.
 
View previous replies…

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
10
Points
8
De beste staat is soberheid en evenwicht

MUZIEK is de sleutel

#MZK
 

cannedgoodsvendor

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 7, 2024
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Ik ben het ermee eens, neem een pauze en zoek een andere manier om geconcentreerd te blijven. Ik hoop dat je vandaag in staat bent om zo geconcentreerd te blijven als nodig is.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
200
Reaction score
205
Points
43
Wat je beschrijft is vergelijkbaar met de vorming van tolerantie. Er is geen specifieke manier om hiervan af te komen. Het beste is om een lange pauze te nemen, zoals HEISENBERG hierboven opmerkte. Dit zal niet alleen helpen om de balans van neurotransmitters te herstellen, maar zal ook de vorming van verslaving vertragen, die je dreigt te krijgen bij regelmatig gebruik van stimulerende middelen/ Bovendien passen de doseringen die je hebt genoteerd in de categorie middelsterk, maar niet zo licht. Na een pauze kun je ook proberen de eenmalige doses en de gebruiksfrequentie te verlagen.
 

thch

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Neem een pauze zoals iedereen zei, en begin met misschien 10 mg mijn vriend. 10-25 mg goede speed kan je dagenlang op de been houden.

Edit: Gewoon te vaak te veel doen, rustig aan vriend.
 
Last edited:

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
240
Reaction score
271
Points
63
De reden voor dit fenomeen is tolerantie. Amfetaminen behoren tot de klasse van stoffen die al na het eerste gebruik tolerantie veroorzaken, vanwege hun bijzondere werkingsmechanisme. Om dit te voorkomen, moet je een pauze inlassen. Het lichaam moet minstens twee weken vrij zijn van amfetaminen, idealiter 8-10 weken.
 

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
45
Points
18
Check jour ph in your piss.and get dehydrated .there are some greath helpfull topics here to sort you out on that.
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
240
Reaction score
271
Points
63
Helaas kan de pH-waarde van urine niet worden beschouwd als een belangrijke indicator voor dit probleem, maar je punt is goed, bro
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
Na 2 jaar daly oral dosage was ik een maand lang moe en sliep ik het grootste deel van de tijd, toen kwam de ongemotiveerde persoon (die je in mijn geval al was) terug. Dus wees voorzichtig en neem die pauze als je wilt maximaal effect van deze stof. Eet goed en ga sporten bewegen het herstel kan versnellen.
 

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3
Neem tyrosine, DL fenylalanine, veel vitamine c. B12-injecties of sublinguaal bij voorkeur in de vorm van methylcobalamine.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Soms neem ik speed, blijf de hele nacht op, voel me niet moe, neem meer speed en ik val in slaap.
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
je hebt een slim lichaam/hersenen je weet niet van ophouden . weet niet het juiste woord
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Ik spreek alleen over mijn persoonlijke situatie. DIT IS GEEN ADVIES! Voor de meeste mensen denk ik dat Heisenberg gelijk heeft, en hij weet duidelijk veel over dit onderwerp.

Tolerantie is iets waar ik mee om moet gaan om baat te blijven hebben bij de medicijnen die ik neem. Ik heb een arts waar ik mee werk en dit is wat ik nu doe.

Mijn situatie:
Ik krijg dagelijks Adderall IR 20mg, 15mg en 10mg voorgeschreven en ja, je bouwt vrij snel tolerantie op voor dit spul. Ik kan niet zeggen dat ik iets voel als ik mijn medicijnen neem, maar ik voel het zeker als ik ze niet neem. Gezien het feit dat mijn dagelijkse dosis in totaal 45 mg is, zit ik precies op het punt waar artsen hun acties moeten verdedigen tegenover mensen die heel weinig weten over geneeskunde, maar anderen graag vertellen wat ze moeten doen.

Mijn huidige methoden:
Hoe dan ook, er zijn een paar dingen die ik doe op advies van mijn arts:
  • Wees slim met doseren, bedenk wat je vandaag moet doen en doseer overeenkomstig. Voorbeelden: Sommige dagen neem ik gewoon het minimum om niet af te kicken, maar als ik iets belangrijks te doen heb neem ik de volledige dosis, en soms iets meer. Neem in principe wat je nodig hebt wanneer je het nodig hebt.
  • Er zijn supplementen zoals hierboven vermeld. Persoonlijk neem ik L-Tyrosine en Magnesium in aanvulling op een dagelijkse dosis.
  • Deze laatste wordt mij twee keer per dag voorgeschreven. Auvelity is een heel uniek antidepressivum (wat goed uitpakt omdat ik ook depressief ben); het is eigenlijk een combinatie van Dextromethorfan (DXM) en Bupropion (Wellbutrin), beide, DXM in het bijzonder, hebben de neiging om je tolerantie voor stimulerende middelen te verlagen. Ik zeg niet dat je Auvelity moet gaan halen, maar een beetje DXM om de paar dagen kan helpen om je huidige tolerantieniveau te behouden.
Voor de nadruk:
Dit is waar mijn arts en ik mee experimenteren. Ik kan melden dat het voor mij enigszins effectief lijkt.

Maar nogmaals, ik denk dat het beste advies van Heisenberg kwam, namelijk om pauzes te nemen.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Ik wil er ook aan toevoegen dat er een groot verschil is tussen Adderall en Meth
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Niet echt, vooral niet mondeling. Er is een veel groter verschil tussen racemische en dextro varianten van ofwel
 
View previous replies…

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
41Dxflatline Ik laat het aan jou over, want jij weet er veel meer van dan ik. Ik sprak uit persoonlijke ervaring, namelijk dat de euforische effecten van meth veel sterker zijn dan die van Adderall.

Ik ben geen chemicus en alles wat ik denk te weten over dit spul komt van het internet en deze geweldige website die Heisenberg et al. hebben opgezet.

In je antwoord raak je echter iets aan waarin ik erg geïnteresseerd ben, namelijk de isomeren. Ik heb begrepen dat Adderall bestaat uit 3 delen Dextro en 1 deel Levo amfetaminen, dus ik zou iets willen maken dat 3:1 Methamfetamine is. Aangezien de P2P-methode een racemisch mengsel produceert, lijkt het erop dat de volgende stappen zouden zijn om de isomeren te isoleren en opnieuw te combineren in de 3:1 verhouding.

Ik ben nog lang niet in staat om dat allemaal thuis in mijn keuken te doen, en ik ben net begonnen met het uitzoeken van een gemakkelijke thuismethode voor P2P, laat staan de rest. Dus ik dacht, ik laat het je even weten voor het geval je me iets zou kunnen vertellen. Oh ja, het was niet mijn oorspronkelijke bedoeling, maar... nu ik hier toch ben... Ik wil misschien ook een beetje Mephedrone en MDMA zelf gaan brouwen. 😏
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Het is natuurlijk subjectief, sommigen vinden de body high van racemic euforisch. Bij mensen die gevoelig zijn voor angst zet de extra epinefrine van racemic hen te veel op scherp om zich prettig te voelen. Adderall bestaat voor ongeveer 75% uit dextrozouten. Er zitten 4 zouten in adderall waarvan 2 dextro (25% x 2) en 2 racemisch (12,5% x 2) dus 75%. De zouten verschillen echter in hoeveel amfetamine er daadwerkelijk in zit vergeleken met het inactieve zout. Dit zou een grote vergissing zijn als de samenstelling van adderall op een of andere manier gericht was op een specifiek effect. De vreemde samenstelling is de 3e versie van adderall tot nu toe. Het wordt steeds opnieuw geformuleerd om Amerikaanse patenten na te jagen. 25% is niet een getal dat zou voorkomen op basis van testen voor elk van de 3 zouten, het is gewoon handig.

Ik denk dat als iemand op een dag je adderall zou vervangen door een equivalente dosis meth, je niet zou merken dat er iets mis was, behalve dat de duur anders was. Ik denk dat bij het roken of injecteren van grote niet-klinische doses de verschillen duidelijker zouden zijn. Maar ik neem graag een van beide door elkaar en heb het aan anderen gegeven zonder hen te vertellen wat wat is en ze merken het niet. Om adderall te maken isoleer je gewoon de dextro uit een deel van het vrije zout. De helft van je teruggewonnen dextro is het ene zout, de andere helft het andere. Hetzelfde voor je onaangeroerde racemisch, combineer dan de 4 zouten in gelijk gewicht. De verschillende zouten absorberen verschillend, maar uiteindelijk wordt alles toch vrijgebaseerd, dus als je echt nauwkeurige adderall wilt maken, hoef je alleen maar de werkelijke hoeveelheid vrijgebaseerd per zout te vinden, waardoor je de echte D:L-verhouding krijgt.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Dat is verhelderend en in de lijn van wat ik dacht dat ik zou proberen. Het doet me ook beseffen dat ik waarschijnlijk niet ga krijgen wat ik wil. Ik probeerde een meer euforische ervaring te krijgen die nog steeds de redenen zou aanpakken waarom ik het neem. Maar nu ik je antwoord heb gelezen, lijkt het erop dat ik die stoot niet zou krijgen zonder ofwel de hoeveelheid die ik oraal neem te verhogen of het te roken. Hoe dan ook is het op dit moment academisch, omdat ik nog steeds probeer te leren hoe ik het moet maken.
Nogmaals bedankt, ik waardeer het.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Een oude prostituee in Windsor, Canada vertelde een vriend van me dat je vroeger pure speedpoeder kreeg die je een instant orgasme bezorgde als je het inhaleerde. Dat klinkt mij als onzin in de oren en hij heeft nooit precies gezegd hoe oud ze was, dus vroeger kan ook van voor 2000 zijn.
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Bedankt voor het interessante onderwerp. Kunt u een conclusie trekken over een perfect rantsoen voor de hedendaagse trends?
 

Suriv01

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 9, 2023
Messages
23
Reaction score
71
Points
18
Deals
16
Iemand op zoek naar 30mg Adderall B974?
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Het is niet zo moeilijk om te slapen na een speedconsumptie.

Ooit geprobeerd om te slapen als je op een G-Rebound bent, bijvoorbeeld een paar uur na het consumeren van 20ml GBL?
 

lasta123

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 22, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
Dan heb je een slechte snelheid als het niet moeilijk is 😆
 
Top